Auda Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Da bør du søke litt mer på nett om den er noe av det peneste du har sett noen gang... Hvorfor det? JEG synes det er den peneste jeg har sett. Om du mener noe annet kan du heller si det, enn å fortelle meg hva jeg synes, og hvor mye jeg har søkt etter S2000. For det vet du jo ikke. Teit. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Hvorfor det? JEG synes det er den peneste jeg har sett. Om du mener noe annet kan du heller si det, enn å fortelle meg hva jeg synes, og hvor mye jeg har søkt etter S2000. For det vet du jo ikke. Teit. x2. rolfi: nyyyydelig e28!:) Savner gamle min når jeg ser dette. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Hvorfor det? JEG synes det er den peneste jeg har sett. Om du mener noe annet kan du heller si det, enn å fortelle meg hva jeg synes, og hvor mye jeg har søkt etter S2000. For det vet du jo ikke. Teit. Jojo. Greit nok det. Jeg bare ser at den har orange blinklys, stygg vinge og utrolig stygge felger. Derfor jeg reagerte... Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Jojo. Greit nok det.Jeg bare ser at den har orange blinklys, stygg vinge og utrolig stygge felger. Derfor jeg reagerte... Du ser det DU synes er stygg vinge og stygge felger. Jeg synes forøvrig at orange blinkers er 10 ganger penere enn de såkalt hvite. Det peneste er sorte. Synes jeg. Jeg synes corrado har noe av det syggeste som har blitt produsert av fronter. Men diskuterer ikke meninga di fordi. Ingen som kan si at en mening er feil. :D Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Enig med Auda.. Når jeg ser Corrado ser jeg fwd og et mislykket forsøk på å gjøre en Golf til noe den ikke er. Men det er min mening. Sånn er livet. Alle har meninger.. :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Til og med hengeren har stance Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Jojo. Greit nok det.Jeg bare ser at den har orange blinklys, stygg vinge og utrolig stygge felger. Derfor jeg reagerte... Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Fin stance du har rolfi.. :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle3 Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Må ha diesel i bilen skal den bli kul. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Fin stance du har rolfi.. :) LOL! Denne satt rimelig greit! Og denne! Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Den mattsvart Bora'n (???) var RÅFEIT, omg! Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Føler jeg hadde stansen inne på bruksbilen.. Kunne selvfølgelig være lavere, men jeg har en annen 360 som er det;) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Til og med hengeren har stance Jeg digger bloggen fra den turen dems:popcorn Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 den mattsvart bora'n (???) var råfeit, omg! + 1 Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 (endret) Du ser det DU synes er stygg vinge og stygge felger.Jeg synes forøvrig at orange blinkers er 10 ganger penere enn de såkalt hvite. Det peneste er sorte. Synes jeg. Jeg synes corrado har noe av det syggeste som har blitt produsert av fronter. Men diskuterer ikke meninga di fordi. Ingen som kan si at en mening er feil. :D Jada jada, skakke drite meg ut mer nå. Bra du liger de sorte blinkera best. Agree Enig med at uorg. corrado front er mindre pent ja ! Endret September 14, 2009 av Oekern Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg