Temur Skrevet Februar 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2011 (endret) Begynner å bli noen år siden jeg laget denne ja :D Noen som har stancebilder av Volvo c30? Helst fra 07-09 :D Endret Februar 17, 2011 av Temur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Februar 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2011 Noen som har stancebilder av Volvo c30? Helst fra 07-09 :D Fant dette. http://www.stanceiseverything.com/2011/01/volvo-c30/ http://www.stanceworks.com/forums/showthread.php?t=5860 http://illeststance.com/?tag=ccw-volvo-c30 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Perfekt. Selv for Norsk veistandard :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Hemicuda frå Bull Run. Litt bilder, filmklipp. http://www.teamhemicuda.com/ Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 porrig bmw! Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Hva synes dere er best Lite gummi eller er det best å ha litt gummi på dekka når du kjører små felger på lav bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Lite gummi man får senka nok, syns hvertfall jeg ser best ut.. men f.eks gammle golfen hadde jeg 175.50 dekk på 8x13" syns det ble for lite gummi, pga jeg ikke fikk senka den helt ned til hjulet.. på den golfen jeg har nå har jeg 165.55 på 7x13 og syns det ble mye bedre, pga de fyller hjulbuen litt mere og at man kan senke den helt ned mot hjulet + at den er kjørbar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Lite gummi man får senka nok, syns hvertfall jeg ser best ut.. men f.eks gammle golfen hadde jeg 175.50 dekk på 8x13" syns det ble for lite gummi, pga jeg ikke fikk senka den helt ned til hjulet.. på den golfen jeg har nå har jeg 165.55 på 7x13 og syns det ble mye bedre, pga de fyller hjulbuen litt mere og at man kan senke den helt ned mot hjulet + at den er kjørbar. Lite gummi gjør bilen lavere, men har du litt mere gummi fyller du hjulbuene bedre. Når jeg tenker meg om blir det vell en smak sak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Det kommer vel helt an på felgene man har. Har man ganske små felger er det jo greit med litt dekk. Har man større felger har man lavere profil, sånn at man får omtrent samme omkrets på hele hjulet. Det hører jo mer at man ikke kan ha altfor store felger :D Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Det kommer vel helt an på felgene man har. Har man ganske små felger er det jo greit med litt dekk. Har man større felger har man lavere profil, sånn at man får omtrent samme omkrets på hele hjulet. Det hører jo mer at man ikke kan ha altfor store felger :D Sant nok. Men greit med lite gummi når du vill ha bilen lavere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Februar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2011 Drar opp denne igjen.. Nydelig e30 cab på hvite bbs felger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mars 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 Sant nok. Men greit med lite gummi når du vill ha bilen lavere. Jojo, det er jo klart. Jeg forstod det som at bilen allerede var i perfekt høyde :) Småpen BMW, men litt for mye camber bak enn det jeg liker. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Mars 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 Kva er galt med Plymouthen frå Bull Run? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amundsen Skrevet Mars 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 Siter Volvo 240 Gl 87 (bruks Bil) Volvo 850 Se 94 (Solgt) Vw Vento 96 tdi (Solgt/vraka) Bmw 520i Turbo 250hk 91 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mars 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 Kva er galt med Plymouthen frå Bull Run? Er ikke så mye galt stancemessig, men jeg liker ikke stuket. Gamle biler med ny lakk og nymotens felger blir helt feil for meg. Hadde vært bedre i oransje og litt gammeldagse felger :) Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg