Villstyring Skrevet September 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Morsomt, funkmobile! Prøvd donkeyshot da? x] Forklar meg! :p Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkmobile Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Har ikke hørt om denne donkeshot? Men kanskje det er det samme som spiderman? :D les og lær. Nok en stilling med utgangspunkt bakfra. Her er trikset og få dama til å tro at du drar den ut og kommer på ryggen hennes, dette løser du med en liten klyse spytt. Fordi du tar nemlig å kommer i hånda di og når ho snur seg kaster du det i fjeser hennes og roper: SPIDERMAAAAN!! Siter Jetta 85 - The funkmobile Seat Leon - Bruksbil Er på jakt etter en liten slamp Rustbullet! http://www.bilforumet.no/annet-bil-onskes-kjopt/240981-ok-slamp-rustbullet.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Her har dere linker til Urbandictionary, der kan du få svar på det meste. Donkey Punch Donkey Shot Begge disse er ikke like hyggelige for dama... :p Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Haha, spiderman var jo en artig ting.. Og nei, har ikke testet donkeyshot.. Nevnte det bare just for fun :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet September 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Fy faen, dere er så jævla ''morsomme''... :p Hadde noen tatt donkeyshot på meg hadde jeg blitt fryktelig oppgitt........ Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mohito74 Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Som jeg alltid sier : Det er bedre å havne i en god trekant, enn i en ond sirkel...... Jepp, har prøvd... ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Har dere prøvd rodeoen noen gang? Funger slik at dere tar dama bakfra og bøyer dere frem og visker i ørene hennes at søstera var definitivt bedre! Så er det bare å se kor lenge du klarer og holde deg fast der bak :) Haha.. Den skal faanmeg prøves på en one night stand:titties: Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Har dere prøvd rodeoen noen gang? Funger slik at dere tar dama bakfra og bøyer dere frem og visker i ørene hennes at søstera var definitivt bedre! Så er det bare å se kor lenge du klarer og holde deg fast der bak :) ØHM?! den der er fullstendig feil pysa! før du skal lære noen noe som helst burde du i grunn vite hvordan det funker! Om ikke kjerringa har en søstere?!... tror jeg du får en sånn whine lyd og føler deg litt driti ut!? det du S K A L gjøre derimot er om ta et godt tak om håret på kjerringa mens du tar hu i doggy! jo lenger hår, desto bedre, så skal du hviske til'a Jeg har hiv!! da er riden i gang! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Nå erre et spm til jentene her! hvor mange av dere fingrer gutten mens dere sugern?.. om dere vet å suge bra da vel å merke!? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Nå erre et spm til jentene her! hvor mange av dere fingrer gutten mens dere sugern?.. om dere vet å suge bra da vel å merke!? Fingrer gutten? lukter bøg her..... Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 omg, DRFT-R! Nå skremmer du meg :D Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Nå erre et spm til jentene her! hvor mange av dere fingrer gutten mens dere sugern?.. om dere vet å suge bra da vel å merke!? Unnskyld? Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Trangsynte folk... :D Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Utrolig nok er det noen folk som liker dette.. Selv klarer jeg ikke helt å forstå hva DRFT-R mente med: fingrer gutten mens dere sugern?.. om dere vet å suge bra da vel å merke!? Jenter kan vell suge bra selv om de ikke putter fingrene i ræva di.. Eller? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Utrolig nok er det noen folk som liker dette.. Ja.. homser liker det helt sikkert. Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg