Villstyring Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Du er mer opptatt av utsikten?? Ville vel vært en bedre utsikt i (på) kløfta...... For dere mannfolk mener jeg.. Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 haha...vi bor jo nesten på Køfta da! Gå og legg deg du lille venn, jeg kommer jo hjem i løpe av natta jeg også...og jeg trenger halvparten av søvna du trenger. Powered by ADHD....raskere enn ADSL! =) Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 haha...vi bor jo nesten på Køfta da!Gå og legg deg du lille venn, jeg kommer jo hjem i løpe av natta jeg også...og jeg trenger halvparten av søvna du trenger. Powered by ADHD....raskere enn ADSL! =) Og du trenger halvparten av sex'n jeg trenger :op: æhæhææ.... Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Du er mer opptatt av utsikten?? Var noe jeg plutselig la merke til pga en bil som fløytet på Puddefjordsbroen:thumb Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Hvem var øverst..? :) Både og... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 I do like sex more than the average bear.. :op: Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 kløfta er det område bak på penishodet som ligner på ei kløft:) det lærte vi på naturfagen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 kløfta er det område bak på penishodet som ligner på ei kløft:) det lærte vi på naturfagen! Ok, da vet vi at både jenter og gutter trives i nærheten av kløfta.. Ved to forskjellige betydninger av ordet (som oftest..) vel å merke.. :) Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 Postnummeret til pattane dine.... 2040? hehe.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2009 Postnummeret til pattane dine.... 2040? hehe.... Haha, så den! :op: Meeen er nok ikke så brei rundt overkroppen, gitt :op: æhææ.. Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Juni 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 Mykje god underholdning i den tråden eg linkar til. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=271282 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juni 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 Mykje god underholdning i den tråden eg linkar til.http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=271282 Minner jo litt om denna tråden detta, men minner meg på en viktig ting. ALDRI ha spilleliste på random da man har hyrdestund. Husker jeg hadde med ei hjem og pluttselig kommer "NOFX - Fun Things to Fuck" ut av høytalerne... Lo godt av den, så et par sanger senere kommer Peaches - Rosa Helikopter. Har alt av CD'r og sanger rippa til ei mappe og spillelista på winampen er rettogslett hele mappa. Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 Liker sex som jeg liker bilkjøring jeg. Heftig og rått, kun akkompagnert av ehh det arbeidende maskineriet :driving:partyon: Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juni 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 Liker sex som jeg liker bilkjøring jeg. Heftig og rått, kun akkompagnert av ehh det arbeidende maskineriet :driving:partyon: Jammen,...vil det si...at du aldri hører musikk i bilen? :D Forresten, den svenske stat har sett behovet og sponstet RFSU med 3.2millioner til å lage en bilsexguide: Heldigvis er den illustrert for oss som ikke er så glade i å lese manualer når man skal være litt rask og gjøre et forsøk på å være litt spontan ;) Legg forøvrig merke til etternavnet på RFSUs pressetalskvinne :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 (endret) Hahaha, omg henne! Du er GENIAL! Hvordan i HULESTE fant du dette? :D Denne må printes ut, lamineres og legges i 240'en. Den bilen er virkelig en pussymagnet av de store!:scooter: Skal jeg ha sex i en bil må det være skikkelig rednecksex i høyet på planet til en supersliten lettere solbrent amerikansk pickup. :D Endret Juni 25, 2009 av Nytern Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg