Torak Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Ikke så vanskelig å få tak i det vel? :) Skarp du. Selvfølgelig er det ikke vanskelig hvis du driter i hvilken stand den skal være i. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Skjønner ikke hva som er så fint med den, har jo helt feil stuk.Altfor små felger og sigen i ræva..sjølve bilen var jo ikke så gæren.. her har du en fin en, bittelitt mere stup fremover hadde gjort seg: OK da, skal være enig i at den der er fin den. jeg så for meg at du mente et skikkelig sånn dragrace stuk på den jeg serru, sånn hoppbakke opplegg.. for det er ikke pent, men den blå her var strøken den;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 her har du en fin en, bittelitt mere stup fremover hadde gjort seg: + få på noen org. baklykter, evt noen som ikke er på langt nær så sota. Fin ellers, men litt for store felger. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 + få på noen org. baklykter, evt noen som ikke er på langt nær så sota. Fin ellers, men litt for store felger. ja + noen andre felger og få bort den jalla dekkstrekken.. da er vi i boks. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Skarp du. Selvfølgelig er det ikke vanskelig hvis du driter i hvilken stand den skal være i. Hyggelig. :rockets Jaja, da gidder jeg ikke linke noen fine til salgs :hmmmmmmmmm: Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 min...skulle vært litt lavere men.. 9*16 et15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Hyggelig. :rockets Jaja, da gidder jeg ikke linke noen fine til salgs :hmmmmmmmmm: Stakar ;) ..det var ikke sånn jeg mente det. Jeg har lyst på en fin kadett, men en fin kadett koster faktisk litt mer enn det jeg har i lomma, så da måtte jeg evt ha solgt bimmern. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Stakar ;) ..det var ikke sånn jeg mente det. Jeg har lyst på en fin kadett, men en fin kadett koster faktisk litt mer enn det jeg har i lomma, så da måtte jeg evt ha solgt bimmern. Jo, sånn sett... Akkurat på slutten av 12 timersskiftet fra helv... på jobb, så en smule hårsår :hmmmmmmmmm: Begynner å ta seg opp i pris ja... Snart billigere å restaurere ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Jo, sånn sett... Akkurat på slutten av 12 timersskiftet fra helv... på jobb, så en smule hårsår :hmmmmmmmmm: Begynner å ta seg opp i pris ja... Snart billigere å restaurere ;) Kom hjem fra 12-timers skift i går jeg også. I dag skal jeg på 18,5 timers skift, hehe.. Blir gøy..naaat. Ja, det koster. Men så har de bilene en viss sjarm over seg da ;) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Kom hjem fra 12-timers skift i går jeg også. I dag skal jeg på 18,5 timers skift, hehe.. Blir gøy..naaat. Blir penger til bil av sånt iallfall :cool: Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Blir penger til bil av sånt iallfall :cool: Eirik Joda, det blir jo det..og det er eneste grunnen til at det blir mye jobbing også :) Nå har jeg vært oppe i nøyaktig 25 timer, så jeg har tenkt litt på å legge meg snart.. Men nå sporer dette av. Slutt fra meg. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=n1gyMI7QZAY :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Og en perfekt Rekord E1, kunne vært littegrann lavere bak kanskje, men hadde vært stooorfornoøyd med den akkurat som den sitter her :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyV8 Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Siter www.frantzenracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Den Rekorden var rå. Som denne, enda en King of Stance: Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg