Gå til innhold

Griseprat-tråden!

Ranger emnet


Villstyring

Anbefalte innlegg

Joda på en ekte golfbane. golfbaner stener jo aldri, men var litt utpå kveldingen sånn at det ikke var SÅ mye folk der, men det var jo noen..

 

Et tips gutter.. stygge damer er ofte et bedre ligg enn fine dmer.. Hvorfor? jo det skal jeg si dere, fordi stygge damer må jobbe litt for å få seg noe og holde på gubben, mens fine damer bare kan flakse fra gutt til gutt..

 

Så var det den dagen på en øde parkeringsplass hvor det var helt mørkt i baksete på bilen. holdt på så plutselig kom jeg borti taklampa sånn at lyset skrudde seg på.. skvatt så jævelig fordi jeg trodde det var noen som kom med lommelykt og lyste på meg.. :(

 

Åja, regna nesten med det.. hehe!

 

Er det det samma med gutter da? At man skal holde seg til de stygge fordi de er et bedre ligg mtp antall tidligere partnere osv?

Jeg har dog erfaring som tilsier det motsatte..

Altså, de pene gutta har ofte hatt seg med flere enn stygge gutter har, men sånn blir det jo ofte.

Kommer jo litt ann på personlighet osv også.. En stygg fyr med herlig personlighet har større sjangs for å få seg kontra en pen, cocky fyr..

Meeen heldigvis finner man heite mannfolk som ikke flakser fra kjærring til kjærring og som faktisk er interessert i mer enn et one night stand..:)

 

Kjipt å komme borti lysbrytern da.. heh..

 

 

kom med noen flere røverhistorier da..

 

Right back at 'ya!:D

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 882
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Åja, regna nesten med det.. hehe!

 

Er det det samma med gutter da? At man skal holde seg til de stygge fordi de er et bedre ligg mtp antall tidligere partnere osv?

Jeg har dog erfaring som tilsier det motsatte..

Altså, de pene gutta har ofte hatt seg med flere enn stygge gutter har, men sånn blir det jo ofte.

Kommer jo litt ann på personlighet osv også.. En stygg fyr med herlig personlighet har større sjangs for å få seg kontra en pen, cocky fyr..

Meeen heldigvis finner man heite mannfolk som ikke flakser fra kjærring til kjærring og som faktisk er interessert i mer enn et one night stand..:)

 

Kjipt å komme borti lysbrytern da.. heh..

 

 

 

 

Right back at 'ya!:D

 

 

Altså, er MYE lettere for ei jente å tilfredstille en gutt enn det er for en gutt å tilfredstille ei jente, så å velge en fyr med lite erfaring som du sier fordi du tror det er et bedre ligg er vel ikke akkurat det lureste du har gjort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det det samma med gutter da? At man skal holde seg til de stygge fordi de er et bedre ligg mtp antall tidligere partnere osv?

Jeg har dog erfaring som tilsier det motsatte..

Altså, de pene gutta har ofte hatt seg med flere enn stygge gutter har, men sånn blir det jo ofte.

Kommer jo litt ann på personlighet osv også.. En stygg fyr med herlig personlighet har større sjangs for å få seg kontra en pen, cocky fyr..

Meeen heldigvis finner man heite mannfolk som ikke flakser fra kjærring til kjærring og som faktisk er interessert i mer enn et one night stand..:)

Tror ikke det går på antall ligg eller ikke heller... noen gutter er bare kaniner og skal ha tømt seg,og that's it...Får de tømt seg er "alt bra".

 

Mens andre faktisk liker å få dama til å koke over en 2-3-4-5-6-7-8 ganger først før de letter på trykket,enten de har utseendet med seg eller ikke. Jeg ser ikke ut som Marcus Schenkenberg,men synes nesten det er mer digg å se (og kjenne,seff) at den kvinnelige halvparten mister kontrollen og kommer så hardt at hun ikke husker navnet sitt,enn å komme selv..Derfor legger jeg mer effort i det enn å få lenska pungen selv. Men jeg er visstnok anerkjent som sær.. :op:

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens andre faktisk liker å få dama til å koke over en 2-3-4-5-6-7-8 ganger først før de letter på trykket,enten de har utseendet med seg eller ikke. Jeg ser ikke ut som Marcus Schenkenberg,men synes nesten det er mer digg å se (og kjenne,seff) at den kvinnelige halvparten mister kontrollen og kommer så hardt at hun ikke husker navnet sitt,enn å komme selv..Derfor legger jeg mer effort i det enn å få lenska pungen selv. Men jeg er visstnok anerkjent som sær.. :op:

enig der :D

 

har blitt "bøsta" ei gang.

hjemme hos xèn, vi var hjemme aleine til og begynne med, så syntes vi at vi hørte en bil, men hørte ikke noe mere etter det så vi fortsatte i full fart som vanlig.

etter noen min kom svigers ned og banka GODT på døra og sa med høy mørk og sinna stemme "VI ER FAKTISK KOMMET HJEM NÅ VI"

mazda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, er MYE lettere for ei jente å tilfredstille en gutt enn det er for en gutt å tilfredstille ei jente, så å velge en fyr med lite erfaring som du sier fordi du tror det er et bedre ligg er vel ikke akkurat det lureste du har gjort..

 

Ja, men nå sa ikke jeg at jeg hadde valgt en fyr med lite erfaring osv da..

Sier bare at det finnes mannfolk som ser ålreit ut, som har en herlig personlighet og som kan ha hatt flere tidligere partnere, MEN som likevel er jævla trofaste i et forhold!! Men så finnes det jo enkelte mannfolk som ''bruker'' 3-4 damer i mndn fast da..

 

Tror ikke det går på antall ligg eller ikke heller... noen gutter er bare kaniner og skal ha tømt seg,og that's it...Får de tømt seg er "alt bra".

 

Mens andre faktisk liker å få dama til å koke over en 2-3-4-5-6-7-8 ganger først før de letter på trykket,enten de har utseendet med seg eller ikke. Jeg ser ikke ut som Marcus Schenkenberg,men synes nesten det er mer digg å se (og kjenne,seff) at den kvinnelige halvparten mister kontrollen og kommer så hardt at hun ikke husker navnet sitt,enn å komme selv..Derfor legger jeg mer effort i det enn å få lenska pungen selv. Men jeg er visstnok anerkjent som sær..:op:

 

Jepp..!! Men heldigvis finnes det mannfolk som legger mer i sexen enn bare å få tømt seg..!

 

Alle liker at dems bedre halvdel mister så til de grader kontrollen som du snakker om, så da betyr det ingenting om man ikke kommer selv!

Meeeeeen, man kan jo risikere at man selv mister kontrollen når du ser partneren gjør det:op:

Jeg kan si som du sier, jeg ser ikke akkurat ut som.. ehhm.. [sett inn navnet på en pen dame her], men jeg har et jævla rått sexliv fordet!:op:

Marcus Schenkenberg er forresten ikke hæit.. hehe..

Hvis du mener du er sær på det grunnlaget der, så tror jeg det finnes flere sære mennesker!:D

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ikkje le, dattera di e me;)"

 

klassiske de der

 

er nydelig det serru;) har du lappen? hvem av 245'ne der er din i såfall? går mye tøffe 245'r i Notodden.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, bur i Seljord:) ikke lappen før neste år; (

 

Men er mykje oppi Notodden :spermie: :spermie: heheh

 

da sees vi sikkert, driver å bygger opp en 300 turbodiesel s123(hvit en) som jeg håper å ha klar til våren... da får du vinke som en gærning..

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høvla en gang over ei xdame til en kompis en gang som var rimelig nasty av seg! starta helt og pent med litt kosebiting og nussing før jeg da tokk av på'a!

 

Starta pent med å fingre hu i ræva med en .. og så 2 fingre.. før det videre bare gled på flere og før jeg visste ordet av det var faen meg hele hånda innafor..

 

Da snur kjerringa seg og smiler og sier, vel.. nå du har kommer SÅ langt, kan du likergjerne ta av deg skoa og stige på ..

 

DA er du laus ass!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høvla en gang over ei xdame til en kompis en gang som var rimelig nasty av seg! starta helt og pent med litt kosebiting og nussing før jeg da tokk av på'a!

 

Starta pent med å fingre hu i ræva med en .. og så 2 fingre.. før det videre bare gled på flere og før jeg visste ordet av det var faen meg hele hånda innafor..

 

Da snur kjerringa seg og smiler og sier, vel.. nå du har kommer SÅ langt, kan du likergjerne ta av deg skoa og stige på ..

 

DA er du laus ass!

 

hahaha, du er den sjukeste personen jeg har hørt om, skaff deg psykolog grisen, det trenger du.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høvla en gang over ei xdame til en kompis en gang som var rimelig nasty av seg! starta helt og pent med litt kosebiting og nussing før jeg da tokk av på'a!

 

Starta pent med å fingre hu i ræva med en .. og så 2 fingre.. før det videre bare gled på flere og før jeg visste ordet av det var faen meg hele hånda innafor..

 

Da snur kjerringa seg og smiler og sier, vel.. nå du har kommer SÅ langt, kan du likergjerne ta av deg skoa og stige på ..

 

DA er du laus ass!

 

hahahahahaha that shit killed me.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår