Terjeth Skrevet November 8, 2009 Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 Den Lexusen var bare stygg... Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 LOL, gangsta lean hos passasjer.. :D Men den satt pent. Som nevnt over her blir det naturlig camber på disse når man senker, jeg gidder ikke å drive med shims osv for camber, men hvis man får det gidder jeg ikke å prøve korrigere det heller hvis dere skjønner. Dæven jeg er usammenhengende nå.. :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 ....Dæven jeg er usammenhengende nå.. :) matcher bilen da. Ser jo ikke ut som den henger sammen med det stuket der! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Burde finnes en lov mot å la vw-folket få frie hender med andre bilmerker. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pizzaboi Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Må si meg enig i at Lexusen ikke var særlig pen med så mye camber.. Ble endel overkill. :p Men BMW'n er bare rå :D En til:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Burde finnes en lov mot å la vw-folket få frie hender med andre bilmerker. er det en som er misunnelig? Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Ja, jøss! Hvem drømmer vel ikke om dette? Men for all del.. Hvaslags andre gleder har vw-folket enn å føkke opp de margine kjøreegenskapene disse konebilene hadde i utgangspunktet? Slå dere løs, jeg fatter ikke at dere ikke ser hvor stygt og farlig det er.:drive2 Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 du må ikke blande japser på diverse droger sine verk, med slike pene tyske kreasjoner.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Som VW mann må jeg bare si. Hva pokker har dette med VW folk å gjøre? Datt helt av her jeg nå og skjønner ikke hva dere hinter til. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 Som VW mann må jeg bare si. Hva pokker har dette med VW folk å gjøre? Datt helt av her jeg nå og skjønner ikke hva dere hinter til. x2 Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 Er det noen som elsker masse negativ camber så er det vel retro-vw folket? :) Var ikke meningen å fornærme noen, trodde nesten dere tok det som et kompliment jeg. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 (endret) appropo kone bil :D Dette er den samme evo X`en jeg posta tidlig i tråden. Den har fått en "lett" frisering siden.. hehe http://gates311.com/ Endret November 10, 2009 av LLH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 Næmmen, hvem er det som skjuler seg langt der borte? Den er lav ihvertfall.. Tenkte satse på no feite små/breie felger til vinters bare for gøy :) Feirebilde siden jeg ca nettopp fikk godkjent senk og felg i vognkort :) Fikk ikke hjula lengre inn i hjulbuen ell? :sombrero: Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 Er det noen som elsker masse negativ camber så er det vel retro-vw folket? :) Var ikke meningen å fornærme noen, trodde nesten dere tok det som et kompliment jeg. Eneste i VW miljøet som liker neg camber er vel bobble gutta. Men nå består VW familien av litt flere biler enn noen skarve bobbler som ikke har havnet på skroten ennå. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 Eneste i VW miljøet som liker neg camber er vel bobble gutta. Men nå består VW familien av litt flere biler enn noen skarve bobbler som ikke har havnet på skroten ennå. ja denne var skikkelig fæl!? den er mer gjennomført enn noe bil fra vacn! eneste er kluge sin rørramme golf... Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg