Nytern Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Ulovlig! :lol: Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 ..men pent! :D Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Ulovlig! :lol: Blir ikke sååå ulovlig da, hvis det blir ulovlig i det hele tatt(?). Bilen henger i løse lufta på bildet, så når jeg slipper den ned på bakken sånn som den skal være blir det jo ganske bra negativ camber. Kontaktflaten på dekket kommer iallefall innenfor skjermen. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Jupp, og det er det som spiller en rolle. Er vel multi-link bak på disse? Da skal det senkes :D Dette tror jeg blir bra! Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Det er ikke kontaktflaten som er grensen for lovlig eller ikke, sånn sett. Regelen sier at dekk OG felg ikke skal gå på utsiden av karroseriets ytre kant.. Dekkestrekk funker ikke i norge. I tyskland har de andre regler, som gjør at dekkstrekk er så populært der! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 (endret) Både dekk og felg kommer nok såvidt innenfor skjermkanten i øverkant. I tillegg så kan man nesten si at de forsjellige trafikkstasjonene rundt om i Norge praktiserer forskjellige regler. For å nevne et eksempel så har denne bilen fått godkjent- og skrevet felgene inn i vognkort: Edit: Han hadde visst ikke fått godkjent felger likevel, det var bare noe han skrøyt av FØR han viste bilen hos tilsynet. Hadde ikke denne bilen vært senket såpass grovt så hadde nok disse felgene stukket utenfor skjermene også. Endret Februar 7, 2009 av Torak Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 True true! Ville bare klarne opp i noe jeg trodde var usikkert.. Men da er du klar over det, så alt er greit! :D Jeg importerte en civic med dekkstrekke deluxe for noen år siden, den fikk jeg ikke godkjent med de medfølgende dekk og felger (tyskernes dekkstrekk kunst var intakt!). Så jeg måtte på med vinterdekk type småtteri og sniiike meg ned til biltilsynet igjen.. Da ble den selvsagt stoppa av at baklyktene ikke blinka orange men rødt.. møøøkka folk! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Forstår:) "Bedre føre var enn efter snar" :P Hehe..var det type 165/45 dekk på 8" felg eller? ;) Neida, men joda..ikke alle folka er like lette å ha med og gjøre. Vi som er over gjennomsnittet interessert i bil er en uønsket rase her i Norge. It's a shame.. Edit: Vi får prøve å holde oss litt nærmere topic igjen ;) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Hehe.. var denna bilen her.. Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46_Coupè Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Hmm, husker jeg så på den Civicen der da den lå ute til salgs for et par år siden.. Men jeg tok heldigvis til forstanden og kjøpte meg en Bmw ;) Angående "tyskerstuket" så får du ikke en tøffere look på en bil.. Bredt bygg klemt nedpå bakken med felger som rommer hver millimeter av hjulbua er helgromt ! Kjørbart er en annen diskusjon :D Siter '99 Bmw 320Ci *Automote* Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html - Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Jeg kjøpten fort, fant gjennomsiktige hjulbuer.. 2 mnd senere ble jeg påkjørt av en saab 800 (laaang frontfanger) som ville kjøre forbi en buss i 30 sona og plante fangern sin langt inn i min.. Så ble ikke mer enn 2 mnd gammel på norske skilter! :P Men Back-to-topic; Syns "stuket" på den var flott! :D Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Lå godt den her også.. Rakk desverre ikke å få på god felger på den før eukontrollen tok livet av den (foringer rund baut + + ).. Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Den kunne hatt godt av 5 cm mer senk.. Og hvorfor driver du å tapper hjullaster-hjulet for luft? :D Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Den bilen kunne godt vært lavere, men store savnet var nye sko! Ble solgt til Lillehammer btw, sist jeg hørte hadde han fått styr på den igjen og skulle registrere den.. Angående hjullaster'n syns jeg den manglet gangster stuk, så det fiksa vi LETT! :D Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Ja, må nok si at begge de Civicene kunne vært mye nærmere bakken :) Felgene så ut til å passe, iallfall størrelsesmessig. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg