funkmobile Skrevet Mai 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 Bra stance for funksjon? :) Siter Jetta 85 - The funkmobile Seat Leon - Bruksbil Er på jakt etter en liten slamp Rustbullet! http://www.bilforumet.no/annet-bil-onskes-kjopt/240981-ok-slamp-rustbullet.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mai 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 vel, hadde resten av bilene i denne tråden vært like brukbare/kjørbare/blitt brukt i samme grad så hadde vi vært i mål.. I mine øyne norges råeste lancer EVO, fortjener plass i tråden her :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 It's official, møt opp 27. juni i Lier, Buskerud :)http://www.bilforumet.no/biltreff-aktiviteter/252101-do-you-think-you-got-stance.html#post2713936 Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 Den Golfen din var bare helt rå Massern! Likte folien. Skikkelig retro stil. :) Takk for det:) Din (?) Golf var også meget kul. Litt mer ned i rumpa og lakkert framskjermen, så hadde det vært helt 100%. Fittipaldi felger er kult! Hvilke felger er det du har forresten? Aldri sett de før, men de var nydelige:) HTN Rennsport;) vel, hadde resten av bilene i denne tråden vært like brukbare/kjørbare/blitt brukt i samme grad så hadde vi vært i mål.. Ja, det vitner jo om kjørbarhet når framskjermen har blitt totalt subba i stykker av dekkene:uhhmmwhat?: Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mai 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 hehe :) meningen i ordet kjørbarhet for en som for i california og en som bor på bygda i norge er kansje ikke helt det samme :D jeg foretrekker i alle fall og kunne kjøre stort sett der jeg vil, om ikke annet skal hvor stiv bilen er sette grensa, ikke hvor lav den er :P men som sagt, det ser fett ut på bilder/fim :) http://www.youtube.com/watch?v=Ry_yLOZgYvU&feature=related Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 Golfen kunne vært et par cm nærmere bakken, men jeg vil likevel si den er ganske lav.. Har aldri problemer med å kjøre i Norge, foruten småting som at jeg satte meg kav fast på ei fartsdump ved Solastranda forrige uke og måtte trekkes ut med bil av en 14-åring :) hehe. Veier med telehiv har vært et problem, da har det slått litt gnister, men sånn generelt sett vil jeg ikke si det er noe i veien for å kjøre lav bil i Norge :) Tvert imot, vi er ganske heldige sammenlignet med mange andre land - det vet vi som faktisk har vært ute og reist og ikke bare kjørt motorveier. Før stance-treffet skal jeg hive i noen sandsekker i bagasjen og space hjula ut litt.. ;) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar89 Skrevet Mai 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 dere for synes hva dere vil, men jeg kjeda meg i dag :p kommer nok til å gjøre ferdig andre sia og tuppen av panseret på torsdag eller no. Siter For Oss Med Lave Biler Slammed 91 EF Sedan Project Thread Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 Ingen som har stance bilde av en Omega da;)? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 vel, hadde resten av bilene i denne tråden vært like brukbare/kjørbare/blitt brukt i samme grad så hadde vi vært i mål.. I mine øyne norges råeste lancer EVO, fortjener plass i tråden her :) Hvor fant du bildene av denne? Uten tvil Norges feteste Evo! Så den på Rudskogen 08. Feta machine Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mai 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 dere for synes hva dere vil, men jeg kjeda meg i dag :p kommer nok til å gjøre ferdig andre sia og tuppen av panseret på torsdag eller no. Jeg synes det det er dritfett! Det kommer til å se konge ut på bilen din:) Panseret mitt har begynt å rusta allerede:D Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mai 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 (endret) Hvor fant du bildene av denne? Uten tvil Norges feteste Evo! Så den på Rudskogen 08. Feta machine På teknisk delen, på det forumet vi ikke har lov til og prate om :P I en tråd om olje sump/tørrsump/ baffled oil pans eller noe i den duren faktisk. Har tildels lett ganske lenge etter bilder av den :S Endret Mai 12, 2010 av LLH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 Finner ikke skikkelig bilder på Grua Auto sine sider heller. Håper den kommer på Juli treffet på Gatebil i år :D :D Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pizzaboi Skrevet Mai 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 Takk for det:) Din (?) Golf var også meget kul. Litt mer ned i rumpa og lakkert framskjermen, så hadde det vært helt 100%. Fittipaldi felger er kult! Takk:) Er min golf ja. Får den ikke lavere bak. Justert ned så mye som det går. Må kanskje gjøre som eiriksmil å lempe sandsekker i bagasjen. hehe :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar89 Skrevet Mai 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2010 :cool: Siter For Oss Med Lave Biler Slammed 91 EF Sedan Project Thread Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mai 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2010 Jeg kan lette deg for de felgene any day! ;) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg