Yelsent Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Tja, var nå på en festlig sammenkomst i sommer der en jente jeg ikke hadde møtt før visstnok hadde et godt øye for meg. Etter å ha kommet i godt lag med en god prat over alt for mange glass rødvin (og da snakker man mange) dro hun meg plutselig inn på nærmeste toalett og vips var ting i gang. Dessverre var jeg alt for full til å oppfatte situasjonen, så jeg må ha virket fryktelig uinteressert. Så er det jo noen jenter som faktisk liker dette at guttene gjør seg litt 'kostbare' og virker uinteresserte (ikke at jeg gjorde dette bevisst!), og dermed forsterker lysten ekstra mye. Uansett må jeg ha vært fryktelig kjedelig der og da, da jeg var svært.. beruset og ikke i stand til å gjøre stort.alacocaina Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Om man skal leve i sølibat 4 real, er det ikke lov å tenkte på sex en gang En grunn til at folk som gjør slikt bor langt oppi øde fjell vøtt. og så kan du tenke hvor det endte:P verste var at det var en gangsti 100 m unna 100 meter? Det er da langt unna det. Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 En grunn til at folk som gjør slikt bor langt oppi øde fjell vøtt. 100 meter? Det er da langt unna det. ikke når de har fjerna alle træra så man kan se rett ned:P Siter Opel Omega MV6 automatkasser 2,5 og 3,0 omega selges! http://www.bilforumet.no/salgs/deler-salgs/266394-opel-omega-3-0-2-5-automatkasser-selges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Hvorfor fjernet du innleggene dine? Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Tror ikke vi gutter er lagd for sølibat jeg.. Pleier å verke i rognpåsan ganske så kjapt hvis det ikke ehh skjer noe på lenge. Ja, jeg vet. TMI! :D Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Hvorfor fjernet du innleggene dine? Kvinnfolket leser her kanskje… :ass: Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Haha :D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Kvinnfolket leser her kanskje… :ass: got me!:D Siter Opel Omega MV6 automatkasser 2,5 og 3,0 omega selges! http://www.bilforumet.no/salgs/deler-salgs/266394-opel-omega-3-0-2-5-automatkasser-selges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 DET er da ikke så farlig vel? :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Hvem vet, noen lever enda på 50-tallet samlivsmessig :uhhmmwhat?: Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet September 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Tror ikke vi gutter er lagd for sølibat jeg.. Pleier å verke i rognpåsan ganske så kjapt hvis det ikke ehh skjer noe på lenge. Ja, jeg vet. TMI! :D Hehe, der ser du, lille venn!:D Ikke no sølibat på verken deg eller Incognito! :p (Yes, jeg fikk beholde femmer'n min! :D) Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Jeg har ikke hilst på frk. høyre :D (....enda) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet September 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Jeg har ikke hilst på frk. høyre :D (....enda) Er du venstrehendt? :p Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Jeg har ikke hilst på frk. høyre :D (....enda) Huh!? Hva i......? vet du ikke hvordan du gjør det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet September 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Huh!? Hva i......? vet du ikke hvordan du gjør det? Joda, han vet nok det, men han skal liksom være i sølibat............. stakkars mann! :p Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg