Papi. Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Eg vil gjere to sideskjørt som eg har "reine", då dei har mønster i seg originalt som eg ikkje likar. Dette er små hol, og groper, og eg vil ha ein rein, og blank overflate, utan noko dillerier. Korleis bør eg gå fram med dette, og kva treng eg? Edit: sideskjørta er også i glasfiber. Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Du kan jo starte med å lese alle trådene i how-to forumet. Og legg ut et bilde av skjørtene dine. Både hele skjørtet samt problemområdet. Antagelig er det greiest å bare frese opp og ut, kline på poly og strie og ta den møkkajobben det er å pusse ned. Eller... slipe vekk ev gelcoat og lakk, legge på et egnet, glatt og hardt materiale som du fester med stropper eller tvinger på utsiden av hullene dine. Deretter fyller du opp fra baksiden. Det kan muligens, men ikke nødvendigvis være en fordel å vokse platen du bruker som forskaling. Jeg ser for meg at voksen kan smitte over på skjørtet så vedheftet blir borte. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg