volvovassdal Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Joda, han vet nok det, men han skal liksom være i sølibat............. stakkars mann! :p Daså, hehe.. Han vet ikke hva han går glipp av!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Herregud, har da vært utenfor værre før.. 3 uker innenfor en militærleir, med portforbud! (Tror det er rekorden) Værre når man hadde dame og var vant til å få både høyt og lavt både dag og natt :p (*sukk* those days....) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Er du venstrehendt? :p hahaha.. Venstre er helt weird Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 hahaha.. Venstre er helt weird No shit! Knakk høyre håndledd en gang, skal f*en si det tydde til mange fantasifulle løsninger! Mottoet blir: tren opp venstrehånda. Veit ikke om det er spurt før, men er mange som har rota inne på en bane før eller? Og da snakker vi ikke dassen på Rudskogen, da snakker vi -selve- banen :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 No shit! Knakk høyre håndledd en gang, skal f*en si det tydde til mange fantasifulle løsninger! Mottoet blir: tren opp venstrehånda. Veit ikke om det er spurt før, men er mange som har rota inne på en bane før eller? Og da snakker vi ikke dassen på Rudskogen, da snakker vi -selve- banen :D Skulle trådt til me høyre likevel da.. De sier grensen mellom smerte og nytelse er hårfin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Skulle trådt til me høyre likevel da.. De sier grensen mellom smerte og nytelse er hårfin! Ekke smerten som er problemet, men en gips som gnagde steder den ikke burde gnagd for å si det sånn.. Men joa, fikk nå lidd meg igjennom det :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Skulle investert i en sånn her vettu: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 hahaha...NICE! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Jeg har ikke hilst på frk. høyre :D (....enda) Det er bare å komme. Hun venter på deg. Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Lurer fælt på hva den litt "urovekkende" saken som er koblet til telefonledningen skal brukes til hehe:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet September 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Blitt lite sex på dere, gutter? Siden det er så mye ronke-snakk her, mener jeg.. :p Hva smerte og samtidig nytelse angår: jeg personlig kjenner ikke smerte samtidig hvis jeg koser meg, for å si det sånn.. Meeeen jeg er ikke masochist, bare så det er sagt... :) Mulig du kjenner litt smerte etter at nytelsen er fullbyrda, da.. Men da er det vel verdt det? (Så lenge det ikke er seriøs skade det er snakk om, seff..) Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Blitt lite sex på dere, gutter? Siden det er så mye ronke-snakk her, mener jeg.. :p Hva smerte og samtidig nytelse angår: jeg personlig kjenner ikke smerte samtidig hvis jeg koser meg, for å si det sånn.. Meeeen jeg er ikke masochist, bare så det er sagt... :) Mulig du kjenner litt smerte etter at nytelsen er fullbyrda, da.. Men da er det vel verdt det? (Så lenge det ikke er seriøs skade det er snakk om, seff..) Ja Gud vet at det har blitt lite sex i det siste for å si det på den måten.. Da må man ta fram det gode gammle håndtverket (Også kaldt "Verdens elste håndtverk") hehe:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Blitt lite sex på dere, gutter? Siden det er så mye ronke-snakk her, mener jeg.. :p Hva smerte og samtidig nytelse angår: jeg personlig kjenner ikke smerte samtidig hvis jeg koser meg, for å si det sånn.. Meeeen jeg er ikke masochist, bare så det er sagt... :) Mulig du kjenner litt smerte etter at nytelsen er fullbyrda, da.. Men da er det vel verdt det? (Så lenge det ikke er seriøs skade det er snakk om, seff..) En av ulempene med at dama bor 13 mil unna, ja... :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet September 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Kinkig med situasjoner som gjør at man ikke kan få seg på en stund, ja.. :( Da er dere noen kreative sjeler regner jeg med :p Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Blitt lite sex på dere, gutter? Siden det er så mye ronke-snakk her, mener jeg.. :p Sex, hva er det? :wonder::wonder::wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg