Gå til innhold

La oss snakke om stuk/stance

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

Luftputer er ikkje dumt, men er ganske dyrt fortsatt. Men tengte eg kunne ta litt bilder av veidekket Stussvik - Nordtveit. Der subba eg alltid med Jettaen på orginal dekkdim, uten senk og 4 personer i.

Jetta 85 - The funkmobile

Seat Leon - Bruksbil

 

Er på jakt etter en liten slamp Rustbullet! http://www.bilforumet.no/annet-bil-onskes-kjopt/240981-ok-slamp-rustbullet.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er 4 personer på originale, gamle fjærbein dømt til å subbe på litt dårlige veier. Daihatsuen min har litt over 4cm klaring under, slår aldri nedi unntatt fartsdumper, fordi den er stiv. Selv proppa med mennesker og bagasje.

 

Selv om det er kunst å få bil til å ligge fysisk på bakken med luftfjæring, og selv om det krever både mye tid og penger, er du i bunn og grunn en pingle som ikke tør å kjøre ordentlig lav bil :)

 

 

Dere mener denne hadde slitt på vestlandet altså? hehe

4217722481_68591862d2_b.jpg

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

er du i bunn og grunn en pingle som ikke tør å kjøre ordentlig lav bil :)

 

x2, jeg brukte dobbelt så lang tid som normalt med gamlebilen min, men man må jo ofre litt for utseendet;) spesielt når man har høydeskrekk. Er jo ingenting som er flauere enn å bli mobba for usenka bil! Det er noe man tar seg veldig nær av.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går vel ann å ha lav bil her og, om en ikkje bruka den.. Men for dei som kun har råd til 1 bruksbil så er det komplett umulig.

 

Haha, I second that shit. Stiv bil er fint, moderat senkja bil går fint. Skamsenk funka DÅRLEG, Har skamsenk på Galanten, og meir moderat på SX'n, og SX'n er faktisk høgre. Men stiv bil er dritt på vinterføre..

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går vel ann å ha lav bil her og, om en ikkje bruka den.. Men for dei som kun har råd til 1 bruksbil så er det komplett umulig.

 

Jeg hadde bare golfen som bruksbil, vil ikke si at den var så ekstremt skamlav, men lav var den ihvertfall.. Det funket fett det, man må bare kunne kjøre lave biler. Og om vinteren skrur man bilen litt opp. Gewinde ftw!

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt I hele sommer med et sted mellom 40-60 mm bakkeklaring, bare slått nedi 3 ganger i løpet av sommeren. Sliter litt der det er sporete, men ellers er det greit. Er jo ikke akkurat gode veier i Oslo

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MOAR

 

4217723105_9812223c0d_b.jpg

 

4218489532_618dd7dd19_b.jpg

 

den s14a'n der hadde jeg litt sansen for, den er litt sigen i ræva, skulle vært høgere i rumpa men ellers så er det helt riktig stuk. Men klarer bare ikke å like slike karosserier, men baklyktene var tøffe, rød/hvite med diode:)

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår