Gå til innhold

La oss snakke om stuk/stance

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

For de som IKKE skjønte det med AMGrims på bmw 325is med e46 swap... SE videoen og LÆR hvordan de ekte gutta gjør ting!

 

http://www.awol.tv/episodes/1?episode=89

 

(bang benz felger på bmw og automatisk er ting ille? ikke vær så trangsynt da, den bilen er GJENNOMFØRT.)

Spotted in Narvik på Facebook?

https://www.facebook.com/groups/113062795388716/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amg felger på den BMWn er det råeste jeg har sett hvertfall, og viser virkelig at eiern har en selvstendig smak og ikke er oppheng i at ting må være "riktig" i andres øyn..

 

Den dagen jeg lakker bilen min rosa og kaller den "sjef" i en tråd som dette så selger jeg sertifikatet og går over til moped..

Spotted in Narvik på Facebook?

https://www.facebook.com/groups/113062795388716/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merce-felger var bare jalla på BMW, kler ikke formene på bilen. Den rosa e30n derimot, den er sjefen i denne tråden!

 

Kan du venligst donere bort øynene dine til forskning eller noe sånnt? Du ser ikke ut til å bruke de uansett..

Gjelder også forøvrig smaksløkene..

 

Alle biler sånn som det der, som er rosa, lilla, kawa-grønne og stygge harry oppråna drittbiler, kan aldri ALDRI bli pene.

Jeg bor i rånerland, jeg ser omtrent daglig slike harry biler, og har til gode å se for meg at en slik bil skal bli pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som IKKE skjønte det med AMGrims på bmw 325is med e46 swap... SE videoen og LÆR hvordan de ekte gutta gjør ting!

 

http://www.awol.tv/episodes/1?episode=89

 

(bang benz felger på bmw og automatisk er ting ille? ikke vær så trangsynt da, den bilen er GJENNOMFØRT.)

Han kunne i det minste bytte senterkopper,det står fortsatt MB stjerne på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror heller ikke det bare er en tilfeldighet, du. VW med Merce-felger har som regel MB senterkopper, VW med Porsche-felger har som regel (alltid) Porsche senterkopper, VW/Audi med Bentley-felger har som regel (alltid) Bentley senterkopper - og sånn fortsetter listen.

 

Kom deg over det, og se heller på helheten til bilene - ikke om de har noe så "skrekkelig" som felger tilhørende erkekonkurrenten, motor fra den rake motsetningen, interiør fra en britisk bil i en tysk bil, etc, etc, etc. Så lenge det er gjennomført og pent, er alt lov, spør du meg.

 

Men den rosa 4-dørs E30 (4-dørs E30 duger kun som delebil) - den var mildt sagt skrekkkelig fæl.

 

IMG_0429.jpg

 

IMG_0473.jpg

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, DERE uttaler dere om at e30n der er jalla? hva er da vectra, golf 2? massern har jo til og med satsa på teip på fronten pg noe krølla asfaltmatter på panseret.. da haddee jeg vurdert bilbytte, hvis det må til for å optimalisere looken..

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, DERE uttaler dere om at e30n der er jalla? hva er da vectra, golf 2? massern har jo til og med satsa på teip på fronten pg noe krølla asfaltmatter på panseret.. da haddee jeg vurdert bilbytte, hvis det må til for å optimalisere looken..

Du må være enda tettere i pappen irl. enn du later til å være på dette forumet;) Husk, det er lov å tenke seg om før man skriver noe.

 

Vis oss gjerne hva du kjører rundt i om dagen. La meg gjette: Lilla Mercedes med 17" Shariff felger? Nei, nå sank jeg ned på nivået ditt og kom med en flåsete og dum kommentar.

Endret av |Massern|
Skrivefeil

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns folket om denne, hadde den bra nok stance?

 

Picture698.jpg

Picture697.jpg

Picture752.jpg

 

Blir forhåpentlig noe lignende min au, bare med Amg 2piece felger ;)

- Mercedes 190E Svære hjul edition

Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, DERE uttaler dere om at e30n der er jalla? hva er da vectra, golf 2? massern har jo til og med satsa på teip på fronten pg noe krølla asfaltmatter på panseret.. da haddee jeg vurdert bilbytte, hvis det må til for å optimalisere looken..

Koffor er vectra jalla? Sleng ut bilde av dine bila då;)

94- Omega 3,0

98- Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår