Dr_S Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Den tok jeg ikke.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Ikke jeg heller.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 (endret) Jeg tror Hansien allerede var nokså full fra før da han skrev innlegget... Edit: Tror jeg skjønner hva han mener nå; han sendte en melding ment til kompisen hans til en dame han forhåpentligvis kunne fått noen oraleventyr med i stedet ved en feil. Tror nok han kan vinke den tanken farvel med det første, ja. Endret Juli 31, 2009 av Yelsent Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Jeg tror Hansien allerede var nokså full fra før da han skrev innlegget... Edit: Tror jeg skjønner hva han mener nå; han sendte en melding ment til kompisen hans til en dame han forhåpentligvis kunne fått noen oraleventyr med i stedet ved en feil. Tror nok han kan vinke den tanken farvel med det første, ja. Stemmer nok dette Yelsent, var gått påseilet i handlingsøyeblikket og var nok LITT godtroendes der. Men, helga er fortsatt ung og man kan jo håpe? Det jeg tror jeg mente å skrive i går var vell mer i retning dette. Jeg sendte en melding, ment til en venn av meg, til ei veninne ved en feiltagelse. (Dritt når begge har lignendes navn) Dette endte med at jeg ringte henne og beklaget meg for hva jeg hadde skrevet til henne. Dere andre gutter og hadde vell gjort akkurat dette? Vi satt så å pratet i ei god stund om fortid og annet pjatt og (jeg) kom inn på den biten at hun hadde lovd meg en liten oralrunde den tiden vi var sammen, som aldri skjedde. Og sånn som jeg forstod det så kunne det hende det skjedde noe i løpet av helga. Siden hun nylig ble ledig! Så da er det bare å krysse fingrene og håpe at gud eksisterer! :tannløs: Eller hva? Vell, en liten revurdering av hele kvelden i går har ført til at jeg TROR jeg skal sette et litt vanskeligere passord på pcen min sånn at jeg ikke klarer å komme meg inn på den når jeg er i siget. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onesome Skrevet August 3, 2009 Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 Det sa den kattungen her før den sovna også :op: -Kanskje ikke så artig siden det ikke er lenge siden det ble lagt ut et lignende bilde her inne..:op: begynt med dyremishandling også nå a.. Siter Stjælt både bilen og lappen member of http://www.midnightclub.no http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Bit i puta for no kjæm han far i annen etasje! eller som vi sei her: Bit i puta kjærring før nu tar han far den i ræva Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet August 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Så en jævla tøff t-skjorte i Sverige forleden... ''Sorry boys.. I only blow kisses..'' Trist for Hansien at det er laga sånne t-skjorter? :op: Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 har noen av dere noen gang pult noen i ræva eller frøkener?! tror ikke dere er mannfolk nok til slikt jeg! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet August 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 (endret) har noen av dere noen gang pult noen i ræva eller frøkener?! tror ikke dere er mannfolk nok til slikt jeg! ...Jeg har ikke pult noen i ræva væffal...:op: ...Og det tror jeg ikke du har for vane å gjøre heller, ettersom du har en arving!:D... Endret August 11, 2009 av Villstyring Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet August 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 (endret) Et morsomt klistremerke jeg fant på Gatebil og MC-messa i våres..:D Var kun et klistremerke igjen av denne typen..(Og det måtte jeg ha...) Maaaange griser som har vært innom der før meg, tydeligvis! :op: Hehe! Endret August 11, 2009 av Villstyring Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet September 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Her var det dårlig med respons, ja... Mista sex-lysta hele gjengen?!!?!:oohh Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Oh, beklager. Har liksom ikke hatt tid til å skrive her innimellom all sexinga. Skal prøve å effektivisere alt annet i hverdagen for å kunne delta litt her igjen :D Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael922 Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 HAHAH!:DVarierer fra tøs til tøs det der :P 4 dager med fri ja.. og 3 uker med hællvete--> i så fall faker du no jævli!;) ----------------------------------------- Må forresten legge til en historie jeg kom på i farta.. (For ordens skyld: denne handler ikke om Skurk..) Jeg dreit meg skikkelig ut under en ''hyrdestund'' en gang da jeg presterte å spørre vedkommende hvordan man egentlig lagde pannekakerøre..(klarer aldri å huske oppskrifta i hue:P) Da var det en som ble sur kan du si.. Men nå skal vi ha en liten, intern ''konkurranse'' her. Hvem som har hatt seg på det særeste/mest spesielle stedet.:D Kom med bidrag! Offentlig badebaseng, mens de var folk der ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Får vel legge til noen bilder som passr fint i denne tråden da vel :D Skal du runke hardt er vel dette den rette bussen hehe Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Så forresten at dette tidligere bingobussen. (se regnr) Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg