KinG^KaoZ Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Fint stuk/stance < Grep/kjørbarhet Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Grep/kjørbarhet er en ting, men hvordan den ser ut på bilde (senka til bakken med bredda skjermer osv.) er en annenting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 helheten som teller uansett om det er kjempestrekk,senk o.l... er mange faktorer som spiller inn i bildet, på en bil. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 DER har dere grom stuket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Jeg synes bilen til Tripleboy har meget bra stuk og stance! Den er rettogslett deilig irl. (Hadde aldri trodd jeg skulle si noe sånt om en jetta) :) Jeg er ikke helt sikker på min egen. Den er praktisk, men ligger igrunn ganske pent over sine vakre felger. Mener jeg. Takk takk! Blir en annen bil til sommern igjen, nylakkert alpeinweiss med 16v og doble gassere! Bimmern din er jævlig fet den, hvertfall til å være bimmer;) Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Desember 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 Men får spamme litt mer da, så dere kan hate litt mer :) Vi to deler iallefall samme syn på hva som ser bra ut. Skjønner at det er mange i denne tråden som kommer til å skjemmes over hvordan min Golf blir seendes ut etterhvert:D Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 DER har dere grom stuket. Sakene i orden Morstad ja. Feil farge, men det har vel noe med sponsoren å gjøre Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Desember 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 Team Lien! :) Det satsest iallefall! Verste er at han holder seg på veien også :D Hva som er riktig "stuk" "stance" på en bil, er opptil en hver eiers smak. Nesten feil å lage en tråd hvor man krangler om hva som er "riktig" stuk/stance. Men, dette er noe jeg liker, bilen til en kompis; Dette ER og BLIR nydelig. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 bilen til morstad er hvertfall i mine øyne perfekt. men lexusen til børseth slår ikke feil den heller, han kjører jo like fort men det ser bare ikke fullt så brutalt ut som når morstad bmw'n løfter innerhjula.. de bildene av Mindor Lien der var gromme, fy faen som han kjørte på eikås i år, velfortjent seier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Desember 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 Men, dette er noe jeg liker, bilen til en kompis; Dette ER og BLIR nydelig. Pene de der ja, men denne går med Borbet A felger eller? (Ser nesten slik ut fra bildene, og det blir litt feil på en sånn type M3 - aner ikke om den er "ekte" Warsteiner bil da) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Desember 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 bilen til morstad er hvertfall i mine øyne perfekt. men lexusen til børseth slår ikke feil den heller, han kjører jo like fort men det ser bare ikke fullt så brutalt ut som når morstad bmw'n løfter innerhjula.. de bildene av Mindor Lien der var gromme, fy faen som han kjørte på eikås i år, velfortjent seier Mindor er dyktig ja. Var med nedover på finalen her i sen sommer på Momarken. Han var desverre uheldig da, kjørte istykker bilen pga litt nærkontakt med andre, samt litt for mye satsing.. Hehe, men morro og se på :) Pene de der ja, men denne går med Borbet A felger eller?(Ser nesten slik ut fra bildene, og det blir litt feil på en sånn type M3 - aner ikke om den er "ekte" Warsteiner bil da) Er borbet ja. Andre felger skal den få. Holder på å bli oppusset på nyy bilen nå, strøken. Sto en 3.5 turbo nedi før, nå står det en trimmet suge 2.5. Bilen er ombygd med orginale M3 karrosserideler osv. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Desember 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 Team Lien! :) Det satsest iallefall! Verste er at han holder seg på veien også :D Hva som er riktig "stuk" "stance" på en bil, er opptil en hver eiers smak. Nesten feil å lage en tråd hvor man krangler om hva som er "riktig" stuk/stance. Men, dette er noe jeg liker, bilen til en kompis; Dette ER og BLIR nydelig. jævla rå den warsteiner m3en:) Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Men, dette er noe jeg liker, bilen til en kompis; Dette ER og BLIR nydelig. har denne gått i kristiansand i løpet av det siste året? sett slik en nedi gata her en del ganger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Mest meningsløse tråden noensinne? Like meningsløst som dekkstrekk? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Like meningsløst som dekkstrekk? Så du mener dekkstrekk er menigsløst?? For å ikke subbe når du senker masse det vettu søten:* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg