Gå til innhold

La oss snakke om stuk/stance

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

Sportmaxx 002

 

Har hatt slike på golfen :)

 

takk for det =)

vet du om noen som forhandler de i Norge eller blir de kjøpe på ebay eller noe og ca pris?

blir nok ikke de felgene enda, men kanskje en gang =)

1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0

1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene kjøpte jeg brukt av en her på forumet. Han sa han hadde fått de fra USA å de selges vistnok ikke i Norge, men på ebay finner du de :) Er usikker på hva de koster ny, men det kan umulig være hårreisende.

 

mellom 250 og 400 dollar skal de gå for på ebay. men du må litt nærmere 350 visst du skal ha med litt bredde i 16".

også kommer vel moms og frakt da, så kanskje rundt 600-800 dollar totalt tilsvarende 3880-5200 nkr da. er jo ikke galt for

4 stk av de felgene.

kanskje en gang....

1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0

1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det =)

vet du om noen som forhandler de i Norge eller blir de kjøpe på ebay eller noe og ca pris?

blir nok ikke de felgene enda, men kanskje en gang =)

 

Kommer på rudt 600$ med frakt men du må plusse på moms og sånt. Men syns nå de er litt oppbrukt jeg, men det kan være at jeg sitter for mye på utenlanske forum

 

Send meg en pm så skal jeg rote opp adressen til siden jeg kjøpte de på

 

 

8.jpg

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bilder av bilen min, som jeg ærlig talt ikke er fornøyd med stuket på, men det kommer seg om dere ser etter på bildene.

 

For moro skyld, slik så den ut i går.

Foto0323.jpg

 

Men slik ser det ut nå.

 

Foto0337.jpg

Foto0343.jpg

Foto0341.jpg

Foto0339.jpg

Foto0338.jpg

 

Det hjelper seg, det er utrolig hva litt senk gjør, men for mye gummi bak(samt stygge felger) og ikke minst for høy bak.

 

Hvor mange mm senk er dette da tro?

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer på rudt 600$ med frakt men du må plusse på moms og sånt. Men syns nå de er litt oppbrukt jeg, men det kan være at jeg sitter for mye på utenlanske forum

 

Send meg en pm så skal jeg rote opp adressen til siden jeg kjøpte de på

 

 

8.jpg

 

jeg bryr meg ikke så mye om det er oppbrukt når ting ser bra ut,

 

hadde ikke tenkt å kjøpe nå, blir senere isåfall.

 

har nettopp handlet meg nye felger og har nå når jeg får henta de både 16 og 17 tommer til bilen min.

1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0

1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bilder av bilen min, som jeg ærlig talt ikke er fornøyd med stuket på, men det kommer seg om dere ser etter på bildene.

 

.......

 

Det hjelper seg, det er utrolig hva litt senk gjør, men for mye gummi bak(samt stygge felger) og ikke minst for høy bak.

 

Hvor mange mm senk er dette da tro?

 

Synes ikke det ble så ille jeg, fram ble det iallefall bra.

 

Regner med du har justerbart siden du spør om mm? Du får den ikke lavere bak da? Eller er det pga for mye gummi?

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det ble så ille jeg, fram ble det iallefall bra.

 

Regner med du har justerbart siden du spør om mm? Du får den ikke lavere bak da? Eller er det pga for mye gummi?

 

Man får dessverre ikke justerbart til W124, men det hadde sikkert gått å lage noe, men dempertårna er ikke bygget for vekta da fjærene sitter en annen plass.

Vi kan vel si det slik at framfjærene gjør liten nytte i bagasjerommet, men tøft er det :-)

Blir nok litt høyere igjen i morra.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter uavhengig ja.. Einar, det der var heftig, bare gjør det samme bak.. Kjent location så det ut som og ;)

 

Ang den E36en tenkte jeg faktisk på hvordan det gikk med denne om dagen. Sist jeg så bilde av den sto den i påvente av motorswap, sånn:

latestpic.jpg

 

Samme eier som har DEN E28en og den svarte E24en på svære, polerte BBS-hjul.

 

Merce123, ta deg en bolle og sug kukk :) Du skriver jo bare idioti uansett. BTW, den rosa E30en er fra NOTODDEN så da er den jo automatisk HEFTIG!!! Det må dere jo skjønne alle sammen :) hehe

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, demper og fjær sitter uavhengig på disse? Fort gjort å bytte da:)

 

Hehe, du får det vel ikke stort stivere, hvis jeg forsto deg riktig.

Det er vel dempertoppene som står for fjæringa her nå, men fjerner jeg gummien på demperne kan jeg visst få den nærmere 10cm lavere.

Bare ett problem da, så mye bakkeklaring har jeg ikke...

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bilder av bilen min, som jeg ærlig talt ikke er fornøyd med stuket på, men det kommer seg om dere ser etter på bildene.

 

For moro skyld, slik så den ut i går.

Foto0323.jpg

 

Men slik ser det ut nå.

 

Foto0337.jpg

Foto0343.jpg

Foto0341.jpg

Foto0339.jpg

Foto0338.jpg

 

Det hjelper seg, det er utrolig hva litt senk gjør, men for mye gummi bak(samt stygge felger) og ikke minst for høy bak.

 

Hvor mange mm senk er dette da tro?

 

6000k og avantgarde-grill, så har du Norges råaste 124. Stuken blei jo helt porrigt!

 

Til taperne som klager på skikkelig senk, trenger vel ikke å si noe annet enn at dere bør se før og etter-bildene på den hvite w124n der! Perfekt stuk, penere når de er middels bak og mye senka foran, ihvertfall sedan, du skulle beholdt den slik til etter rånetreffet.

 

Sedan er mye finere enn s124, syns bilen din Einar utklasser den blå s124n te ole. Hvit sedan med 250d evt 250dt er finaste 124ene.

 

Må vel være 180-200m senk?!

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår