Gå til innhold

Griseprat-tråden!

Ranger emnet

Villstyring

Anbefalte innlegg

• Svar 882
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg så tittelen "griseprat-tråden", og alt jeg ser er bilder av boblemuser, snømenn og ei preikelysten Villstyring. Hvorfor ikke døpe hele tråden om til "sønndags-skole-kompendie"?

På tide og bli GRISETE her!!

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så tittelen "griseprat-tråden", og alt jeg ser er bilder av boblemuser, snømenn og ei preikelysten Villstyring. Hvorfor ikke døpe hele tråden om til "sønndags-skole-kompendie"?

På tide og bli GRISETE her!!

Her er det noen som tydeligvis ikke har lest mer enn de to siste sidene:)

Men sier meg enig med den siste linja du har skrivd.. Begynner å ebbe av hele tråden her, bare fordi enkelte ikke ''tør'' å dele historiene sine osv..... Prøver for harde livet å være grisete jeg...:op:

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0001wsga

Må vel begynne en plass, men denne er vel strengt tatt litt vanskelig og toppe.

HAHA! Fatter ikke hvoffor han ikke ringte legevakta og fikk veiledning isteden..:op:

Begynner å tenke på American Pie hvor en fyr tok feil av glidemiddel og superlim.. AUCH.

Også greip han tak i en porr-film med hånda full av lim i tillegg.. Da skjønte man hvert fall hva han hadde drevet med:)

Vet ikke hvem av disse to som er verst?

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at du koste deg, texas_ranger!:D

Sextabber på legevakta har blitt nevnt tidligere i tråden, her er flere:

''Hva du enn gjør, ikke putt fremmedlegemer opp der hvor solen aldri skinner.

Et ungt par involverte en sprettball i sengehalmen, og jenta puttet gummiballen inn i guttens rompehull. Problemet var at de ikke fikk ballen ut igjen.

- Mens de ventet på en kirurg, begynte gutten å hoste. Og med slik kraft og styrke at sprettballen formelig føyk ut av ham, spratt litt frem og tilbake, og landet på beina til kirurgen som kom inn døren, forteller en lege til Cosmopolitan.com.

Korttenkt hissigpropp

En hysterisk dame kom løpende inn på akuttmottaket. Hun hadde nettopp kranglet med kjæresten sin, blitt veldig sint og deretter tatt bilnøkkelen ut av tenningen og dyttet den opp i underlivet sitt. Damen var nemlig fast bestemt på at ikke kjæresten skulle få kjøre hjem. Problemet var bare at hun ikke klarte å finne nøkkelen igjen.

- Jeg fant den heller ikke, og konkluderte med at den måtte ha falt ut på veien hit, forklarer legen som behandlet pasienten.

Hjertestoppende sex

Hva med paret som hadde tatt en «kjappis» i bestemorens kjeller? De hadde funnet noe de trodde var glidemiddel i medisinskapet hennes. Dessverre var det ikke glidemiddel, men nitroglyserin (som kan føre til at blodtrykket synker drastisk). Da bestemor kom hjem fra butikken fant hun paret nakne og bevisstløse oppå hverandre. Litt vann og oksygen fra ambulansepersonell fikk heldigvis kvikket dem opp igjen.

Upraktisk sexleketøy

Ei jente kom inn på legevakten med «magesmerter». Det viste seg imidlertid at noe hadde satt seg fast der nede. Hun hadde varmet opp en frossen pølse i mikrobølgeovnen og brukt den som leketøy. Pølsa hadde for øvrig knekt inni henne, og den siste pølsebiten måtte altså ut.''

Link til artikkelen: http://www.tv2underholdning.no/waschera/article2562039.ece

Endret av Villstyring

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider