merce-123 Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 http://www.string-emil.de ,han her er grom og sjuk:) noen flere her som mener at en sjuk/unormal person er synonymt med grom? eller? Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Vi har vel alle sett Van The Man når de lager baguetter til de andre folka? :lol:Han ene sier "Oooh, I've tasted this before"! hehe HAHA! Ja! Den er jævlig PRICELESS! ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onesome Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Da ække jeg mye normal..:op:Har gjerne 2-3 runder om da'n hvis det lar seg gjøre:) Av og til mer enn det å.. ALDRI no ''kjære, jeg har vondt i hodet'' her i gårdn, nei! haha right.. er noen som ikke jobber her eller :P Siter Stjælt både bilen og lappen member of http://www.midnightclub.no http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 haha right.. er noen som ikke jobber her eller :P Går fint an å ha seg 2-3 ganger om dagen enten man jobber eller ikke!:D Er snakk om PRIORITERINGER! ;) Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Ikke her heller...som du ser,så satte jeg "3..OM DAGEN..." på meg selv. Bra det er "unormale" folk her i verden ;) .. Jeg har aldri vært sett på som helt normal,så hvorfor skal jeg late som? :op: De gale har det godt... og vi har det enda bedre!:D noen flere her som mener at en sjuk/unormal person er synonymt med grom? eller? Jeg kan påstå at jeg er sjuk og unormal, men ikke at jeg er grom. Meeeen jeg har sansen for folk som andre synes er sjuke og unormale!:D Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rlsa Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Heisann folkens og God Jul! Artig og populær tråd dette her, men kan jeg få anbefale en annen nettside dær denne diskusjonen passer bedre? For eksempel: Nakenprat.no Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 haha stringe emil er bare nasty! sier bare 5 om dagen 6 om natten:D Siter Opel Omega MV6 automatkasser 2,5 og 3,0 omega selges! http://www.bilforumet.no/salgs/deler-salgs/266394-opel-omega-3-0-2-5-automatkasser-selges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Hehe.. Ja detta var tråden sin :D God Jul, heng i å pul.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 rlsa: Hei og god jul til deg også:) haha stringe emil er bare nasty! sier bare 5 om dagen 6 om natten:D Tøft, heheh:D Stig73CamaroZ28: ''God Jul, heng i å pul..'' DEN VAR GENIAL!! Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 hmm.. 2-3 runder om dagen? hva er da gjennomsnittstiden? Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 hmm.. 2-3 runder om dagen? hva er da gjennomsnittstiden? Det varierer:D Gjennomsnittstia per omgang ligger på alt fra 5minutter til 1time.. om det er sistnevnte så blir det ikke 3 ganger på en dag :P du da Leirviken? Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OutCold Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Har ikke fått meg noe på 7 mnd, hows that for a story eh? Frustrert til de grader.Mest pga av at jeg ikke bruker spenn på annet enn bil, mat...varmt vann,drikking,damer har kommet for det meste i annen rekke :P Men nå er kjerra klar, time too mack it!! Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Har ikke fått meg noe på 7 mnd, hows that for a story eh? Frustrert til de grader.Mest pga av at jeg ikke bruker spenn på annet enn bil, mat...varmt vann,drikking,damer har kommet for det meste i annen rekke :P Men nå er kjerra klar, time too mack it!! Å dæven... jeg føler med deg!! Du må ta igjen det tapte nå da!:D Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Det varierer:DGjennomsnittstia per omgang ligger på alt fra 5minutter til 1time.. om det er sistnevnte så blir det ikke 3 ganger på en dag :P du da Leirviken? Det var det "sistnevnte" jeg ville fram til ja. skal man ha 3 omganger om dag, så kan man nesten ikke ha for lange økter. gjennomsnittstiden aner jeg ikke, men en omgang har vart alt i fra 3min(?) til 6 timer. Utruli hvor fort tiden kan gå når man har det gøy :) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 haha right.. er noen som ikke jobber her eller :P Eller er det noen som er late,eller ute av trening? Anser meg selv som i ganske god form egentlig. Får meg før jeg drar på jobb, når jeg kommer hjem og av og til et par ganger på ettermiddagen/kvelden. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg