Gå til innhold

La oss snakke om stuk/stance

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

Og dessuten så skal man ikke kjøre fort der hvor det er fartsumper :D Eg og merce er altså veldig forsiktige sjåfører og respekterer lav fartsgrense ;)

 

ja visst, hva er verst? folk som har bil som tvinger deg til å kjøre sakte, eller kidsa som kjører originalbil som trur de er på høyde med schumacher bare fordi de nettopp har fått lappen og trur de kan kjøre bare fordi de klarer å trå en pedal i bunn, resten har de jo ikke kontroll på selvsagt, jeg bil påstå det første, med originalbil kjører jeg ganske gris fordi jeg blir frustrert over hvor tragisk bilen sitter i hjulbuene

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med engang eg sitter meg i jobb bilen som er en 09 Partner så er det grisekjøring på gang. Spretter over fartshumper osv.

Skulle jo vært påbudt å skamsenke bilene, hadde ungått mye idiotkjøring gjennom 30 soner da :D

Og mindre farlig å kjøre fort gjennom svingene er det og :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe..! Dere er gode. Jeg mener det, virkelig gode:pray

 

Men jeg har da faktisk spacere bak på bilen min da merce-123. For å få dekkene mest mulig kant i kant med buene. Valsede hjulbuer har jeg også, må vite.. Men ok, fjærene er pyse-senk, men kjørbart er det. Og jeg kan love at bilen er hardere satt opp en det ser ut som..

 

Ellers er det litt komisk med folk som tror at jo lavere bilen er, til bedre ligger den på veien...

Endret av grandisjohn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe..! Dere er gode. Jeg mener det, virkelig gode:pray

 

Men jeg har da faktisk spacere bak på bilen min da merce-123. For å få dekkene mest mulig kant i kant med buene. Valsede hjulbuer har jeg også, må vite.. Men ok, fjærene er pyse-senk, men kjørbart er det. Og jeg kan love at bilen er hardere satt opp en det ser ut som..

 

Ellers er det litt komisk med folk som tror at jo lavere bilen er, til bedre ligger den på veien...

 

 

Jøss, du sank deg ned på jordnært nivå du og! :) Ikke værst for en som deg, så for meg at du fortsatte med dritt slenging.

Creds for det skal du ha!

 

Nei, bilen sitter ikke nødvendigvis bedre på veien jo lavere den sitter, alt er en god combinasjon av rett oppsett på alt av understell :)

Noen er ute etter function, noen etter utseende, noen begge deler, sånn er det bare og det er noe man bør respektere, for vi alle har noe til felles uansett hvordan man vrir å vender på det!

 

Men tilbake til biler:D

 

PEN! S14a, en av de få som faktisk så bra ut med en unødvendig spoiler:

240sx_3.jpg

 

Lekker BMW! Har sansen for E92 jeg altså, vertfall når det blir sånn som denne!

4542764636_3ed773fa12_b.jpg

 

Sladde børsa si det!

mscrd01_110-600x400.jpg

 

mscrd01_265-600x400.jpg

 

:disco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, du sank deg ned på jordnært nivå du og! :) Ikke værst for en som deg, så for meg at du fortsatte med dritt slenging.

 

Noen er ute etter function, noen etter utseende, noen begge deler, sånn er det bare og det er noe man bør respektere, for vi alle har noe til felles uansett hvordan man vrir å vender på det!

 

Skulle nesten tro at du ikke kjenner meg:oohh hehe.. Ellers er det jo litt artig å se det "jordnære" nivået ditt også. Vel, bilen din er i hvertfall nærmere jorden en min... Men nå blir ikke jeg veldig imponert av photoshopede internettbilder. Til det har jeg faktisk litt for god bakkekontakt.

 

Jepp, vi har alle noe til felles. Å smak og behag kan jo egentlig ikke diskuteres. Men det er alltid litt spennende å stikke hånda inn i vepsebolet:D

Endret av grandisjohn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle nesten tro at du ikke kjenner meg:oohh hehe.. Ellers er det jo litt artig å se det "jordnære" nivået ditt også. Vel, bilen din er i hvertfall nærmere jorden en min... Men nå blir ikke jeg veldig imponert av photoshopede internettbilder. Til det har jeg faktisk litt for god bakkekontakt.

 

Jepp, vi har alle noe til felles. Å smak og behag kan jo egentlig ikke diskuteres. Men det er alltid litt spennende å stikke hånda inn i vepsebolet:D

 

Jeg er nordnær til de fleste tider jeg ;) Bare smekker tilbake på samme mynt :D

Men det er vell svært få biler som har blitt posta her som er photoshoppa, er et par noen sider bak vet jeg. Vil ikke påstå noen av bildene jeg har posta er photoshoppa vertfall.

 

Vepsebolet holder jeg meg som regel unna:m'm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lese de siste sidene her føles litt som å hente barn som ikkje vil hjem fra barnehagen samtidig som alle de andre barna som ikke vil hjem fra barnehagen blir hentet.

 

+1

Veldig tåpelig diskusjon. Who fucking cares? :) Selv liker jeg ikke når jeg må sette kjørbarhet til side for utseende, men folk får gjøre som de vil og drite i hva alle andre gjør.

 

Og ang bruken av ordet stance/stuk skrev jeg stuk fordi jeg tror det beste ordet for stance vi kan bruke på norsk :) Stance er holdning på engelsk, derav bruken av ordet stance i bilsammenheng. Har den en framoverlent, aggressiv holdning gjerne med noen fete hjul pusha ut litt bak, eller en tilbakelent (sigen) holdning?

 

 

Oh, and dope:

4564574932_928c850db2_b.jpg

Endret av eiriksmil

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem bryr seg om bilen er god å kjøre? Kan med hjertet i halsen si at mesteparten av det jeg har posta av bilder ikke er dailydrivers for å si det sånn..

 

Lavt fett ubrukelig på norske veier osv.. I LOVE IT

 

Til haters, DARE TO BE DIFFERENT

Spotted in Narvik på Facebook?

https://www.facebook.com/groups/113062795388716/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår