Gå til innhold

bmw320i vw golf 2 prosjekt update side2!

Ranger emnet

bmw320i

Anbefalte innlegg

hei og hå. tenkte jeg skulle legge ut prosjektet mitt her da. er nok ikke så ekstremt som mange andre her inne. men bilen skal gjennomgå et totalforandring:)

er snakk om en 1991 golf som jeg kjøpte i midten av november i år. da var den 100% orginal.

til nå har jeg:

- kjøpt nye coilovers

- kjøpt gti leppe

- kjøpt emblemfri grill (ikke montert ennå)

- grillist (ikke montert ennå)

- kjøpt sportsratt

kommer mye mer! har også bestilt en del ting som ikke har kommet.

planen er å få hellakkert bilen til sommeren. har ikke helt bestemt meg for fargen ennå.

noen av tinga jeg SKAL gjøre

- g60 bredding

- nye lykter rundt hele

- vr6 eller gti interiør

- profftone alle ruter

har mye mer som skal gjøres. men er bare og følge med så ser dere hva som skjer:D

blir også stort stereo bygg. mesteparten av tinga blir dynabel.

har begynt og lydempe bilen med dynamat extreme. og lagt opp 50mm strøm og jord, 3 stk trippelskjerma xelent phonokabler.

bilde av bilen slik den var når jeg henta.

2025852-bilde3-dsc_0352.jpg

2025852-bilde1-dsc_0348.jpg

2025852-bilde5-dsc_0350.jpg

så etter at jeg monterte coiloversene og gti leppe er den slik

DSC00078.jpg

DSC00080.jpg

så et bilde av hvordan det ble med rattet

DSC00081.jpg

kofferten straks ferdig lyddempa

DSC00932.jpg

slenger også ut et bilde av coiloversene

DSC00929.jpg

som sagt ikke like ekstremt som mange andre her inne. en er morro med komentarer og slikt. får liksom litt ekstra motivasjon da. kommer jevnlig og oppdatere hver gang noe nytt skjer:)

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått bytta ut det stygge og flekkete lyse gulvteppe med et strøkent svart et. så nå må jeg bare få tak i et strøkent gti eller vr6 interiør. skrik ut hvis noen veit om noe. har også lagt bakrute pusseren ned. liten ting som faktisk har mye og si. skal ta litt nye bilder av bilen i morra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten update.

da har jeg montert nye crystal clear smoke baklys og nye crystal clear smoke blink i fanger. små detaljer som gjør utrolig mye:) skal få montert den nye emblemfrie grillen og panser forlengeren i løpet av uka. ordner noen bilder til helga. er jo mørkt når jeg kommer hjem fra jobb, så får kun tatt bilder i helga desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøft, blir bra dette her, morro å les av andres prosjekter syns jeg.;)

ikkeminst så har du den tøffaste motoren!;) hvis jeg skal komme med noe tips så må du få justert litt på dieselpumpe/turbotrykk+eksos og sportsfilter, det hjelper på både lyd og drag;)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøft, blir bra dette her, morro å les av andres prosjekter syns jeg.;)

ikkeminst så har du den tøffaste motoren!;) hvis jeg skal komme med noe tips så må du få justert litt på dieselpumpe/turbotrykk+eksos og sportsfilter, det hjelper på både lyd og drag;)

ja håper jo at det skal bli bra etterhvert. ja diesel er tingen. he he. er jo utrolig billig og kjøre med! har montert sportsfilter og simons effekt anlegg er i planene. men trur ikke jeg skal justere noe på motoren. har en gtd motor som er litt sprekere enn den jeg har i nå. tenkte å totaloverhale denne og sette i den. men det blir ikke før til neste høst igjen:m'm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da var det på tide og legge ut noen nye bilder av bilen:m'm: har ikke montert lista som skal være på bunnen av grillen og grillista. skal lakke dette før eg monterer. skal også få montert gti bakrute med spoiler en dag. går iallefall framover. har jo ikke hatt bilen mer enn 1mnd da.

så her kommer noen bilder

DSC00926-1.jpg

DSC00927-1.jpg

DSC00928-1.jpg

DSC00929-1.jpg

DSC00930-1.jpg

kommer snart flere oppdateringer, så er bare og følge med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vurderer nå om jeg skal droppe grillista. syntes egentlig det er pent uten også. og så lurer jeg på om jeg skal få proff tona alle rutene med lys film. har også litt lyst til å beholde fargen som er på nå. liker den egentlig bedre og bedre. får hellakkert i samme farge så den blir 100% strøken. jeg trur det vil bli bra.

er bare komme med ris og ros her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider