Gå til innhold

Griseprat-tråden!

Ranger emnet


Villstyring

Anbefalte innlegg

skjedde en passelig flau episode her om mårran, hadde dama på overnattings og da er det og sove i eva og adams drakt som gjelder.

dattera mi hadde våknet uten at jeg hørte det, men det hadde min mor.

da hun sto i døra i prata til meg hadde jeg klart og vridd av meg dyna, hadde heldigvis ikke mårrabrød. når jeg åpna øya så var hun plutselig vekk.

 

har btw hengt opp terninger i speilet på bilen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 882
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er så drittlei alt fokuset på slanking og trening!

Svigerforeldre i nesten overgangsalder som maser om at vi må trene, ut å gå laaange turer.

Hmm.. Vi trener da for harde livet vi.. De bare ser det ikke.. HELDIGVIS!:D

 

Vi kan vel si at AndreasK vant den ''intern-konkurransen'' angående det mest spesielle stedet å ha seg på.. Bidraget hans var ''Godt synlig ved en av midtnorges travleste riksveier på en tidlig vårdag'' og hittil har hvert fall ikke jeg lest noen bedre:op:

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så drittlei alt fokuset på slanking og trening!
Ditto. Ville jeg hatt meg kvinnfolk med skjelett,hud og kun muskler,så hadde jeg hatt jern av bodybuilder-kvinnfolk...dvs de "gutta" med så mye musker at de har to rasshøl og liten stake. Jeg følger heller en grei, gammel melodi med et par ok kommentarer... "36-28-36? Haha...only if you're 5'3".. " og "Cosmo ain't got nothing to do with my selection"... damer skal ha former. EOD. 1.90 høy, anorexia-skjelett og du er en "gudommelig supermodell" som alle digger? So ducking what...tenner meg like mye som en fyrstikk tenner bunnen av Atlanteren..

 

Dog, jeg faller mer for en helt vanlig,søt jente med plenty mellom ørene... og som er flink til å kysse. ;)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditto. Ville jeg hatt meg kvinnfolk med skjelett,hud og kun muskler,så hadde jeg hatt jern av bodybuilder-kvinnfolk...dvs de "gutta" med så mye musker at de har to rasshøl og liten stake. Jeg følger heller en grei, gammel melodi med et par ok kommentarer... "36-28-36? Haha...only if you're 5'3".. " og "Cosmo ain't got nothing to do with my selection"... damer skal ha former. EOD. 1.90 høy, anorexia-skjelett og du er en "gudommelig supermodell" som alle digger? So ducking what...tenner meg like mye som en fyrstikk tenner bunnen av Atlanteren..

 

Dog, jeg faller mer for en helt vanlig,søt jente med plenty mellom ørene... og som er flink til å kysse. ;)

 

Må bare innrømme at jeg har hatt mine syke nedturer og slankekurer på grunn av alt det der ''jenter skal ha flat mage''-maset..

Nå vil jeg med mine 170cm og 68kg kalle meg selv ''kosefæit'', men jeg føler ikke for å gjøre noe med det.

 

Jeg liker ikke spinkle mannfolk som ikke ser ut til å tåle noe som helst. De SKAL ha kjøtt på kroppen og en viss mengde muskler!

 

Uansett, sex er jo genial trening!:D

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil jeg med mine 170cm og 68kg kalle meg selv ''kosefæit'', men jeg føler ikke for å gjøre noe med det.
Flink jente.. ;)
Uansett, sex er jo genial trening!:D
Sex er hakket forbi genialt... på generell basis. :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink jente.. ;)

Sex er hakket forbi genialt... på generell basis. :)

 

Flink å flink.. jeg blir aldri fornøyd me meg sjøl uansett(egentlig så vet jeg ikke hva en ''perfekt kropp'' er for no heller), så da kan jeg i det minste være original/naturlig/meg selv:op:

 

Jepp, hakket forbi genialt, DEFINITIVT!

 

Sånn bare for å være litt morsom og pervers samtidi:

Hva er likhetene mellom å hoppe i fallskjerm og å bli sugd av ei gammal kjærring?

 

Man kjenner suget, men man tørr faan ikke å se ned:D

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink å flink.. jeg blir aldri fornøyd me meg sjøl uansett(egentlig så vet jeg ikke hva en ''perfekt kropp'' er for no heller), så da kan jeg i det minste være original/naturlig/meg selv:op:
Kvinners store last... dere er faen meg umulige å få til å bli fornøyd med dere selv (uten å bli høye på pæra :op: ).

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare innrømme at jeg har hatt mine syke nedturer og slankekurer på grunn av alt det der ''jenter skal ha flat mage''-maset..

Nå vil jeg med mine 170cm og 68kg kalle meg selv ''kosefæit'', men jeg føler ikke for å gjøre noe med det.

 

Jeg liker ikke spinkle mannfolk som ikke ser ut til å tåle noe som helst. De SKAL ha kjøtt på kroppen og en viss mengde muskler!

 

Uansett, sex er jo genial trening!:D

 

Haha..!

Har iallefall endel kjøtt på kroppen jeg da =)

 

Du ække feit!

Du har jo sixpack for faan!!!!!!

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke svart på det, syns bare det var arti jeg:op:

Skjønte hva du mente skjønner du.

Hvor kommer disse ''idealkroppene'' fra egentli?

 

Idealkroppene kommer fra homofile klesdesignere som må designe dameklær.

De liker ikke kvinnelige kropper fordi de tenner på gutter og designer klær til en guttekropp som er mer kantete enn en jentekropp er ment til å være.

For å få guttekropp må damer nødvendigvis være sykelig tynne for å få til fordi de har mer undehudsfett enn gutter.

Gutter liker pupper.

Pupper og moteklær selger.

Så da tenkte sikkert en eller annen bifil satan seg for at vi kombinerer pupper og anoreksi og skaper et ideal, så slår vi to fluer i en smekk...ergo: en idealkropp!

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår