asona_er_best Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 du som er så opptatt av stuk Eirik, hva syns du om denne? mulig du har sett den før men. kom på denne når Øvrekleiven nevnte den.. jeg syns hvertfall den er helt perfekt og at det er akkurat sånn en kadett coupe burde se ut.. riktig nok ganske heftige den rcn kadetten som samme eieren har men denne er jo helt vannvittig strøken da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Siden du spør så pent, jeg ville ha trykket hjula lengre ut mot buene. Høyden, dekka og felga er det ingenting å si på :) er du faen meg riktig klok gutt ? Gleder meg til dagen jeg får bredda stålet og kommer inn på Dekkskift eller lignende med sykkeldekk i ene hånda og breie felger i andre :D Daihatsu Charmant med AE86 TRD-coilovers, 165/60-13 og 9J: Skal innrømme at det ser ganske dust ut da, hehe.. Foran er strekken perfekt. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Gleder meg til dagen jeg får bredda stålet og kommer inn på Dekkskift eller lignende med sykkeldekk i ene hånda og breie felger i andre :D Eirik hahahahaha!!!! :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: de på solbergdekk bynte å le av meg når jeg sa at jeg ville ha 195 og 205 dekk på 9.5 felgen min men neida strekk er sexy som faen det :) men er du faen sikker på at du får 165 på 9 " bre felg :D haha Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Klarer japanerne det skal jeg klare det og.. hehe.. Spørs hvor godt dekket vil holde på lufta da.. Er egentlig mer ute etter det han har på fordekkene. Der har du looks OG funksjonalitet, bak er det kun funksjon. Mener å huske at det er 165 på 8.5J foran. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 du som er så opptatt av stuk Eirik, hva syns du om denne? mulig du har sett den før men. kom på denne når Øvrekleiven nevnte den.. jeg syns hvertfall den er helt perfekt og at det er akkurat sånn en kadett coupe burde se ut.. riktig nok ganske heftige den rcn kadetten som samme eieren har men denne er jo helt vannvittig strøken da. Ening med deg, den er perfekt;);) Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Slik du vil ha det Eirik?:op: Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Ettersom hjulbuene er såpass mye lavere bak enn foran ville jeg gått på med mer senk foran enn bak. 60/40 for eksempel. Skulle du hatt 7J kunne du vel kjørt på med 195/45-13 kanskje? Hvor mye plass har du bak der a, utover og innover? Gjelder å regne på hva som funker før man kjøper felger :) Eirik Kan vel nevne at det ypperste av senkefjører ang. stance på kadett c er 85\70 fjørene fra KAW ;) På jobb nå, så bilde får komme senere... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Kan vel nevne at det ypperste av senkefjører ang. stance på kadett c er 85\70 fjørene fra KAW ;) På jobb nå, så bilde får komme senere... Apropo Kadett C.. Gud som jeg har lyst på en sånn. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2009 (endret) den grønne kadetten skulle vøri en god del høgare bak.. sånn at den stuper framover og ikke henger nedpå bak lissom, ellers var den tøff. Så skulle den også hatt større dim på felga for å kompansere utseendemessig for at den er høgare bak.. Endret Mars 14, 2009 av merce-123 Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2009 Apropo Kadett C.. Gud som jeg har lyst på en sånn. Ikke så vanskelig å få tak i det vel? :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2009 den grønne kadetten skulle vøri en god del høgare bak.. sånn at den stuper framover og ikke henger nedpå bak lissom, ellers var den tøff. Så skulle den også hatt større dim på felga for å kompansere utseendemessig for at den er høgare bak.. Biler skal aldri være høyere bak for å få fremoverstupet... :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2009 den grønne kadetten skulle vøri en god del høgare bak.. sånn at den stuper framover og ikke henger nedpå bak lissom, ellers var den tøff. Så skulle den også hatt større dim på felga for å kompansere utseendemessig for at den er høgare bak.. hadde DU hatt en coupe' kadett så fin som den, og gjort som du forklarte, så håper jeg på en sterk lobotomering i din nærmere fremtid!. http://www.dikemark-lobotomering.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Biler skal aldri være høyere bak for å få fremoverstupet... :) Eirik Den må senkes mer foran? :win Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 hadde DU hatt en coupe' kadett så fin som den, og gjort som du forklarte, så håper jeg på en sterk lobotomering i din nærmere fremtid!. http://www.dikemark-lobotomering.no Har ikke mor di lært deg at om du ikke har no fint å si så kan du holde kjeft? :hello: Kom heller med konstruktiv kritikk! Perfekt stuk, også en Aero da... :win Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 (endret) hadde DU hatt en coupe' kadett så fin som den, og gjort som du forklarte, så håper jeg på en sterk lobotomering i din nærmere fremtid!. http://www.dikemark-lobotomering.no Skjønner ikke hva som er så fint med den, har jo helt feil stuk.Altfor små felger og sigen i ræva..sjølve bilen var jo ikke så gæren.. her har du en fin en, bittelitt mere stup fremover hadde gjort seg: Endret Mars 15, 2009 av merce-123 Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg