Go-carter Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Har et par gode historier, men er vel best og holde de til seg selv. x2 Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvleo Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 haha av så mye gratis fitte man kan finne må folk faen meg KJØPE... oh jizes! for å ikke nevne tater nordmenn som handler seg koner i utland fordi ikke EI kjerring i norge med sunn fornuft ville hatt noe med dem å gjøre;!) haha lame! når du blir 60år, vil du da ha ei på 60 eller 20?? jeg tar det siste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 (endret) hvem som har sagt at kvinnfolk fra utlandet er så forbanna mye dårligere enn kvinnfolk fra norge? fatter ikke fordommene mot det der. Endret Februar 10, 2009 av kermitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 hvem som har sagt at kvinnfolk er så forbanna mye dårligere enn kvinnfolk fra norge? hm?:P Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Om du menar kva som er so mykje verre med utenlandske kvinnfolk iforhold til norske kvinnfolk er vel større fare for sjukdomar nedentil;) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Om du menar kva som er so mykje verre med utenlandske kvinnfolk iforhold til norske kvinnfolk er vel større fare for sjukdomar nedentil;) sier hvem? kan jo se ann kvinnfolkene der i fra akkurat som man gjør her. trenger ikke dra med seg det første man finner i grøfta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Jeg så tittelen "griseprat-tråden", og alt jeg ser er bilder av boblemuser, snømenn og ei preikelysten Villstyring. Hvorfor ikke døpe hele tråden om til "sønndags-skole-kompendie"? På tide og bli GRISETE her!! Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 hvem som har sagt at kvinnfolk fra utlandet er så forbanna mye dårligere enn kvinnfolk fra norge? fatter ikke fordommene mot det der. Har du testa ei utenlandsk kvinne? NIX :D Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Jeg så tittelen "griseprat-tråden", og alt jeg ser er bilder av boblemuser, snømenn og ei preikelysten Villstyring. Hvorfor ikke døpe hele tråden om til "sønndags-skole-kompendie"? På tide og bli GRISETE her!! Her er det noen som tydeligvis ikke har lest mer enn de to siste sidene:) Men sier meg enig med den siste linja du har skrivd.. Begynner å ebbe av hele tråden her, bare fordi enkelte ikke ''tør'' å dele historiene sine osv..... Prøver for harde livet å være grisete jeg...:op: Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Må vel begynne en plass, men denne er vel strengt tatt litt vanskelig og toppe. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Må vel begynne en plass, men denne er vel strengt tatt litt vanskelig og toppe. HAHA! Fatter ikke hvoffor han ikke ringte legevakta og fikk veiledning isteden..:op: Begynner å tenke på American Pie hvor en fyr tok feil av glidemiddel og superlim.. AUCH. Også greip han tak i en porr-film med hånda full av lim i tillegg.. Da skjønte man hvert fall hva han hadde drevet med:) Vet ikke hvem av disse to som er verst? Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 skulle nesten tro du ikke fikk noe hjemme villstyring:D Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 den penisringen var forresten morrsom :D Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 (endret) Kult at du koste deg, texas_ranger!:D Sextabber på legevakta har blitt nevnt tidligere i tråden, her er flere: ''Hva du enn gjør, ikke putt fremmedlegemer opp der hvor solen aldri skinner. Et ungt par involverte en sprettball i sengehalmen, og jenta puttet gummiballen inn i guttens rompehull. Problemet var at de ikke fikk ballen ut igjen. - Mens de ventet på en kirurg, begynte gutten å hoste. Og med slik kraft og styrke at sprettballen formelig føyk ut av ham, spratt litt frem og tilbake, og landet på beina til kirurgen som kom inn døren, forteller en lege til Cosmopolitan.com. Korttenkt hissigpropp En hysterisk dame kom løpende inn på akuttmottaket. Hun hadde nettopp kranglet med kjæresten sin, blitt veldig sint og deretter tatt bilnøkkelen ut av tenningen og dyttet den opp i underlivet sitt. Damen var nemlig fast bestemt på at ikke kjæresten skulle få kjøre hjem. Problemet var bare at hun ikke klarte å finne nøkkelen igjen. - Jeg fant den heller ikke, og konkluderte med at den måtte ha falt ut på veien hit, forklarer legen som behandlet pasienten. Hjertestoppende sex Hva med paret som hadde tatt en «kjappis» i bestemorens kjeller? De hadde funnet noe de trodde var glidemiddel i medisinskapet hennes. Dessverre var det ikke glidemiddel, men nitroglyserin (som kan føre til at blodtrykket synker drastisk). Da bestemor kom hjem fra butikken fant hun paret nakne og bevisstløse oppå hverandre. Litt vann og oksygen fra ambulansepersonell fikk heldigvis kvikket dem opp igjen. Upraktisk sexleketøy Ei jente kom inn på legevakten med «magesmerter». Det viste seg imidlertid at noe hadde satt seg fast der nede. Hun hadde varmet opp en frossen pølse i mikrobølgeovnen og brukt den som leketøy. Pølsa hadde for øvrig knekt inni henne, og den siste pølsebiten måtte altså ut.'' Link til artikkelen: http://www.tv2underholdning.no/waschera/article2562039.ece Endret Februar 16, 2009 av Villstyring Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 hørt om en som sugde fast støvsugeren i tryllestaven + flaske i brunøyet:P ikke noe drømmesituasjon kanskje?! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg