Atle3 Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Jeg har 94 seat toledo med aluminiumsfelger med svart senter. Der sitter dekk og felger akkuratt som det skal. Men den bilen skal hugges etter jeg har ræv kjørt den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Jeg har 94 seat toledo med aluminiumsfelger med svart senter. Der sitter dekk og felger akkuratt som det skal. Men den bilen skal hugges etter jeg har ræv kjørt den. haha, bensin og forhjulstrekk dettan ell? da ere bere å få kasta re! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 haha, bensin og forhjulstrekk dettan ell? da ere bere å få kasta re! Greit å svare på norsk da... Kasta re? Hva betyr det? Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle3 Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 haha, bensin og forhjulstrekk dettan ell? da ere bere å få kasta re! Nei 1.9 td som det er max turbotrykk på og brutalt stilt dieselpumpe:respect Det er en vw motor så jeg selger den. Bilen går som f. Sprekere en chippa manuell 525 tds:respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Jeg har 94 seat toledo med aluminiumsfelger med svart senter. Der sitter dekk og felger akkuratt som det skal. Men den bilen skal hugges etter jeg har ræv kjørt den. Toppen av orddelingsfeil er vel når man klarer og skrive "ræv kjørt." Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle3 Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Hvem bryr seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 du Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Denne har rett stuk. Ser ikke slik ut lengre men er rød og svart. Skikkelig bug/dub stil, beintøfft! Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle3 Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 ja men det er like jalla hver gang med nettingrill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Den transporteren(?) passer rett i "du gjør det helt feil" tråden! :D Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 ER mye finere nå. skal se om jeg får tatt et bilde av den. Er annen fanger på den nå. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Fete felger, og riktig senk. Var bare fangeren og sideskjørta jeg reagerte på. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 :) Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Burroughs E-28`n blir ALDRI feil :D God å ta bilder er han og :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pizzaboi Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Tøff BMW! :D Heftig stance på hengeren også. :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg