Villstyring Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 pssj, bare la han tro det at han ikke vil... skal nok se at det skjer noe helt annet:P er ikke ferdig med å leve før etter du ligger under torva du heller:P Neida... men hvem vet hva morgendagen bringer? Få han dritings først, så går det kanskje litt lettere..:op: meeeen da har man et problem mtp hvem som skal kjøre.. :/ Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopow Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 ble avsugd på e18 på vei til oslo og 2 trailere tutet!dama likte det....måtte niholde i rattet ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 sex i bilen er forresten å annbefale :D gjerne om man skal en eller anna plass og kommer for tidlig, i stedet for og sitte og vente på at ett eller anna skal skje der du skal være så er det mere hyggelig med en ånkli "biltur" Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 sex i bilen er forresten å annbefale :D gjerne om man skal en eller anna plass og kommer for tidlig, i stedet for og sitte og vente på at ett eller anna skal skje der du skal være så er det mere hyggelig med en ånkli "biltur" Så med andre ord så er du plaga med at du ofte kommer for tidlig?:op: haha, jeg måtte bare:D Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 hahaha bra komentar....... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 så den komme. :D men for og være litt serriøs så er jeg nok ikke det nei. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 så den komme. :D men for og være litt serriøs så er jeg nok ikke det nei. Stygt sagt av meg, ikke vondt ment =) Hehe..:D Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onesome Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Og jeg venter fortsatt på no grisehistorier fra Marte! Dem er det ikke så mange av innpå her, nei!Må legge til at det er en del her inne som vet hvem jeg er, men det driter jeg i.. Hele forumet har fått med seg at jeg er en pervers gris.. og hva så?:op: nettopp :P vel jeg foretrekker å holde sexlivet mitt for meg selv.. har ingen ekstreme behov for å dele det med en haug med småtasser her inne :P Siter Stjælt både bilen og lappen member of http://www.midnightclub.no http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 men å lese om andres er greit:hammer :hammer Nå var det jeg som bare måtte:titties: over til noe annet: Villstyring, du trenger ikke kjøre, kan ha sex på bilen også for den del da:P Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 men å lese om andres er greit:hammer :hammer Nå var det jeg som bare måtte:titties: over til noe annet: Villstyring, du trenger ikke kjøre, kan ha sex på bilen også for den del da:P Jada, å lese om andre er helt greit. Latterlig det der:op: Ja, du sier noe.. hehe.. Må bare finne et passende sted å parkere bilen først da.. :D Hmm.. En venninne av meg har visstnok lyst til å ha seg på panseret av en poltibil.. Eller så hadde hu hatt seg på panseret av en poltibil.. hmm.. jeg hadde faen ikke klart å bli kåt i nærheten av polti eller poltibiler, men...:op: Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 For en kåt gjeng:)hehe. Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 For en kåt gjeng:)hehe. Snakker du om..som runker i badekaret til NRK-Innlandsnytt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940T Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Ha ha.. Siter ´94 945: B230FT SOLGT ´95 850 : B5252S- SOLGT ´86 240 : B230A- SOLGT ´83 240 : B230A- SOLGT :( gobilen ´85 360 : B200K- SOLGT (SPIKER) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 er da faen ikkeno galt i å komme for tidlig?!.. da kan du bare dytt'n inn å fortsette videre! dritt å komme etter 1time og så slite seg ut! kommer man etter 15-20min, så kan du fint holde på til krampa tar deg etterpå;!) *klissklass* Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 er da faen ikkeno galt i å komme for tidlig?!.. da kan du bare dytt'n inn å fortsette videre! dritt å komme etter 1time og så slite seg ut! kommer man etter 15-20min, så kan du fint holde på til krampa tar deg etterpå;!) *klissklass* Må si meg ganske enig med deg her, faktisk..:op: Man får mer på den måten der...:D Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg