Gå til innhold

Griseprat-tråden!

Ranger emnet

Villstyring

Anbefalte innlegg

• Svar 882
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har og en liten historie.. Ikke morsom, heller flaut.

Vi var på camping tur (meg og familien) + mange andre kjente familier.

Vi var en guttegjeng som hadde egen hytte på campingplassen. (Typ 20 meter unda der muttern og fattern hadde campingvogn)

Etter at jeg våna på lørdagen, fyllesjuk og jævlig, så så jeg at det var et nytt kvinnfolk i hytta. Ho satt på fanget til en kompis av meg og virka keen på han, så tenkte ikke noe mer på det..

Vel videre fikk jeg på meg klær og fikk i meg en morra bayer.

Etterhvert lurer denne nye dama på om ingen blir med ut og ta en sigg.

Og så utforskende som jeg var på nikotin fronten på den tia (var 15 år) så blei jeg med og tok en såkalt sigg.

Fant fort ut at denne dama var rusa, og tror egentlig ikke det var tyrkern hu hadde på flaska, men noe sterkere. (Ikke at jeg sier noe sikkert her)

Det gikk veldig mye i sexprat fra hennes side og jeg jatta med..

Når vi egentlig skulle gå inn i hytta igjen sier hu at vi må leite etter resten av røyken hennes, ho hadde mista den. (Selv om jeg selv så hu la den i lommen)

Jaja, får vel bli med tenker jeg, hu var jo ålreit og pen dame.

Såå. Plutselig, rett foran campingvogna til foreldra mine drar ho ta seg gensern og setter seg på kne.

På den tia var jeg jomfru og hadde 0 erfaring med sånt, så jeg vart nervøs (Både for hva jeg skulle gjøre og at foreldra kunne se meg) og dro a med meg på den offentlige toaletten.

Der inne møtte vi på 2 litt eldre folk med bra ølmaga. Hu brydde seg ikke noe om det og dro av seg boksa og ba med lese hva som stod på g,strengen hennes. Der stod det "Want bone"

så forsvant ho inn på den ene doen og låste etter jeg. Jeg skjønnte jo ikke en dritt, men vart litt flau når jeg så at de kara bare stod og glana på meg !

Hu kom relativt fort ut igjen og starte og kline med meg. Jeg valgte og flytte og til dusjene og der gjorde ho en BJ. Digg nok det.

Etter detta forteller ho at hu har type, så jeg følte meg ikke så trygg resten av kvelden, men det skjedde ikkeno...

(Kanskje litt mange detajer og litt langt men..)

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere prøvd rodeoen noen gang?

Funger slik at dere tar dama bakfra og bøyer dere frem og visker i ørene hennes at søstera var definitivt bedre! Så er det bare å se kor lenge du klarer og holde deg fast der bak :)

Jetta 85 - The funkmobile

Seat Leon - Bruksbil

Er på jakt etter en liten slamp Rustbullet! http://www.bilforumet.no/annet-bil-onskes-kjopt/240981-ok-slamp-rustbullet.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og en liten historie.. Ikke morsom, heller flaut.

Vi var på camping tur (meg og familien) + mange andre kjente familier.

Vi var en guttegjeng som hadde egen hytte på campingplassen. (Typ 20 meter unda der muttern og fattern hadde campingvogn)

Etter at jeg våna på lørdagen, fyllesjuk og jævlig, så så jeg at det var et nytt kvinnfolk i hytta. Ho satt på fanget til en kompis av meg og virka keen på han, så tenkte ikke noe mer på det..

Vel videre fikk jeg på meg klær og fikk i meg en morra bayer.

Etterhvert lurer denne nye dama på om ingen blir med ut og ta en sigg.

Og så utforskende som jeg var på nikotin fronten på den tia (var 15 år) så blei jeg med og tok en såkalt sigg.

Fant fort ut at denne dama var rusa, og tror egentlig ikke det var tyrkern hu hadde på flaska, men noe sterkere. (Ikke at jeg sier noe sikkert her)

Det gikk veldig mye i sexprat fra hennes side og jeg jatta med..

Når vi egentlig skulle gå inn i hytta igjen sier hu at vi må leite etter resten av røyken hennes, ho hadde mista den. (Selv om jeg selv så hu la den i lommen)

Jaja, får vel bli med tenker jeg, hu var jo ålreit og pen dame.

Såå. Plutselig, rett foran campingvogna til foreldra mine drar ho ta seg gensern og setter seg på kne.

På den tia var jeg jomfru og hadde 0 erfaring med sånt, så jeg vart nervøs (Både for hva jeg skulle gjøre og at foreldra kunne se meg) og dro a med meg på den offentlige toaletten.

Der inne møtte vi på 2 litt eldre folk med bra ølmaga. Hu brydde seg ikke noe om det og dro av seg boksa og ba med lese hva som stod på g,strengen hennes. Der stod det "Want bone"

så forsvant ho inn på den ene doen og låste etter jeg. Jeg skjønnte jo ikke en dritt, men vart litt flau når jeg så at de kara bare stod og glana på meg !

Hu kom relativt fort ut igjen og starte og kline med meg. Jeg valgte og flytte og til dusjene og der gjorde ho en BJ. Digg nok det.

Etter detta forteller ho at hu har type, så jeg følte meg ikke så trygg resten av kvelden, men det skjedde ikkeno...

(Kanskje litt mange detajer og litt langt men..)

Niiiiiice! :D

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider