Gå til innhold

La oss snakke om stuk/stance

Ranger emnet

eiriksmil

Anbefalte innlegg

du som er så opptatt av stuk Eirik, hva syns du om denne? mulig du har sett den før men.

CIMG0001-re.jpg

AUT_0781.jpg

100_1010.jpg

kom på denne når Øvrekleiven nevnte den.. jeg syns hvertfall den er helt perfekt og at det er akkurat sånn en kadett coupe burde se ut.. riktig nok ganske heftige den rcn kadetten som samme eieren har men denne er jo helt vannvittig strøken da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du spør så pent, jeg ville ha trykket hjula lengre ut mot buene. Høyden, dekka og felga er det ingenting å si på :)

er du faen meg riktig klok gutt ?

Gleder meg til dagen jeg får bredda stålet og kommer inn på Dekkskift eller lignende med sykkeldekk i ene hånda og breie felger i andre :D

Daihatsu Charmant med AE86 TRD-coilovers, 165/60-13 og 9J:

2ike3pl.jpg

Skal innrømme at det ser ganske dust ut da, hehe.. Foran er strekken perfekt.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til dagen jeg får bredda stålet og kommer inn på Dekkskift eller lignende med sykkeldekk i ene hånda og breie felger i andre :D

Eirik

hahahahaha!!!! :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

de på solbergdekk bynte å le av meg når jeg sa at jeg ville ha 195 og 205 dekk på 9.5 felgen min

men neida strekk er sexy som faen det :)

men er du faen sikker på at du får 165 på 9 " bre felg :D haha

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer japanerne det skal jeg klare det og.. hehe.. Spørs hvor godt dekket vil holde på lufta da.. Er egentlig mer ute etter det han har på fordekkene. Der har du looks OG funksjonalitet, bak er det kun funksjon. Mener å huske at det er 165 på 8.5J foran.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du som er så opptatt av stuk Eirik, hva syns du om denne? mulig du har sett den før men.

CIMG0001-re.jpg

AUT_0781.jpg

100_1010.jpg

kom på denne når Øvrekleiven nevnte den.. jeg syns hvertfall den er helt perfekt og at det er akkurat sånn en kadett coupe burde se ut.. riktig nok ganske heftige den rcn kadetten som samme eieren har men denne er jo helt vannvittig strøken da.

Ening med deg, den er perfekt;);)

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom hjulbuene er såpass mye lavere bak enn foran ville jeg gått på med mer senk foran enn bak. 60/40 for eksempel. Skulle du hatt 7J kunne du vel kjørt på med 195/45-13 kanskje? Hvor mye plass har du bak der a, utover og innover?

Gjelder å regne på hva som funker før man kjøper felger :)

Eirik

Kan vel nevne at det ypperste av senkefjører ang. stance på kadett c er 85\70 fjørene fra KAW ;) På jobb nå, så bilde får komme senere...

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den grønne kadetten skulle vøri en god del høgare bak.. sånn at den stuper framover og ikke henger nedpå bak lissom, ellers var den tøff. Så skulle den også hatt større dim på felga for å kompansere utseendemessig for at den er høgare bak..

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den grønne kadetten skulle vøri en god del høgare bak.. sånn at den stuper framover og ikke henger nedpå bak lissom, ellers var den tøff. Så skulle den også hatt større dim på felga for å kompansere utseendemessig for at den er høgare bak..

Biler skal aldri være høyere bak for å få fremoverstupet... :)

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde DU hatt en coupe' kadett så fin som den, og gjort som du forklarte, så håper jeg på en sterk lobotomering i din nærmere fremtid!. http://www.dikemark-lobotomering.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde DU hatt en coupe' kadett så fin som den, og gjort som du forklarte, så håper jeg på en sterk lobotomering i din nærmere fremtid!. http://www.dikemark-lobotomering.no

Har ikke mor di lært deg at om du ikke har no fint å si så kan du holde kjeft? :hello: Kom heller med konstruktiv kritikk!

Perfekt stuk, også en Aero da... :win

user_58_gal_1_pic_1.jpg

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva som er så fint med den, har jo helt feil stuk.Altfor små felger og sigen i ræva..sjølve bilen var jo ikke så gæren..

her har du en fin en, bittelitt mere stup fremover hadde gjort seg:

Opel-Kadett_C4.jpg

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider