DRFT-R Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 altså! oppvarming og foreplay inkl. både suging slikking fingring kosebiting pissprat og en halv film burde vare ca 45min + -. derertter begynner det smått med lett kosesex som er pirrende som varer i ca 10-15min, til du da begynner å høvle løs på i alle mulige stillinger i ca 30min, så spruter du kjerringa på ræva og gir hu 10sec, til å be til gud, før du da Rapper'n inn i 2'ern og denger løs i 1 time til'a blir slank igjen! når du da begynner å gå lei spruer du dine siste gyldne dråper ned i halsen på kjerringa og får hu til å suge'n ren før du da kler på deg og stikker hjem igjen x'kona og nyter kvelden med en dårlig film Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 altså! oppvarming og foreplay inkl. både suging slikking fingring kosebiting pissprat og en halv film burde vare ca 45min + -. derertter begynner det smått med lett kosesex som er pirrende som varer i ca 10-15min, til du da begynner å høvle løs på i alle mulige stillinger i ca 30min, så spruter du kjerringa på ræva og gir hu 10sec, til å be til gud, før du da Rapper'n inn i 2'ern og denger løs i 1 time til'a blir slank igjen!når du da begynner å gå lei spruer du dine siste gyldne dråper ned i halsen på kjerringa og får hu til å suge'n ren før du da kler på deg og stikker hjem igjen x'kona og nyter kvelden med en dårlig film Men altså. Robert. Sånn som du holder på tar det vesentlig lengre tid enn en time til kjærringa blir slank igjen etter en omgang.... :op: Vi snakker hvert fall 9mndr+.. Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 haha.. bare misunnelig du ;!9 anyway!... Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Siden vi snakker om griseri!.. Dette er et bilde jeg tok for sikkert 4-5år siden.. Tenk litt koffert.. hva får dere her?! ET JÆVLI BRA TILBUD! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Haha... Er vel greit å ha koffert i tankene hvis du skal på ferie i Gøteborg? Må jo ha noe å putte tinga dine i, mener jeg......:op: Neida.. var et perverst godt tilbud det der! Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 altså! oppvarming og foreplay inkl. både suging slikking fingring kosebiting pissprat og en halv film burde vare ca 45min + -. derertter begynner det smått med lett kosesex som er pirrende som varer i ca 10-15min, til du da begynner å høvle løs på i alle mulige stillinger i ca 30min, så spruter du kjerringa på ræva og gir hu 10sec, til å be til gud, før du da Rapper'n inn i 2'ern og denger løs i 1 time til'a blir slank igjen!når du da begynner å gå lei spruer du dine siste gyldne dråper ned i halsen på kjerringa og får hu til å suge'n ren før du da kler på deg og stikker hjem igjen x'kona og nyter kvelden med en dårlig film Hva skjedde med "plug and play"? Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Jeg er IKKE særlig religiøs av meg.. MEN.. i dag (eller egentlig hver dag heele helga) har jeg følt at jeg fikk et ''kall'' eller hva jeg skal kalle det, når jeg leste skrifta på en flaske som stod oppå vaskemaskina.. Håper dette ''kallet'' vedvarer! :D Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 lol! hahahahaha! Plug & play funker ikke lenger! det er 2009 nå ikke 1997! Finnes faen ikke drivere til de tøsene der!;) hahaha! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 haha:P ikke kompetabel med din software:P edit: eller var det hardware?:P Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 haha:P ikke kompetabel med din software:P edit: eller var det hardware?:P Man får håpe sistnevnte for dama hans sin skyld tror jeg.. :op: Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Haha, har lest siste side, og jeg tror jammen jeg tråler gjenom hele posten, dette var jo humor! Hehe, med det nicket du har så må du jo det!:op: :D Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Hehe, med det nicket du har så må du jo det!:op: :D Og med det nicket DU har, er det ikke vanskelig å gjette hvem som starta tråden;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Og med det nicket DU har, er det ikke vanskelig å gjette hvem som starta tråden;) Hahahah:D Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Nå er det forresten håp for alle mannfolk, selv de som ikke har draget på kvinnfolk i det hele tatt.... http://www.feltet.no/sex/artikkel.php?id=105 Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsxrace Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 http://www.feltet.no/sex/artikkel.php?id=105 hoho høres artig ut :afro Siter BMW E34 520i Excuetive -X-BMW E36 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg