Gå til innhold

La oss snakke om stuk/stance

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

Ettersom hjulbuene er såpass mye lavere bak enn foran ville jeg gått på med mer senk foran enn bak. 60/40 for eksempel. Skulle du hatt 7J kunne du vel kjørt på med 195/45-13 kanskje? Hvor mye plass har du bak der a, utover og innover?

 

Gjelder å regne på hva som funker før man kjøper felger :)

 

 

Eirik

Endret av eiriksmil

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ja, specs liker jeg :)

Har du noen backspacing på bakfelgene eller? Tror det hadde blitt enda bedre med 10-20mm :)

 

http://www.rimtuck.com er forresten genial side ang. specs på felger, hva som ser bra ut på de enkelte bilene osv.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSCI0050.jpg

 

liker de felgene du har på der altså. hatt noen sånne bredda også litt senk så hadde den blitt perfekt.

 

ATS Classic i bred verson, 2 stk bare faktisk, men lånte bort til svigers også revna det ene dekket så felgen gikk i bakken og blei ødelagt. nå har jeg bare 1 og den var malt av forrige eier med bengalakk.. synd at folk missbruker sånne felger egentlig.

Endret av KlovnDaniel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom hjulbuene er såpass mye lavere bak enn foran ville jeg gått på med mer senk foran enn bak. 60/40 for eksempel. Skulle du hatt 7J kunne du vel kjørt på med 195/45-13 kanskje? Hvor mye plass har du bak der a, utover og innover?

 

Gjelder å regne på hva som funker før man kjøper felger :)

 

 

Eirik

 

 

Den er litt lågare bak ja, får sjå, prøve først med 40/40, kanskje, hørt atdet er lite på Kadett C. Tenkte å ha 195/45(50) Kanskje og 185. Veit ikkje så stor plass det er egentlig... Men har nokon 7x15" felgar med 195/55-15, ikkje prøvd dei på enda men, det ser ut til at det er grei plass til dei bak vertfall, framme bør ikkje vere noko problem heller.

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSCI0050.jpg

 

liker de felgene du har på der altså. hatt noen sånne bredda også litt senk så hadde den blitt perfekt.

 

ATS Classic i bred verson, 2 stk bare faktisk, men lånte bort til svigers også revna det ene dekket så felgen gikk i bakken og blei ødelagt. nå har jeg bare 1 og den var malt av forrige eier med bengalakk.. synd at folk missbruker sånne felger egentlig.

 

Er synd at folk maler så fine felgar med benga ja.

Har veldig lyst å få bredda slike felgar til 7" kanskje 7,5" og viss det er plass. Den grønne SR'n til OleOpel har slike, veldig fint!!

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woot?

Kjørbart som bare f dette her. Skal jo sitte på bruksbilen ;)

 

DSC07487.jpg

 

 

tøft!

 

btw nesten så jeg kunne vurdert å bytte bil likt med deg...den bmw din er så jævli perfekt!

:)

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye for det. Gøy at du liker den :)

Bytte likt mot Lexusen? Count me in!!:D

 

hadde en lotto jackpot tikka inn så hadde jeg nok gjort det ja! hehe..så du får krysse fingra! ;)

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår