Villstyring Skrevet September 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 (endret) Der ser du :P Sølibat kan man verken ha sex med andre, seg selv, eller tenke på sex.. Det er jo derfor helt utenkelig at det går ann å gjennomføre sølibat :confused: Seksuell tankevirksomhet må det vel værra lov å ha? Hvis noen tenker på å rane en bank, men ikke gjør det fysisk er det vel ikke no galt i det.. :p Sølibat i mine øyne er å ikke gjøre no seksuelt FYSISK :p Endret September 17, 2009 av Villstyring Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet September 17, 2009 Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 Seksuell tankevirksomhet må det vel værra lov å ha?Hvis noen tenker på å rane en bank, men ikke gjør det fysisk er det vel ikke no galt i det.. :p Sølibat i mine øyne er å ikke gjøre no seksuelt FYSISK :p Ikke om det skal være "ekte" sølibat :nono: Uansett, sølibat er ikke noe for meg (frivillig sølibat that is) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet September 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2009 Sølibat er hvert fall no dritt og er definitivt ikke made for me... :) Fytti faen... Gikk på en smell i dag, ja... ''Skal vi drikke og ha trekant?'' Trenger jeg si mer? Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet September 18, 2009 Rapporter Share Skrevet September 18, 2009 Har du sagt A må du si B :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 18, 2009 Rapporter Share Skrevet September 18, 2009 pics or it didnt happen! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet September 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2009 Har jeg sagt A, må jeg si B... jeg takka høflig nei.. Som den uskyldige, snille piken jeg er.. :) Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 18, 2009 Rapporter Share Skrevet September 18, 2009 Veldig fornuftig! Alle er vi ulike, jeg føler at sånt føkker litt for mye med følelseslivet til at det er verdt det. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet September 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2009 Veldig fornuftig! Alle er vi ulike, jeg føler at sånt føkker litt for mye med følelseslivet til at det er verdt det. VET! Dessuten er de to som spurte et PAR... som forøvrig har en datter.. Jeg vil ikke være med på å ruinere sexlivet dems heller.. :p Noen par som har trøbbel tror at 3kant kan ''piffe opp'' forholdet og sexlivet dems, men faktum er at det kan ha motsatt virkning også, at de finner ut at det er mer interessant med en annen og at de da dropper hverandre.. Jeg sier ikke at det ville ha skjedd i dette tilfellet, men sjansen er jo alltid tilstede.. og det vil man ikke ha skylda for i så tilfelle.. Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 18, 2009 Rapporter Share Skrevet September 18, 2009 Haha, da var du enda mer fornuftig! Staaaay awaaaay! :D Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet September 18, 2009 Rapporter Share Skrevet September 18, 2009 Villstyring...... På en måte er jeg litt skuffa over deg :knock: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet September 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2009 Villstyring...... På en måte er jeg litt skuffa over deg :knock: Hvorfor det? :p Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet September 18, 2009 Rapporter Share Skrevet September 18, 2009 Villstyring...... På en måte er jeg litt skuffa over deg :knock: me too, håpte på en saftig historie her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet September 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2009 me too, håpte på en saftig historie her! HAHAH! Tenkte meg nesten det.. Saftige historier kan man lese her: http://www.erotikknett.no/pages/noveller.php :p Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet September 18, 2009 Rapporter Share Skrevet September 18, 2009 Det er ikke like spennende.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet September 18, 2009 Rapporter Share Skrevet September 18, 2009 Lurer på om det funker med sølibat når jeg har huset alene en helg x] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg