Pizzaboi Skrevet Juni 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 AndersM, FY FLATE for en RÅ VW :D Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 eh Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Her var det mye som satt fint ja... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 900i: Takk for det :) Veldig fornøyd med "høyden" nå! :) Også er den helt nydelig å kjøre selv om jeg kjører lavt! Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Ikke så altfor mye flush eller - camber men bra stuk spør du meg :) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet Juni 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 900i: Takk for det :) Veldig fornøyd med "høyden" nå! :) Også er den helt nydelig å kjøre selv om jeg kjører lavt! En av de beste norske som jeg har sett ja, og bra du har kjøreglede åsså :) Jeg selv hadde ofra den for den looken du har, men jammen skjønne jeg at man ikke må det :) Keep it up! (eller low men du skjønner skissa. :) Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 Hvordan er kjørehøyden din Anders? :) Sånn ser min ut nå. 7Jx15 ET38, ingen spacer foran og 25mm bak. Skal ha 10-15mm spacing foran før jeg blir fornøyd tenker jeg :) Og skulle helst hatt den litt lavere.. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 begynner å bli en smule kjedelig å se på de samme bilene om og om igjen, hvorfor ikke vente til man er fornøyd med egen bil før man legger ut bilde i den tråden her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 (endret) begynner å bli en smule kjedelig å se på de samme bilene om og om igjen, hvorfor ikke vente til man er fornøyd med egen bil før man legger ut bilde i den tråden her.. Digger dine tafatte forsøk på ownage ass.. :) Er da bedre å poste av egen bil om man har noe som kommer seg enn å poste bilder av andres biler.. For all del, dritfett med alle bildene som begynner å komme her, men det er enda morsommere å se AndersM for eksempel poste, som faktisk har noe eget å bidra med :) Et til av min EGEN bil :) Endret Juni 8, 2010 av eiriksmil Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet Juni 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 Pen golf eirik :) Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 (endret) Digger dine tafatte forsøk på ownage ass.. :)Er da bedre å poste av egen bil om man har noe som kommer seg enn å poste bilder av andres biler.. For all del, dritfett med alle bildene som begynner å komme her, men det er enda morsommere å se AndersM for eksempel poste, som faktisk har noe eget å bidra med :) Herregud, så voksen du er eirik.. ownage? Greit at du kanskje føler deg truffet(du har muligens gyldig grunn til å gjøre det!?) Men når du pluttselig blir tankeleser å trur jeg prøver å "eie" deg med det jeg skriver, så blir dette litt dumt. Ja helt enig, AndersM sin bil har mer enn rett til å være her, sammen med flere andre som har postet ett bilde eller to her.. Men er en grunn til at det er prosjekt- og merkeforum her.. Jeg leser den tråden her for å se biler som sitter bra, ikke for å se skyskrapere med 17"ere. ------ me likes Corsa B Endret Juni 8, 2010 av Olsen_nissan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juni 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 http://www.hondatuningmagazine.com/features/htup_1006_1990_honda_civic_si/index.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg