Gå til innhold

Griseprat-tråden!

Ranger emnet

Villstyring

Anbefalte innlegg

• Svar 882
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vifta skrur seg på når det er klamt?

ergo.. du er klam?

Vifta slår seg på når det er FUKTIG i rommet!

Jeg har forstått at du ikke er spesielt begeistra for meg Marte, men innerst inne så vet jeg at du skjønte hva jeg mente!;)

(Ps, om du skulle vært stygg i munnen mot meg kunne du hvert fall ha sagt at vifta slo seg på fordi jeg lukta møkk..:op: ahhaah!)

Endret av Villstyring

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vifta slår seg på når det er FUKTIG i rommet!

Jeg har forstått at du ikke er spesielt begeistra for meg Marte, men innerst inne så vet jeg at du skjønte hva jeg mente!;)

(Ps, om du skulle vært stygg i munnen mot meg kunne du hvert fall ha sagt at vifta slo seg på fordi jeg lukta møkk..:op: ahhaah!)

haha :P jeg har ingenting imot deg :P jeg er frekk av natur.. :) ingenting personlig til deg..

og jeg tror ikke du lukter vondt?!

Stjælt både bilen og lappen

member of

http://www.midnightclub.no

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha :P jeg har ingenting imot deg :P jeg er frekk av natur.. :) ingenting personlig til deg..

og jeg tror ikke du lukter vondt?!

Aha, om du er frekk av natur er du hvert fall inne på riktig tråd :op: ahahah..

Nja, kommer ann på hvordan du ser det.. Lukter en touch àla bensin, define shampoo og parfyme :p

Over til noe mer interessant enn kroppslukta mi.. :op:

Hva slags bil/er har folk pult i?

Lista mi:

*3xVW

*1xBMW

Favoritt: BMW'n:D

Endret av Villstyring

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 stk bmw.. Og den var ikke min en gang!

Angående det med takking har jeg en litt flau historie jeg har fått høre en stund blant venner og kjente i den delen av norge.

Joa, jeg var jo heldig når jeg var ute på byen, hjem til henne(Husk disse 3 ordene!) og greier. Nylig flytta ut eller noe sånt så hun var alene hjemme.

Det jeg presterte på å klemme ut av meg var:

"Aaah, takk for et digg ligg. Du finner utgangsdøra selv du?"

Det er vell mitt aller flaueste øyeblikk. Dagen derpå vel og merke!

Ellers så kommer gjentatte episoder med høylytte kvinfolk og foreldre som egentlig ikke skulle vært hjemme på soneklar 2. plass!

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 stk bmw.. Og den var ikke min en gang!

Angående det med takking har jeg en litt flau historie jeg har fått høre en stund blant venner og kjente i den delen av norge.

Joa, jeg var jo heldig når jeg var ute på byen, hjem til henne(Husk disse 3 ordene!) og greier. Nylig flytta ut eller noe sånt så hun var alene hjemme.

Det jeg presterte på å klemme ut av meg var:

"Aaah, takk for et digg ligg. Du finner utgangsdøra selv du?"

Det er vell mitt aller flaueste øyeblikk. Dagen derpå vel og merke!

Ellers så kommer gjentatte episoder med høylytte kvinfolk og foreldre som egentlig ikke skulle vært hjemme på soneklar 2. plass!

For en historie! ''Du finner utgangsdøra selv du?'' ahahahah!:D

''Takk'' er definitivt ingen god avslutning hvert fall.. Men det har du vel lært? heh..:op:

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sagt takk hverken før eller etter den episoda der. Så tror nok det

Hehe! Bra det, for du føler deg rimelig snål om den du nettopp har pult bare sier ''takk''.. :op:

Må legge til en liiiiiten morsomhet her..

Om jeg noen gang får meg en slædde/drifte-bil, så skal det stå sexDRIFT over begge si'ene på'n! :D

Endret av Villstyring

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan stemme det. Folk tørr sleppe seg meir løs når dei har drukke alkohol. Dei kan finne på å gjere ting dei ellers ikkje ville ha gjordt.

Eg har vore med å lagt spalter i eit grishus. Eg har også vore med å støypt element til eit grishus.

LOL! Du er alltid konge på formuleringer, men dette tok kaka!! :D

Endret av eiriksmil

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider