Gå til innhold

La oss snakke om stuk/stance

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

poloen der er photoshop.. eller ser igrunn mer ut som paint.

 

er nok det. Passer ikke så godt med 7x15 ATS cup på Polo. Blir nok høyere enn det på bildet der

 

Her er hvordan min Polo så ut i 2001

MVC-775F.jpg

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

255uyq8.jpg

 

30bfuyb.jpg

 

2agvv5f.jpg

 

2wncvo2.jpg

 

4tvzp0.jpg

 

-= HOT FACTS =-

 

 

Year / Make / Model : 1990 Mercedez Benz 230 E (W 124)

 

Brake and Suspension : Chassis Tech Air Suspension – Fast Kit Type

Bilstein Sport Shocks (new 2 month ago)

Custom Brembo Drill Disc Brakes

New Tie Rod and Long Tie Rod

New Canvas Brakes (3month ago)

 

Rims & Tyres : Kranze Bazreia

Front : 19 x 9.5”

Custom Offset -27 (12,8cm depth)

Wearing Yokohama 235/35/19 (new April’09)

Rear : 19 x 11.5”

Custom Offset - 36 (17,8cm depth)

Wearing Yokohama T1S 275/30/19(new May’09)

 

Bodywork : Custom K-Break Rear Bumper

(Exterior) Custom K-Break Side Skirt

Custom K-Break Front Bumper

Custom K- Break Duck Tail

Custom K-Break Fog Lamps

Custom Lorinser Front Fender

Custom Roof Spoiler

Custom Wide Body for Front and Rear Section

Custom Sunroof Body (Built Up Model)

Mercedez Benz SClass Type Grill (now DAD)

Rear Doors Motorised By Autoloc LA8 (2 Units)

Full Mercedez Benz Masterpiece Facelift (Hood, Trunk, Head Lamps and Rear Lamps)

American Style Indicator Side Lamp

S Class Side Mirrors With Indicator Light

Mercedes Benz C Class Elegance Door Handles

Re-Spray in Super Deep Black by Spies Hecker

Coating by Spies Hecker Type HS

Fabulous Twin Tail Pipes Muffler

Full Fabulous Emblems For Trunk

VIP Emblem For Trunk

Boneless Wiper by Hurricane

 

 

ICE (In Car Entertainment) :

 

Head Unit AVIX AXDP 793

2 Sets Necvox Monitor (FD 5643) 6 Inches size at Head Rest

Mobile TV DA – 230 II Super Tuner

Front Speaker : CDT 6” Inches + Viva Tweeter

Power Crossfire VR 404 400 Watts x 4 Ch

Rear Speaker : MB Quartz 6” Inches + Tweeter

Speaker In The Trunk : Hart 6” Inches + Tweeter

Power Crossfire VR 302 300 Watts 2 Ch

Subwoofer using Kicker Solobaric L5S12 ( 2 x 12”)

Power Venom VD 2600 S Series 2 Units

2 Units Mass Engineering Capasitor Bank 1.5 Million Farad

2 Sets Necvox Monitor (FD 2680) 6,8 Inches size for dashboard

Inverter 500 Watts

Fully Scosche EFX Cables

Stinger Dry Batteries

 

 

Engine Modification:

 

Custom Chrome Pipping (Down Pipe & Center Pipe)

Custom Chrome Engine Cover

Porting and Polished Head

Vortech Supercharged

HKS Super SQV Blow Off Valve

HKS Silicone Hose

HKS Special Fin

Neotech - Electromagnetic Booster

Hurricane Air Filter

Greddy Oil Catch Tank

Raizin Pivot Volt Stabiliser

Simota Air Breather

 

 

 

Interior Accesories :

 

Custom Suede for Dashboard and Doors

Aristo Colour Model for Wood Panel Accessories

Red Sweichzer Leather Car Seat With Fabulous Logo Emboss

Custom Fabulous Red Carpets

Mercedez Benz Door Sill Plate

AMG Foot Pedal Set

Boost Meter By AutoGauge

Custom Pillar Lamp

Custom Luxury Pillow (2 Pillows)

Custom Luxury Mirror

Garson D.A.D Luxury Curtain type Velvet Frill Version for Front and Rear

Windows

Luxury Steering Wheel By Italvolanti

Luxury Crystal Ring For Steering Wheel

Luxury Wine Table for rear passengers

Luxury Front Table for front

MobCool Refrigerator

LED Panel Doors

LED Lights Entrance System

 

Others Minor Modifications :

 

HID H4 8000 Kelvin Xenon by Hella ori Germany for Head Lamp

HID H3 6500 Kelvin Xenon by Vision for Fog Lamp

Clifford Arrow 3 Alarm System

Foliatec Light Switch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mislykka! tidenes styggeste rieger-lookalike fanger.. sigen så den også ut.

 

Den var atfor vip-stil og bola.. litt mindre av alt og den ville vært tøff

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår