high octane Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Hvoffor burde han ikke stresse med å prøve?:op: For det. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-Christian Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Kom igjen nå gutter, ikke vær så hemmeligetsfulle om det dere prøver på gutterommet eventuelt på badet for å se hvordan det ser ut.. Spre budskapet, så villstyring får høre her;) Siter 02' Nissan Navara 91'240, søndagsbil x88'740 turbo intercooler x92'240, sladdebil x86'240, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 No offence. Men hvis du trenger sexleketøy, tror jeg det er bedre at du finner deg ei dame som kan tilfredsstille deg :P Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 om du ikke er helt fantasiløs så hadde du tenkt over at det går ann å bruke slikt sammen med noen ;) spesielt kuk-kvæler vil jeg tro er best sammen med noen. ikke att jeg har prøvd det da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 No offence. Men hvis du trenger sexleketøy, tror jeg det er bedre at du finner deg ei dame som kan tilfredsstille deg :P penis ring er noe man trer innpå penis for og holde ut lengre under sammleie.. og med vibrator må det da være bedre for hu.. :titties: edit: ikke missfårstå her da, er ikk det at jeg har problem med for tidlig avgang eler noe slikt :hellothere: Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Er jo arti å prøve ting bare for å ha prøvd det da! Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onesome Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 jeg venter på flere grise-historer fra dronninga av griseprattråden jeg da :P Siter Stjælt både bilen og lappen member of http://www.midnightclub.no http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 haha så bra, ingen tør å si noe for alle vet at alle kan finne ut hvem du er:P Jeg får vel legge til at ja jeg har prøvd den derre ringen din, både med og uten vibrasjon:P Den uten hjelper bare for å holde lengre, mens den med vibrasjon hjelper damen å holde kortere:titties: Men jeg merka ikke så mye forskjell egentlig... Men i mine øyne er alt verdt å prøve:) Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 jeg venter på flere grise-historer fra dronninga av griseprattråden jeg da :P Og jeg venter fortsatt på no grisehistorier fra Marte! Dem er det ikke så mange av innpå her, nei! Må legge til at det er en del her inne som vet hvem jeg er, men det driter jeg i.. Hele forumet har fått med seg at jeg er en pervers gris.. og hva så?:op: Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 haha så bra, ingen tør å si noe for alle vet at alle kan finne ut hvem du er:P Jeg får vel legge til at ja jeg har prøvd den derre ringen din, både med og uten vibrasjon:P Den uten hjelper bare for å holde lengre, mens den med vibrasjon hjelper damen å holde kortere:titties: Men jeg merka ikke så mye forskjell egentlig... Men i mine øyne er alt verdt å prøve:) Vibrering på den måten er jo DØDEN for kjærringer da... moroa er jo over på aaaltfor kort tid...:op: Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Henta fra en artikkel på KK.no (http://kk.no/php/art.php?id=794765): ''Følelsen av å gjøre noe litt frekt, litt hemmelig og forbudt er nemlig lett å gjenskape i bilen, skal vi tro Ørting – og menn, de rett og slett digger det. – Noen menn har et nærmest lidenskapelig forhold til bilen sin. Når de polerer bilen er de gjerne mer kjærlige enn når de kjærtegner partneren. Og når de sitter bak rattet føler de seg som ekte «mannfolk», sier Ørting. Det kan rett og slett ikke bli hetere enn det å kombinere lidenskapen for bil med seksuell lidenskap, ifølge Ørting. – Hvis man vil gi ham en gave, da skal man defintivt forføre ham i bilen. Det er det perfekte stedet å ta initiativet og la ham være den passive parten, sier Joan Ørting.'' Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Vibrering på den måten er jo DØDEN for kjærringer da... moroa er jo over på aaaltfor kort tid...:op: Hehe.. Artigste jeg vet er å terge dama til bristepunktet, til hu trygler om nåde og enda litt til før jeg tillater at hu får komme.. :D Stopper opp på rette tidspunkt og haler ut i det lengste, da blir a så sinna.. :D Men ikke etterpå da.. :op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Henta fra en artikkel på KK.no (http://kk.no/php/art.php?id=794765):''Følelsen av å gjøre noe litt frekt, litt hemmelig og forbudt er nemlig lett å gjenskape i bilen, skal vi tro Ørting – og menn, de rett og slett digger det. – Noen menn har et nærmest lidenskapelig forhold til bilen sin. Når de polerer bilen er de gjerne mer kjærlige enn når de kjærtegner partneren. Og når de sitter bak rattet føler de seg som ekte «mannfolk», sier Ørting. Det kan rett og slett ikke bli hetere enn det å kombinere lidenskapen for bil med seksuell lidenskap, ifølge Ørting. – Hvis man vil gi ham en gave, da skal man defintivt forføre ham i bilen. Det er det perfekte stedet å ta initiativet og la ham være den passive parten, sier Joan Ørting.'' Føkk dem`a. Jeg kommer ikke under noen omstendighet til å ha sex i bilen. Ække en milimeter interessert i å prøve en gang. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Hehe.. Artigste jeg vet er å terge dama til bristepunktet, til hu trygler om nåde og enda litt til før jeg tillater at hu får komme.. :D Stopper opp på rette tidspunkt og haler ut i det lengste, da blir a så sinna.. :D Men ikke etterpå da.. :op: Jo takk.. er flere mannfolk som holder på sånn! Meeeen... jeg liker det:D Skurk: Slapp av, du skal ikke tvinges til noenting:) Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 pssj, bare la han tro det at han ikke vil... skal nok se at det skjer noe helt annet:P er ikke ferdig med å leve før etter du ligger under torva du heller:P Neida... men hvem vet hva morgendagen bringer? Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg