Gå til innhold

La oss snakke om stuk/stance

Ranger emnet

eiriksmil

Anbefalte innlegg

jalla? teiprull på fronten er jalla! dummy-oljekjøler er stil det;) kler rat-biler toppers det.

Ja, det er stil. Like mye stil over det som å ha en frontmontert IC på en bil som ikke har turbo - men du synes vel det er kult også du.

Dessuten jeg ikke noen teiprull på fronten min - det hadde ihvertfall sett dumt ut.

Teiprull:

Gaffa-teip.jpg

Teip:

Og det jeg har - folie:

folie.kcamp.JPG

Ser du forskjellen nå?

Men igjen, jeg vil gjerne se bilde av det du kjører rundt i - tror det er noe alle tiders noe;)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, du er type! Hvor har det blitt av den røde golfen i bildet ditt a? den var tøff den, bortsett fra den okse-forhuden du har strekt på panseret.

APROPOS MINE BILER som du maser så om:

Hadde hatt klar stancebilen nå før 5 juni, om jeg ikke kom over et prosjekt som jeg måtte ha, har lett etter en slik i 4 år så. Så den driver jeg på i stedet nå og utover i høst, har felger/spacere og fjærer og alt liggende utenom dekk til den hvite stancebilen, en kveld så er den ferdig, men som sagt, penga går/har gått nå til det nye prosjektet og bruksbilen, og det er ingen ubetydelig sum i tillegg til legeutgifter jeg har mye av som går på bekostning av bilene. Total renovering koster peng, når alle tre bila er klare så kommer det bilder i denne tråden. I neste år forhåpentligvis.

Fortsetter med pics:

ml3_vw-vento.jpg

vwgolf3.jpg

også en nyyyydelig tdi jetta stv:

VW_jetta_422_1024x768.jpg

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

perfekte biler adivass! 10 av 10 mulige:) Jettaen er helt sinnsyk, stuket er helt rått(vipper forover og er lac)

den første derimot, med teip på fronten, hva F#¤%¤%& tenker dem på?!

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

perfekte biler adivass! 10 av 10 mulige:) Jettaen er helt sinnsyk, stuket er helt rått(vipper forover og er lac)

den første derimot, med teip på fronten, hva F#¤%¤%& tenker dem på?!

At dem ikke vil ha steinsprang, insekter eller roadkills i fronten når de skal på treff/show? Du er litt treig påsan..

4623709522_f503cf5000_o.jpg

4619944857_f681b35af4_b.jpg

Spotted in Narvik på Facebook?

https://www.facebook.com/groups/113062795388716/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dem ikke vil ha steinsprang, insekter eller roadkills i fronten når de skal på treff/show? Du er litt treig påsan..

Ser ut som en jalla måte å fikse steinsprut på, ser det kommer mange med slike fra vestlandet, kunne jo gjort det penere med svart gaffa.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en jalla måte å fikse steinsprut på, ser det kommer mange med slike fra vestlandet, kunne jo gjort det penere med svart gaffa.

Blir vel jævlig med kliss fra limet på gaffa i forhold til maskeringsteip.

Men nå er ikke dette "La oss snakke om teip"-tråden

Bilder av noen fete japser fra 90 og eldre?

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider