Gå til innhold

Hvem mener du er best??!

Ranger emnet

Sprøøbilgutt

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ingen steder så vidt jeg vet, men utfra avataren din så gikk jeg ut ifra at du er en 740-mann...

huff og huff... var jeg toyotamann før da? Eller kanskje opelmann? Eller fordmann? Eller mitsubishimann? Bra jeg ikke hadde bilde av en homofil person som avatar da, du kunne jo trodd jeg var homse...

Hvordan går det med falafelvogna forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff og huff... var jeg toyotamann før da? Eller kanskje opelmann? Eller fordmann? Eller mitsubishimann? Bra jeg ikke hadde bilde av en homofil person som avatar da, du kunne jo trodd jeg var homse...

Hvordan går det med falafelvogna forresten?

Nå er det jo relativt utbredt å ha sin egen bil som avatar da... Og jeg har fortsatt til gode å se en 740 kjøre fra f.eks. en GTR R34... Hva du har hatt som avatar før og om det er din bil du bruker til det nå er meg egentlig revnende likegyldig. Jeg gjorde min "observasjon" og antok som sagt at dette var din bil. Jeg prøvde på en ironisk måte å si at det virker noe snodig å si at skyline, supra, camaro og 200sx er dobbeltæsj og hundebæsj for selv å rocke rundt i en gammal 740 (eller en gammal 316 for den saks skyld)...

Jada bmw er kebabfalafel-pakkisbil... Please a', kan du ikke være mer original enn det kan du likegodt gi faen.

Har du noe mer på hjertet så kan du ta det på PM så slipper vi å floode denne tråden med OT. han en hyggelig kveld;)

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva skjedde med omegen din sprøøbilgutt?

Du hadde jo so ekstreme plana, s4 motor ++

Alt gikk til helvette, ble alt for mye for og få den godkjent, og stort pengetap. så derfor kjøpte jeg meg en 320i e36 vanos, motor gått ca. 100000 km :) gromegan har jeg, vis noen er int. så er den for salg :)

Send pm vis noen er int. :)

- Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT

- Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt

- Audi A4 1.8

- VW Passat 1.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har fortsatt til gode å se en 740 kjøre fra f.eks. en GTR R34...
Tror ikke du kommer til å oppleve at en gammel stygg blikkboks fra sverige kjører fra en gtr jeg heller.

Jeg prøvde på en ironisk måte å si at det virker noe snodig å si at skyline, supra, camaro og 200sx er dobbeltæsj og hundebæsj for selv å rocke rundt i en gammal 740
Så fordi jeg har en gammel stygg bil kan jeg ikke mene det jeg mener? Fikk jeg velge fritt hadde det garantert ikke blitt noen av bilene i 1. post.

Jada bmw er kebabfalafel-pakkisbil... Please a', kan du ikke være mer original enn det kan du likegodt gi faen.
Det var du som begynte ;)

Har du noe mer på hjertet så kan du ta det på PM så slipper vi å floode denne tråden med OT. han en hyggelig kveld;)
Nå som vi bare såvidt har kommet i gang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada folkens, alle har sine meninger om ditt og datt!! Akkurat når det gjelder biler, har alle sine personlige meninger om sin "favoritt" bil, så ikke lag noe krangling, da for dere heller lage deres egen tråd: "Min bil er bedre en din!!!! " :D

Som sagt, jegla ut denne tråden for og få fram folks meninger om hvilke av disse bilene som er "deres" favoritt blandt de utvalgte. :)

Litt artig og høre hva folka ute der ville valgt :D

- Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT

- Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt

- Audi A4 1.8

- VW Passat 1.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm... Vanskelig valg...

1) Supra er sikkert greit, Toyota er kjent for solide og slitesterke biler... Dog, skilt blir ett problem tror jeg.

2) 200sx? Biler det går 14 av på dusinet, og svindyre deler....

3) Camaro SS? Hadde fått grisedeng på jobben hadde jeg kommet med en amris det ikke stod Ford i grillen på :D

4) Skyline? Ææææ... Oppbrukt bil, og unødvendig vanskelig å skaffe deler til...

Æh, tror jeg hadde kjøpt meg en Think, og kjøpt godteri for resten :D

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt et ønske om å passe rett inn i det lokale (harrye) bilmiljøet hadde jeg tatt Cameroen.

Hadde jeg hatt seriøse problemer med draget på fjortisjentene hadde jeg valgt Skylinen.

Hadde jeg hatt et absolutt ønske om at ingen skulle legge noe spesielt merke til meg hadde jeg valgt 200sxen

Valget faller under tvil på Supraen, da jeg utseendemessig liker cameroen best..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik Braseth og biring: Nå har jeg aldri påstått at 316 min er så inni helvete rå. Men dere får jo ta 740'n og dieselmerca ut på en flystripe og se hva dere har å stille opp med mot disse bilene da :p

Erik Braseth påstod heller aldri at volvon var så inni helvete rå. Hvorfor blander du inn diselmerca til biring? den har da virkelig ikke noe med dette og gjøre.

kanskje du vill vite åssen bil jeg har? så du kan fortelle meg at den ikke kjører fletta av bilene i første post :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider