Gå til innhold

La oss snakke om stuk/stance

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

Men når du pluttselig blir tankeleser å trur jeg prøver å "eie" deg med det jeg skriver, så blir dette litt dumt.

 

Man velger selv hvordan man skal fremstå vettu :) Skal man disse får man ha noe bra å komme med..

 

Jeg leser den tråden her for å se biler som sitter bra, ikke for å se skyskrapere med 17"ere.

 

Akkurat den tar jeg selvkritikk på ja..

 

 

Men om man poster STANCErelatert work her i stance-tråden er det da like hensiktsmessig som å poste i en prosjekttråd..? Er min tråd liksom, ingenting fryder meg mer enn å se ferske, norske biler som mangler littegrann. Det er jo også en av hensiktene med tråden, Øyvind; perfeksjonere hvordan en bil sitter, noe som tidligere har blitt oversett.

 

Dette er ikke en ren bildetråd heller, her er det fritt for å prate om hva som helst som angår temaet, eller legge ut inspirasjon :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man velger selv hvordan man skal fremstå vettu :) Skal man disse får man ha noe bra å komme med..

 

Nei velge hvordan man skal fremstå gjør man tydeligvis ikke..

Du tar jo alt så personlig å trur alt som ikke er så positivt, er forsøk på dissing av deg.

 

Øyvind; perfeksjonere hvordan en bil sitter, noe som tidligere har blitt oversett.

 

spar meg, du forteller det som om det skulle vært århundrets hemmelighet.. Trur det heller har noe med trender å gjøre, ikke at det er oversett tidligere..

Er ikke noe nytt at biler sitter bra med hjul som følger hjulbuen osv.

Foreksempel Jetta`n i den første fast and furious filmen.

 

1614.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakhjulet er fortsatt gjemt en halvmeter innenfor bredder :)

 

Ingen tvil om at det er en trend, men det har også vært oversett tidligere hvor mye et aggressivt felg-oppsett faktisk gjør med en bil i riktig høyde. Felger og senk har vært utgangspunktet i alle tider, personlig tror jeg nå stance vil bli grunnlaget for en fet bil fremover - om ikke hovedfokuset :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakhjulet er fortsatt gjemt en halvmeter innenfor bredder :)

 

Ingen tvil om at det er en trend, men det har også vært oversett tidligere hvor mye et aggressivt felg-oppsett faktisk gjør med en bil i riktig høyde. Felger og senk har vært utgangspunktet i alle tider, personlig tror jeg nå stance vil bli grunnlaget for en fet bil fremover - om ikke hovedfokuset :)

 

hahahahaha, dummeste jeg har hørt.

 

trur du VIRKELIG nordmenn flest syns stance er noe kult? se på kidza på street'n.. 200sx med monstervinge og 7"-felger eller 30mm senka e36, trur ikke du finner ETT eneste treff i Norge uten at de bilene er majoriteten på treffet. Det er kidza for dårlig smak til..de tør ikke å skille seg ut, samt skal ha det samme som kompis eller det lokale forbildet deres, lol.

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakhjulet er fortsatt gjemt en halvmeter innenfor bredder :)

 

Det var ikke noe fasit jeg la ut nei, langt ifra. la bilde ut for at du skulle skjønne poenge mitt.

og uansett så syns jeg ikke den bilen sitter så gæærnt, det gjør ikke noe at bilen er breiere forran når man har litt hk under pansere.

 

Men gidder ikke mer av den kveruleringa di, så legger heller ut noen bilder.

 

9.jpg

 

odyssey.jpg

 

33010010117_large.jpg

 

3937714507_aa3cebe160_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er kjørehøyden din Anders? :)

 

Den er vel ca 2cm(ikke mer) høyere enn bildene.. Er så subber inimellom i asfalten med vangene ved filbytte osv :)

Endret av AndersM

Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline

[X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser

'74 mini cab med sinna motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger dine tafatte forsøk på ownage ass.. :)

Er da bedre å poste av egen bil om man har noe som kommer seg enn å poste bilder av andres biler.. For all del, dritfett med alle bildene som begynner å komme her, men det er enda morsommere å se AndersM for eksempel poste, som faktisk har noe eget å bidra med :)

 

Et til av min EGEN bil :)

4681662743_6c8d271883.jpg

 

Var du i farsund med denne for ei stund siden?

stod en Helt DØNN lik golf i sentrum for non uker sia serdu :P

skal innrømme at jeg tok en runde på parkeringsplassen for å se på den :P

ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår