Torak Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 (endret) angående "tyskerstuket" så får du ikke en tøffere look på en bil.. Bredt bygg klemt nedpå bakken med felger som rommer hver millimeter av hjulbua er helgromt ! Kjørbart er en annen diskusjon :d +1 :titties: Endret Februar 7, 2009 av Torak Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46_Coupè Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Dette er vel noe som kvalifiseres under tyskerstuk ; Siter '99 Bmw 320Ci *Automote* Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html - Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Så ikke så heldig ut med overflata på hjulbua på det andre bildet der.. ser ruglete ut.. Ellers tight fit det der! :D Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 True true! Da ble den selvsagt stoppa av at baklyktene ikke blinka orange men rødt.. møøøkka folk! Er vel feil å angripe folka da, så lenge det står ,til forskrift å være, klart og tydelig i kjøretøyforskriftene at blinklys på biler nyere enn en eller annen dato skal ha orange retningslys. Ang dekk/felg er situasjonen den samme. Kommer ikke den aktuelle kombinasjonen innenfor Scandinavian Tire and Rim Organisation, STRO må det foreligge en dokumentasjon fra kjøretøyfabrikant eller godkjent uavhengig teknisk labratorium, i praksis forkortet TUV for at godkjenning kan foretas Er mye møkkafolk hos Svv, men det er ikke de som lager reglene :) Hjelper ikke å kjøpe ny TV, programmene er like dårlige Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Jeg kan ikke gjøre annet enn å si meg enig! Regler er til for å følges, selvsagt! Men det var ett iritasjonsmoment for meg der jeg var ganske sugen på å få skilter på bilen! :P Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Er vel feil å angripe folka da, så lenge det står ,til forskrift å være, klart og tydelig i kjøretøyforskriftene at blinklys på biler nyere enn en eller annen dato skal ha orange retningslys. Vet du hvilken dato det er snakk om egentlig? Jeg lurer på om min bil kan gå under dette smutthullet dersom jeg farger baklyktene helrøde. Det går en eldre Porsche rundt her i byen med typegodkjente røde blinklys, så.. Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Vet du hvilken dato det er snakk om egentlig? Jeg lurer på om min bil kan gå under dette smutthullet dersom jeg farger baklyktene helrøde. Det går en eldre Porsche rundt her i byen med typegodkjente røde blinklys, så.. Bilen må vel først og fremst ha røde blinklys originalt fra fabrikk tror jeg. Uansett så er det ikke verre enn å rød-sote de baklyktene du har nå og ha et "reserve-sett" hjemme til å bruke ved eu-godkjenning o.l. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Fant denne på cardomain.com helt random! Syns den satt helt perfekt! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyV8 Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Siter www.frantzenracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 bumper denne litt eg:) bra lang, men faen til feite biler:D Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordmk2 Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 blinker det oransj er det lovlig, blinker det rødt er det uloveleg. kor vanskeli må en gjer det..?:p Siter ford å opel haand i haaand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Aiaiai!:D Der var det mye fint!!! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Skal forhåpentligvis dit til høsten.. Blir bra :) King of Stance: Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 feite vinterfelgar du har;) sånne vil eg og ha Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Hehe, ikke min bil mister :) Den er spansk faktisk, en av de få vettuge bilene jeg har sett fra det landet. Men felgene er fete ja, og enda viktigere, de sitter bra. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg