Gå til innhold

La oss snakke om stuk/stance

Ranger emnet

eiriksmil

Anbefalte innlegg

Den Corsaen var steintøff!

Du trenger kanskje litt mer senk vil jeg si, innpress og bredde er helt perfekt, og jeg har troen på at du kan klare 13" og. Glippet mellom dekk og skjerm er bare litt for stort.. Men det er midlertidig, eller hva? ;)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Corsaen var steintøff!

Du trenger kanskje litt mer senk vil jeg si, innpress og bredde er helt perfekt, og jeg har troen på at du kan klare 13" og. Glippet mellom dekk og skjerm er bare litt for stort.. Men det er midlertidig, eller hva? ;)

Eirik

Er 13" disse hjula. Syns det ble for stor glipe jeg å, men det høydejusterbare senkesettet jeg har er justert i bunn.

Bilen skal selges også så jeg gidder ikke å styre mere med det:P

Bilene mine:

Morris 1800

Saab 900(under ombygging til bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg tenkte på med å "klare 13", men uttrykte meg litt dust :P Bilen så jo fin og lav ut ellers :)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Skal ordne meg kortere fjærer på onsdag, så min stance blir litt bedre den og.. I mellomtiden kan vi jo se på et bilde.. :D

F6666081.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva innpress, bredde og riktig senk gjør.. Du kan ha et helt greit oppsett:

mybeast7.jpg

Eller du kan ha et som er helt sykt, og få en mye mer aggressiv bil - hvis du tør.

3564323331_e42f92388a_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den burde egentlig skrues enda litt lavere i fronten, evt. skru den litt opp igjen bak. Får se om det blir gjort når jeg får ny-felgene. Må også slenge på spacere bak.

Bilforumet1.jpg

Bilforumet5.jpg

Bilforumet7.jpg

Bilforumet3.jpg

Endret av Torak

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og der var bilde av norges fineste e30 ja:) fin, men bittelitt opp bak for å være skikkelig pirk evt en cm ned foran og to cm opp bak.. hehehe

Men det er jo en bagatell bare..

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

opp bak, da slipper du og gjemme dekkene dine. hehe. Ser ut som dekkene forann tangerer hjulbuen?

Tangerer hjulbua?

og der var bilde av norges fineste e30 ja:) fin, men bittelitt opp bak for å være skikkelig pirk evt en cm ned foran og to cm opp bak.. hehehe

Men det er jo en bagatell bare..

Norges fineste er den ikke, men tusen takk allikevel :) Hyggelig at du liker den :)

Ja..0,5-1cm lavere i front hadde vært bra, men er litt redd for bunnpanna på disse veiene vi har her i landet. 1 cm opp bak skal nok heller prøves :)

Endret av Torak

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tangerer hjulbua?

TILSLAGSORD ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA (offisiell rettskriving)

tangere tange're v2 komme nær el. berøre i ett punkt linjen t-r kurven / komme inn på, nevne i farten spørsmålet ble tangert flere ganger i løpet av ordskiftet / idr: oppnå samme resultat t- banerekorden

Link til norsk ordbok

uNF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider