eiriksmil Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 (endret) Ettersom hjulbuene er såpass mye lavere bak enn foran ville jeg gått på med mer senk foran enn bak. 60/40 for eksempel. Skulle du hatt 7J kunne du vel kjørt på med 195/45-13 kanskje? Hvor mye plass har du bak der a, utover og innover? Gjelder å regne på hva som funker før man kjøper felger :) Eirik Endret Mars 9, 2009 av eiriksmil Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 grom den første omegan din, fint stuk på den.:m'm: takk skal du ha. KW coiloers variant 2 skrudd i bånn bak og foran, felgene er brock b1 17 tum, 8,5 foran og 10 bak Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Der ja, specs liker jeg :) Har du noen backspacing på bakfelgene eller? Tror det hadde blitt enda bedre med 10-20mm :) http://www.rimtuck.com er forresten genial side ang. specs på felger, hva som ser bra ut på de enkelte bilene osv. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 (endret) liker de felgene du har på der altså. hatt noen sånne bredda også litt senk så hadde den blitt perfekt. ATS Classic i bred verson, 2 stk bare faktisk, men lånte bort til svigers også revna det ene dekket så felgen gikk i bakken og blei ødelagt. nå har jeg bare 1 og den var malt av forrige eier med bengalakk.. synd at folk missbruker sånne felger egentlig. Endret Mars 9, 2009 av KlovnDaniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Ettersom hjulbuene er såpass mye lavere bak enn foran ville jeg gått på med mer senk foran enn bak. 60/40 for eksempel. Skulle du hatt 7J kunne du vel kjørt på med 195/45-13 kanskje? Hvor mye plass har du bak der a, utover og innover? Gjelder å regne på hva som funker før man kjøper felger :) Eirik Den er litt lågare bak ja, får sjå, prøve først med 40/40, kanskje, hørt atdet er lite på Kadett C. Tenkte å ha 195/45(50) Kanskje og 185. Veit ikkje så stor plass det er egentlig... Men har nokon 7x15" felgar med 195/55-15, ikkje prøvd dei på enda men, det ser ut til at det er grei plass til dei bak vertfall, framme bør ikkje vere noko problem heller. Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 liker de felgene du har på der altså. hatt noen sånne bredda også litt senk så hadde den blitt perfekt. ATS Classic i bred verson, 2 stk bare faktisk, men lånte bort til svigers også revna det ene dekket så felgen gikk i bakken og blei ødelagt. nå har jeg bare 1 og den var malt av forrige eier med bengalakk.. synd at folk missbruker sånne felger egentlig. Er synd at folk maler så fine felgar med benga ja. Har veldig lyst å få bredda slike felgar til 7" kanskje 7,5" og viss det er plass. Den grønne SR'n til OleOpel har slike, veldig fint!! Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Kanskje og 185. 185/45-15 på 7J :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 dekkstrekk er for harry-teite folk. Woot? Kjørbart som bare f dette her. Skal jo sitte på bruksbilen ;) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Er fint strekk det Eirik! Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Woot?Kjørbart som bare f dette her. Skal jo sitte på bruksbilen ;) tøft! btw nesten så jeg kunne vurdert å bytte bil likt med deg...den bmw din er så jævli perfekt! :) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 tøft! btw nesten så jeg kunne vurdert å bytte bil likt med deg...den bmw din er så jævli perfekt! :) Takker så mye for det. Gøy at du liker den :) Bytte likt mot Lexusen? Count me in!!:D Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Takker så mye for det. Gøy at du liker den :)Bytte likt mot Lexusen? Count me in!!:D hadde en lotto jackpot tikka inn så hadde jeg nok gjort det ja! hehe..så du får krysse fingra! ;) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 hadde en lotto jackpot tikka inn så hadde jeg nok gjort det ja! hehe..så du får krysse fingra! ;) I will ;) hehe.. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Woot?Kjørbart som bare f dette her. Skal jo sitte på bruksbilen ;) i see you and raise you with ;) ( strekk e for mannemenn og ikke skittene bønder ( dieseldyret) ) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Håpet er 165/60-13 på 9J, så kan jeg gå så lavt som jeg vil.. Prøver å få dette klart til Notodden-treffet :) Eirik er du faen meg riktig klok gutt ? Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg