MacGyver93 Skrevet November 2, 2010 Rapporter Share Skrevet November 2, 2010 den var stilig! kanskje gjøle noe det samme med golfen min? :P Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet November 2, 2010 Rapporter Share Skrevet November 2, 2010 Bildet som lyver litt, eller ser jeg på grensen til positiv camber? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 2, 2010 Rapporter Share Skrevet November 2, 2010 Tror hverken det er bildet som lyver eller at det er positiv camber. Ser ut som om camberen faktisk er der den skal være, og i disse "overdrevent-negativ-camber-dagene", så er det nok rett og slett bare uvant å se hvordan camberen egentlig skal være:D Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 2, 2010 Rapporter Share Skrevet November 2, 2010 (endret) her er en med positiv camber: Eieren har fått ting på stell igjen: Også ei lita film: Endret November 2, 2010 av Nikdev Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 3, 2010 Rapporter Share Skrevet November 3, 2010 jeg visste at mondeo kan bli griseråe når ting gjøres riktig, i kveld fikk jeg bekreftelsen: ellers så er dette absolutt en av drømmebilene, holden commodore v8: Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 3, 2010 Rapporter Share Skrevet November 3, 2010 kjøper du deg en rekord e1 er du komt langt:) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pizzaboi Skrevet November 3, 2010 Rapporter Share Skrevet November 3, 2010 Shait! Den mondeon var sykt rå! :D De er i utgangspunktet veldig stygge syns jeg da.. :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet November 3, 2010 Rapporter Share Skrevet November 3, 2010 ellers så er dette absolutt en av drømmebilene, holden commodore v8: Er en Rekord E1 det der... 2.0s med dobble webere ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 3, 2010 Rapporter Share Skrevet November 3, 2010 Det er iallefall ikke noen holden med Adam-embrem i grillen, men Holden commodore er tøffe de, samme er Opel commodore... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 3, 2010 Rapporter Share Skrevet November 3, 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 4, 2010 Rapporter Share Skrevet November 4, 2010 (endret) Hmm, vet ikke om jeg liker det siste bildet der olsen, må jo gå ann å bruke bilen...Og det der ser passe ubrukelig ut(tar det for gitt at den ikke er på luft eller masse camber på lur) whaat, en 626: Endret November 4, 2010 av Nikdev Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2010 Hmm, vet ikke om jeg liker det siste bildet der olsen, må jo gå ann å bruke bilen...Og det der ser passe ubrukelig ut(tar det for gitt at den ikke er på luft eller masse camber på lur) Enig der, selv tror jeg den hadde vært bedre med hjulet en centimeter lengre innenfor og heller tucka litt mer dekk :) whaat, en 626: whaaaaaaaat Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet November 4, 2010 Rapporter Share Skrevet November 4, 2010 Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 4, 2010 Rapporter Share Skrevet November 4, 2010 (endret) Hmmm, jeg må se noen andre bilder av Vaughn Gittin Jr sin RTR-X Mustang, syns kanskje den er litt høy/for store hjul, men vet ikke helt.. Speedhunters har en feet blogg om den bilen, sjekk den ut: http://speedhunters.com/archive/tags/rtr-x/default.aspx Need for Speed/Ea som står bak gittin på denne kreasjonen! Endret November 4, 2010 av Nikdev Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 4, 2010 Rapporter Share Skrevet November 4, 2010 over til ei skikkelig sexy dame: Like! Er faktisk Rota felger, mhhhm Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg