eiriksmil Skrevet November 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Stemmer, asbjørn blander vel med toe- og caster-justering. er jo slik 90% av rånebilene i bø/notodden ser ut, ikke noe nytt, er rått det ja. lol, du gir deg ikke nei... Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle3 Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Hva mener du? Er jo sånn de fleste bilene her ser ut da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Så på en reklame på Discovey Channel at Chip Foose og resten av Overhauling gjengen skal på studietur til Notodden for å lære om det perfekte stuk/utseende.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Hva mener du? Er jo sånn de fleste bilene her ser ut da. Det er så (selv om standarden kunne vært langt høyere den gangen jeg var der iallfall), men dieseldyret klarer knapt å skrive noe på nett uten å måtte nevne NOTODDEN, og da må man jo mobbe gutten litt :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Er jo mye fine bolter, foringer, camber plater, stag og chims og få fatt i. Etter hva jeg husker er det vel bare stive bakaksliner både på RWD og FWD som er HELT låst. Ellers kan det meste justeres om man kjøper ovenfornevnte gadgets.. Et sett camber bolter gir typisk 1.5 grader justering, for mcpershon. For multilink mener jeg og ha sett at 2 til 3 grader +/- er gjengs. Men så kommer det litt ann på hva slags multilink du har da.. På Nissan Primera f.eks må man kjøpe foringer med hullene off-senter for og få justert camber noe.. smokey og the bandit på viasta4 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Så på en reklame på Discovey Channel at Chip Foose og resten av Overhauling gjengen skal på studietur til Notodden for å lære om det perfekte stuk/utseende.. Du kødder!? hahaha Da får jeg ta en tur og brife med en av felgene han har lagd :p Siter [x]1988 Ford Escort XR3i Cab [x]1988 Ford Escort RS-Turbo Cab [_]1972 Chevrolet Corvette, LS7 - 565HK [_]1990 BMW 535i blir noget urginal http://www.bilforumet.no/prosjektforum/255664-michaelws-e34-bmw-535i-blir-noget-uorginal.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle3 Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Du kødder!? hahahaDa får jeg ta en tur og brife med en av felgene han har lagd :p Ja selfølgelig kødder han! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle3 Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Det er så (selv om standarden kunne vært langt høyere den gangen jeg var der iallfall), men dieseldyret klarer knapt å skrive noe på nett uten å måtte nevne NOTODDEN, og da må man jo mobbe gutten litt :) Bø mente jeg da. Bilene er så som så men de har det riktige stuket. Like morro hver gang noe kjøper seg bil fordi det er bare og få jekka bilen opp kappe fjerene og sette på noen feite felger i løpet av et par timer:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Stemmer, asbjørn blander vel med toe- og caster-justering. lol, du gir deg ikke nei... har camber justering framme på min gamle 240 vaffal.. Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 har camber justering framme på min gamle 240 vaffal.. Er ikke det bare at du kan sette toppmonteringen i forskjellige posisjoner og samtidig forandre caster? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Har camberjustering på Omegaen min fremme. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 22, 2009 Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 A showcar is never a racecar, but a racecar i always a showcar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet November 23, 2009 Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 herregud så harry med så mye dekkstrekk! smakløst. Hadde sett bra ut om den hadde to dimensjoner breiere dekk. For volvoen din på avataren er ikke harry? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 23, 2009 Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 25, 2009 Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.