Gå til innhold

La oss snakke om stuk/stance

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

lada er GENIAL stancebil! Samme gjelder Fiat 125p(som likner på lada 1500s), mye brukt i Polen blant annet.

 

Hvis du skal ikke skal kabbe fjærene, så kan du finne ut diameteren på fjærene og høre med ei tuningsjappe om fjærer som har ca samme dim. Er litt heldig sånn sett på mercedeser, da kan man bruke fjærer fra de fleste gamle modellene til og med på biler til 2004 og omvendt, alt etter hvor mye man vil senke. F eks 190e(w201-fjærer) blir griselavt på w124, samme gjelder w210 fjærer på 124 osv.:)

 

ang lada: ALDRI skjønt hvorfor det er så mye vitser og nedlatende kommentarer om de bilene, de er ikke så dårlige som folk skal ha det til. Jeg ville mye heller hatt stanca lada enn ny BMW i hvertfall.(selv om jeg liker bmw godt)

piha1.jpg

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lada er GENIAL stancebil! Samme gjelder Fiat 125p(som likner på lada 1500s), mye brukt i Polen blant annet.

Snodig, da Lada kjøpte opp produksjonsutstyret fra Fiat når de anså det oppbrukt... Det var vel egentlig Fiat 124

 

ang lada: ALDRI skjønt hvorfor det er så mye vitser og nedlatende kommentarer om de bilene, de er ikke så dårlige som folk skal ha det til. Jeg ville mye heller hatt stanca lada enn ny BMW i hvertfall.(selv om jeg liker bmw godt)

Har du kjørt Lada?

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fytte helvete så böst! En 1.9GTi står på lista mi over must-haves av en grunn! :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en slik en, her i Trondheim her om dagen

Orange, stiv som bare det og med bur bak framsetene :O

 

Så jævla fet ut =D

- Mercedes 190E Svære hjul edition

Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt mere horing fra meg.. (se bort fra hengern, men hadde vært på fyllinga)

Så knipset bare et fort hos svigers med mobilen..

 

26052010272.jpg

Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline

[X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser

'74 mini cab med sinna motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg skulle hatt liten forhjulstrekk, så er ikke valget akkurat vanskelig(heller vanskelig å finne en):

 

fiat-uno.jpg

 

Nå er ikke dette "Den store tråden for hvilke biler merce-123 liker" ;)

Synest ikke den der satt noe pent, på noen måte, og ellers var den heller ikke mye å se på. Alt for mye poke fremme spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår