eiriksmil Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Begynner vi i Norge å få orden på stuk/stance nå, eller er vi like langt? Ser flere og flere som snakker om dekkstrekk og breie felger, om hvordan bilen skal sitte. Men vi mangler litt, vi må få bilene til å sitte pent. Nordmenn har alltid vært altfor opptatt med å bare få på noe, "får jeg på 17" felger", eller "får jeg på 10" felger?". Alt går. Men ikke alt er pent. Spør du meg sitter denne pent: Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Gud så spennende. Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Faenmeg bedre enn actionfilm. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Hva er det som gjør at den bilen der sitter pent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Og hvem er egentlig denne herr Stance? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Ser riktig ut for meg: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Og hvem er egentlig denne herr Stance? må vel slenge meg på her.. ? Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trofs Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Dem satt drittfint. Nesten verdt å flytte til Tyskland bare pga. breie felger og dekkstrekk. Siter '96 Vectra B 2.0 16v. - Sommerbil. '93 Calibra 4x4 Turbo. '80 Ascona B, 2.0N '94 Omega B 2.0 16v Prosjekttråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Tyskere kan både breie felger og dekkstrekk, men de kan ikke stance (altså, at bilen sitter pent). En fin stance (eller stuk som vi egentlig sier på godt norsk, men har sett det blitt brukt i diverse sammenhenger) handler ikke bare nødvendigvis om breie felger eller dyre felger for den saks skyld. Det er riktig tilpassa felger og riktig tilpassa høyde. Riktig i anførselstegn seff, ikke alle liker det samme :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Mest meningsløse tråden noensinne? Handler jo om akkurat det samme som de fleste trådene dine på Stripa Eirik.. Mao. mest om lave biler og brede felger. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Syns min satt ganske bra med brock felga.. Ikke fullt så feil med RH CUP heller.. Men det ser mye bedre ut med lav bil og brønnfelger, samt jo breiere -jo bedre. TUCK N POKE FOR LIFE! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Mest meningsløse tråden noensinne? Handler jo om akkurat det samme som de fleste trådene dine på Stripa Eirik.. Mao. mest om lave biler og brede felger. +1 kommer jo slike tråder daglig føler jeg fra tråstarter.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Enig der. Holder med en tråd om senk. Enten om det er amerikanske pick up's eller DAEWOO\hyundaizzzzzz fra japan.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Jeg kan ikke huske å ha laget noen lignende tråder (bildetråder er noe annet). Dette er mer en diskusjon, hvorfor skal ikke nordmenn klare dette når andre nasjoner klarer det? Kanskje fordi de syter om alt..? :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Vi klarer det like godt som andre nasjoner vil jeg tro. Grunn til at du ser det mer i andre land, er fordi de er så SYKT mye fler enn oss, ergo mer feite biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg