Hisap Skrevet Juni 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Må være romslig bil det der. Men som Nytern sier, må printes og lamineres. Nå kjører jeg dog hilux og trenger ingen pussymagnet da jeg har samboer, men kult alikevel. Trenger en norsk utgave for oss med varebil og "statskassa" baki. Ellers har jeg jo stort og fint plan, så redneck sex funker, ellers kan jeg jo også tette luka og fylle planet med vann :p Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juni 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Hahaha, omg henne! Du er GENIAL! Hvordan i HULESTE fant du dette? :D I en svensk bilblogg jeg snublet innom... Tenkte umiddelbart på laminering og sjefsplass i den nye lekebilen din... Tydeligvis har jeg telepatiske evner som når helt opp i gokk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Juni 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Henne, aldri positivt med flekker i baksetet på A6n når den skal selges.... Heldigvis er det mye snaxy å få itak i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 I en svensk bilblogg jeg snublet innom... Tenkte umiddelbart på laminering og sjefsplass i den nye lekebilen din... Tydeligvis har jeg telepatiske evner som når helt opp i gokk :D Haha, så er det du som har sendt så mange snodige mindmessages i det siste?!:magic: BUSTED!:coplight Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Den nede til høyre er det iallefall plass til foran i en trang E36 cab :thumb Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Mens den oppe til høyre kan umulig gå bra i en knallstiv bøttestol fra Recaro :D (for de som har det ;)) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 Er det ikke på tide å komme med grisebildene, f. eks. fra rådstarter :-) hehe... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgeeee Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 Skal jeg ha sex i en bil må det være skikkelig rednecksex i høyet på planet til en supersliten lettere solbrent amerikansk pickup. :D Skal du ha sex i en bil, så er det enten i en drømm .. eller med en stygg dundre på langt over 100.. Siter kverulanter, snakk til noen andre.. takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 (endret) Skal du ha sex i en bil, så er det enten i en drømm .. eller med en stygg dundre på langt over 100.. Awww, så søtt! Er du på sjekkern? Jeg har så jeg klarer meg, du finner sikkert den rette for deg. Hender seg rett som det er at jeg ser dundrer på over 100kg med mannfolk. Din dag kommer, lille venn! :volvopower: Siden jeg føler meg litt snill i dag fant jeg en artikkel som bør gi deg litt håp: http://www.askmen.com/dating/love_tip_60/69_love_tip.html Her har du en video som belyser problemstillingen din: http://desivideos.ratedesiblogs.com/2006/09/what_do_you_cal.html Og vær så snill.. Skal du først leke kjekkas på nett, prøv å hold deg over førskole nivå mht grammatikk. :scooter: Endret Juli 9, 2009 av Nytern Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgeeee Skrevet Juli 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2009 haha, leker ikke kjekkas:) Beklager men orker ikke å se linkene du la ut, men sikkert noe inresangt.. Men bra du vet hvor ting ligger ute på nett.. Men skjer, hvorfor sitter du bak pc skjermen nå?? skal ikke du ut å høste poteter? Siter kverulanter, snakk til noen andre.. takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juli 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2009 haha, leker ikke kjekkas:) Beklager men orker ikke å se linkene du la ut, men sikkert noe inresangt.. Men bra du vet hvor ting ligger ute på nett.. Men skjer, hvorfor sitter du bak pc skjermen nå?? skal ikke du ut å høste poteter? Pass dæ no! Nytern bite HARDT! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2009 RAWR! babyhmm? Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juli 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2009 Ekke lenge før det renner over sa kjerringa og dreit mannen i kjeften:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgeeee Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 Ekke lenge før det renner over sa kjerringa og dreit mannen i kjeften:) Er ikke fullt før det renner over sa kjerringa og dreit mannen i kjeften takk:) Siter kverulanter, snakk til noen andre.. takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 er ikke fullt før det renner over sa kjerringa og dreit mannen i kjeften takk:) :d Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg