Gå til innhold

La oss snakke om stuk/stance

Ranger emnet

eiriksmil

Anbefalte innlegg

Stuket, eller "stance"damndamn er feil når det med all tydelighet viser at bilen er totalt ukjørbar. Det ser ikke det spøtt tøft ut med en ukjørbar bil heller, men gir heller et inntrykk av at eieren er tilbakestående. Og det mest fjollete som finnes er skamsenkede biler som kjører på tvers over fartsdumper..

Endret av grandisjohn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stuket, eller "stance"damndamn er feil når det med all tydelighet viser at bilen er totalt ukjørbar. Det ser ikke det spøtt tøft ut med en ukjørbar bil heller, men gir heller et inntrykk av at eieren er tilbakestående. Og det mest fjollete som finnes er skamsenkede biler som kjører på tvers over fartsdumper..

nå må du seriøst rulle inn den spydige tunga jenta mi, du har ikke skjønt det, jeg blei skuffa over at du ikke var mer fornuftig enn det du skriver her(fikk et godt førsteinntrykk tidliger av deg, men så feil kan man ta), enda du eier granada med tøff motor osv, du har misforstått alt, enkelt og greit

det skal ikke mye iq til for å skjønne at denne oppskriften er fasiten på hva som må til:

-små kantfelger, hvis noen anbefaler deg 18-20" på bilen din, så går du får 15-17"

-dekkene skal ikke være mer enn 40" profil og de skal ha skikkelig strekk foran som bidrar til mindre subbing

-så må du valse hjulbuene

-så står fjæring for tur, her bør fjærene plukkes ut hvis du har fin nok vei og det er mulig å svinge littegrann, ellers så legger du på ei runde helt til det akkurat går. Evt coilovere hvis man har mcPherson, alt under HELT i bunn er for jenter.

dette gjør virkelig stuk, det blir litt for mye av det gode når hjulbua går i mellom dekket og felgen fordi det er så strekk på dekka, men noe strekk bør være på sin plass, så man får senka

her har man så godt som fasit, dette er en relativt passelig høyde på en bil, hjulvinkler/justering er også ganske viktig, så det er en del biler, spesielt eldre det blir litt vanskelig å få justert så lavt uten at man sliter ut dekk på under 1 måned(snakker av erfaring)

edit1cm9.jpg

skal få tatt noen bilder/filme noen av bilene i bøgata/storgata så skal dere få se hva at ordet lav bil får en ny betydning;) en 240 som er senka 11cm, en e38 med under 3,5cm på bunnpanna, noen s124 med skvettlappene et par mm over bakken osv, da liker jeg meg når jeg er så lave biler, godt å se at det fins folk som er opptatt av å ha lav bil..

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU har tydligvis ikke en dritt inne på tråden her å gjøre?!

Og du har vertfall ikke vett til å holde kjeften din lukka på rett sted? Ikke meningen å være frekk, men om du er frekk og spydig så kan vell jeg og være det? Eller er du uenig kansje?

Jeg synes det er bra vi er forskjellige, og har forskjellige meninger, men det er da måte på hvor spydig man kan være? Hate or love it, men det trenges ikke bevises at man hater det?. Er det noe jeg ikke liker, så er det plastifiserte biler med svære bling bling felger som er brukt opp og opp igjen, med latterlige mengder neonlys inne og utom bilen, chrome folie oppgjennom sia på bilen og what not? men jeg stikker ikke inn på en tråd som er basert på sånne biler å skriver at jeg missliker det bare for å bevise at jeg missliker det? det er en grunn til at jeg holder meg til et par tråder på forumet her. Rett og slett for det er veldig mye oppbrukt.

Det går ann å skrive noe saklig, for å skrive noe som dette, beviser bare ting om deg, og ikke noen andre i tråden her: (Det ser ikke det spøtt tøft ut med en ukjørbar bil heller, men gir heller et inntrykk av at eieren er tilbakestående.)

Mener du at jeg er tilbakestående og da eller? :D For bilen min er jo så lav at jeg må krype meg over alt som er å krype over, da må jo jeg være kjempe tilbakestående og ha den teiteste bilen?! :D

Vil ikke beklage meg for denne posten engang! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU har tydligvis ikke en dritt inne på tråden her å gjøre?!

Og du har vertfall ikke vett til å holde kjeften din lukka på rett sted? Ikke meningen å være frekk, men om du er frekk og spydig så kan vell jeg og være det? Eller er du uenig kansje?

Mener du at jeg er tilbakestående og da eller? :D For bilen min er jo så lav at jeg må krype meg over alt som er å krype over, da må jo jeg være kjempe tilbakestående og ha den teiteste bilen?! :D

Vil ikke beklage meg for denne posten engang! ;)

Alt i orden:) Beklager at jeg har det med å klage på idiotiet til de rette vedkommende... Men få skrotet av veien så de med kjørbare biler kommer fram!

Endret av grandisjohn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De beste argumentene vinner alltid diskusjonen. :doh

Spotted in Narvik på Facebook?

https://www.facebook.com/groups/113062795388716/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå må du seriøst rulle inn den spydige tunga jenta mi, du har ikke skjønt det, jeg blei skuffa over at du ikke var mer fornuftig enn det du skriver her(fikk et godt førsteinntrykk tidliger av deg, men så feil kan man ta), enda du eier granada med tøff motor osv, du har misforstått alt, enkelt og greit

det skal ikke mye iq til for å skjønne at denne oppskriften er fasiten på hva som må til:

-små kantfelger, hvis noen anbefaler deg 18-20" på bilen din, så går du får 15-17"

-dekkene skal ikke være mer enn 40" profil og de skal ha skikkelig strekk foran som bidrar til mindre subbing

-så må du valse hjulbuene

-så står fjæring for tur, her bør fjærene plukkes ut hvis du har fin nok vei og det er mulig å svinge littegrann, ellers så legger du på ei runde helt til det akkurat går. Evt coilovere hvis man har mcPherson, alt under HELT i bunn er for jenter.

dette gjør virkelig stuk, det blir litt for mye av det gode når hjulbua går i mellom dekket og felgen fordi det er så strekk på dekka, men noe strekk bør være på sin plass, så man får senka

her har man så godt som fasit, dette er en relativt passelig høyde på en bil, hjulvinkler/justering er også ganske viktig, så det er en del biler, spesielt eldre det blir litt vanskelig å få justert så lavt uten at man sliter ut dekk på under 1 måned(snakker av erfaring)

edit1cm9.jpg

skal få tatt noen bilder/filme noen av bilene i bøgata/storgata så skal dere få se hva at ordet lav bil får en ny betydning;) en 240 som er senka 11cm, en e38 med under 3,5cm på bunnpanna, noen s124 med skvettlappene et par mm over bakken osv, da liker jeg meg når jeg er så lave biler, godt å se at det fins folk som er opptatt av å ha lav bil..

Helt enig :) Det som stopper meg med mer senk en hva jeg allerede har at det bruksbil/familiebil så da holder stivheten i coiloversene lenge. Men drømmer om mer vinkel på hjulene, lavere profil og streeeeekkk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit nå i hva folk sier, bygger bilen sånn man liker det selv vel? gjør man ikke? :)

Det er helt korrekt! :) Men vi har vist en man som kaller seg for Grandisjohn som tydligvis har mye mer peiling enn alle oss andre her?

Alt i orden:) Beklager at jeg har det med å klage på idiotiet til de rette vedkommende... Men få skrotet av veien så de med kjørbare biler kommer fram!

Jeg blir ikke irritert over dine stakkars kommentarer, jeg synes det bare er morro med sånne personer som deg som ikke klarer å dy seg, og som er så veldig mye bedre enn alle andre inkludert seg selv. Hadde jeg vært som deg skulle jeg spamma ned den granada tråden din om hvor stygt det er med hønsenetting i grillen og lignende. :D Syns du burde tenke litt lenger enn nesa di og dra med deg frekkheta en annen plass.

De beste argumentene vinner alltid diskusjonen. :doh

Ja, ikke sant! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilde-17.jpg

når dette er alt man har av stuk så er det kanskje ikke så rart at grannyjohn blir frustrert, han har ødelagt en granada med biltema-felger og 20mm senk, tragisk for en godbil som granada, i tillegg ser grillen ut som om den har blitt sugd inn i motorrommet, uff

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir stolt når folk blinker på meg med lysa fordi jeg sperrer veien og må ned i 50-60 på hovedveiene, kunne ikke brydd meg mer om livløse tapere som ikke har interesse for bil og fortsatt betaler 0,5-1 million for en familie bil som ser ut som en heisa bil og med hele 185/70/17 dekk, det er bare behageli å plage slike, får jeg en fet bil bak meg så slipper jeg han forbi og er hyggelig, men ikke noe skrot av originalbiler i hvertfall

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider