Gå til innhold

La oss snakke om stuk/stance

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syntes så folket om denne?:)

 

1232594222592.jpg

 

DEN var GROM!!!!!! litegrann høgere bak og litt lavere foran så er vi HELT i mål;) rett og slett en av de aller råeste japanske bilene jeg har sett..

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilder kommer når jeg er ferdig med prosjektet, det er lang vei dit enda;)

 

HAHA!

 

Hvor lang tid bruker du egentlig på å kappe fjører, male rutene svarte og fjerne alt som kan minne om eksosanlegg på en råtten 123??:jackinbox:

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vi ler av sånne som dere..;)

 

lol[/quote

 

personelig så hater jeg sterkt alle som kjører folkevogn. jeg ba kjerringa finne seg et annet sted og bo om hu i det heletatt vurderte og invistere i en polo... og sånne som deg ler jeg av hehehe. jeg skjønner ikke hvorfor dere vil ha de fuckings dekka en halmeter utenfor? håper ikke jeg ser en sånn bil i kveld da jeg er drita hehehe.

 

du er herved invitert til Hamar en tur......:deng

 

jeg la ut bilder av golfen min for å vise hvor ekstremt det kan bli med dekk-strekk. bilen er ubrukbar å kjøre med med de felga da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

du er herved invitert til Hamar en tur......:deng

 

jeg la ut bilder av golfen min for å vise hvor ekstremt det kan bli med dekk-strekk. bilen er ubrukbar å kjøre med med de felga da...

 

for å gjøre deg litt blid i igjen:P så var golfen din faktisk noe av det finnere jeg har sett av golf! den var helt nydelig, å jeg er ikke noe fan av golf;)

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må vel rangeres som en av de mest tullete trådene på forumet.

 

Men for og vaske bort all tvil og tyskerstuk eller hva dere kaller det, så har jeg to bilder som går på toppen av lista. :)

 

150662213_e5b1b26f77.jpg

 

2003233500422804776_rs.jpg

 

Bøyer meg i støvet, dette er perfekt...

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

 

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår