etakle Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Hei, har en Sierra 2.9 92mod. Har forstått det slik at det er mapsensor på bilen, vil det si at jeg bare kan slenge på filter uten problemer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etakle Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etakle Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 vil det si at jeg bare kan slenge på filter uten problemer? Ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etakle Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Enten gjør du ca slik, eller så lager du en Y slik at du slipper å bruke to filter. Lyden forandrer seg ganske mye, kan minne om en støvsuger på tomgang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etakle Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Lite som slår V6 med luftfilter da. Tror jeg prøver meg på 2 stk siden det ser bedre ut, har 0 problem med og lage til en Y forsåvidt. Kan jo prøve :) Visst lyden forandrer seg til en støvsuger, da lurer jeg virkelig på hvordan det blir med 4,5" eksos ;p Hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 4,5" eksos blir bare bråk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etakle Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Hehe, det som er gøy. Er bare bakpotte da http://kimmit-sport.com/e-shop/product_info.php?products_id=103 Måtte ha Mongoose/Cossie look. Elsker den "bretten" heilt på enden. Rimelig pris også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg