Rabies Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Er han kompisen din litt "enkel" eller? Hehe;) Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geordie Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Han er ikke av de glupeste kan du si. Men han er et lyspunkt i hverdagen, det skal jeg love deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Jeg å X'n min ble tatt vi.. i full aksjon.. svigerfar kom ikke inn, men han dundra på døra å sa følgende.. han er 1, jeg er 2. 1 : JIM RUNE!! 2 : *stilt* 1 : NÅ HAR DU PÅ DEG BUKSENE Å DRAR DEG UT MED EN GANG! 1 : .....ja, ok.... så gikk han tilbake der han var, jeg sendte X,n etter skoa mine så jeg fikk hoppe ut ruta hennes. for ikke faen om jeg turde å gå forbi han! :P etter en time ringer han meg, full av latterkrampe å sa han bare tulla å måtte komme tilbake og gode greier.. SYKE MANN jeg var redd.. :D Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 hahaha, kjipt om noen virkelig skulle være sånn. Bra han har humor ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Han er ikke av de glupeste kan du si. Men han er et lyspunkt i hverdagen, det skal jeg love deg! Sånne folk er herlige å ha i nærheten:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 etter en time ringer han meg, full av latterkrampe å sa han bare tulla å måtte komme tilbake og gode greier.. kan tenke meg du var litt letta:D Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onesome Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Er imponert over hvor fort denne tråden har vokst... siden i går :P Tror jeg holder flausene mine for meg selv og heller leser om deres :P ps..vil bare si til den jævelen som pulte den jomfrua sønder og sammen: shame on you.. Siter Stjælt både bilen og lappen member of http://www.midnightclub.no http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Er imponert over hvor fort denne tråden har vokst... siden i går :P Tror jeg holder flausene mine for meg selv og heller leser om deres :P ps..vil bare si til den jævelen som pulte den jomfrua sønder og sammen: shame on you.. Signerer den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Egentlig ikke så veldi grisete, men litt morsomt alikevel: Ei bærte prøvde seg på en kar på flekkerøya. (Dere som har vært der vet åssen de snakker) og han hopper unna og roper: "Nei, kom dæ vekk. Æ hadde ikkje pult dæ med naboens kosteskaft!" :p Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 hehe det er bare øyboere som kan si noe sånn:D er du fra øya du eller? Siter Opel Omega MV6 automatkasser 2,5 og 3,0 omega selges! http://www.bilforumet.no/salgs/deler-salgs/266394-opel-omega-3-0-2-5-automatkasser-selges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Dette skal bli artig å gølge med på! Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 hehe det er bare øyboere som kan si noe sånn:D er du fra øya du eller? Nei, er ikke det. Men bodde der ute i 9 (!) år... Hehe, de folka er snåle ass:D Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 hehe ja øya er det mye snåle å fete folk. men øya er best på nyttårsaften:D sier det folkens kåret til norges verste plass på nyttårsaften for ett par år tilbake. men nok off topic. Hva er loddent utenpå og deilig og varmt inni? Hint: begynner på FI har to T’er og slutter på ER... Svar: FILTTØFLER! Siter Opel Omega MV6 automatkasser 2,5 og 3,0 omega selges! http://www.bilforumet.no/salgs/deler-salgs/266394-opel-omega-3-0-2-5-automatkasser-selges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Er imponert over hvor fort denne tråden har vokst... siden i går :P Tror jeg holder flausene mine for meg selv og heller leser om deres :P ps..vil bare si til den jævelen som pulte den jomfrua sønder og sammen: shame on you.. Slenger meg på denne. Og er særdeles enig i den siste der. WTF? Kjempegøy, må jeg si!:nono: Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Har heldigvis ikke blitt busta enda, ikke som har blitt klagd på hvertfall :D Har hatt et par sitvasjoner der vi plutselig har fått jævlig hast verk med å få på klær og slikt for det har kommet folk midt under akten eller enda verre, rett etter! Noen som er medlem av "Mile high club" her eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg