Gå til innhold

Griseprat-tråden!

Ranger emnet


Villstyring

Anbefalte innlegg

Må være romslig bil det der.

 

Men som Nytern sier, må printes og lamineres.

Nå kjører jeg dog hilux og trenger ingen pussymagnet da jeg har samboer, men kult alikevel.

 

Trenger en norsk utgave for oss med varebil og "statskassa" baki.

Ellers har jeg jo stort og fint plan, så redneck sex funker, ellers kan jeg jo også tette luka og fylle planet med vann :p

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 882
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I en svensk bilblogg jeg snublet innom...

 

Tenkte umiddelbart på laminering og sjefsplass i den nye lekebilen din...

Tydeligvis har jeg telepatiske evner som når helt opp i gokk :D

 

 

Haha, så er det du som har sendt så mange snodige mindmessages i det siste?!:magic:

 

BUSTED!:coplight

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Mens den oppe til høyre kan umulig gå bra i en knallstiv bøttestol fra Recaro :D (for de som har det ;))

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg ha sex i en bil må det være skikkelig rednecksex i høyet på planet til en supersliten lettere solbrent amerikansk pickup. :D

Skal du ha sex i en bil, så er det enten i en drømm .. eller med en stygg dundre på langt over 100..

kverulanter, snakk til noen andre.. takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha sex i en bil, så er det enten i en drømm .. eller med en stygg dundre på langt over 100..

 

 

 

Awww, så søtt! Er du på sjekkern? Jeg har så jeg klarer meg, du finner sikkert den rette for deg. Hender seg rett som det er at jeg ser dundrer på over 100kg med mannfolk. Din dag kommer, lille venn! :volvopower:

 

Siden jeg føler meg litt snill i dag fant jeg en artikkel som bør gi deg litt håp: http://www.askmen.com/dating/love_tip_60/69_love_tip.html

 

Her har du en video som belyser problemstillingen din: http://desivideos.ratedesiblogs.com/2006/09/what_do_you_cal.html

 

Og vær så snill.. Skal du først leke kjekkas på nett, prøv å hold deg over førskole nivå mht grammatikk. :scooter:

Endret av Nytern

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, leker ikke kjekkas:)

 

Beklager men orker ikke å se linkene du la ut, men sikkert noe inresangt.. Men bra du vet hvor ting ligger ute på nett..

 

Men skjer, hvorfor sitter du bak pc skjermen nå?? skal ikke du ut å høste poteter?

 

Pass dæ no!

Nytern bite HARDT!

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår