Leirviken Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Haha.. DRFT-R skal så absolutt leke med maten før og etter han har spist den:burger::asshole::checkflag: Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 huff å huff.. se her'a.. dere er som amerikanere.. hvorfor prøve noe nytt når det gamle funker.. dere trenger seriøst å få utforska sexlivet dere...noe annet enn 5minutters fylleknull sånn seriøst lissom Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 huff å huff.. se her'a.. dere er som amerikanere.. hvorfor prøve noe nytt når det gamle funker.. dere trenger seriøst å få utforska sexlivet dere...noe annet enn 5minutters fylleknull sånn seriøst lissom Sånn serriøst ja lissom. bare fordi vi ikke blir fingra i ræva lissom så har vi lissom ett dårlig sexliv:hammer Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Sånn serriøst ja lissom. bare fordi vi ikke blir fingra i ræva lissom så har vi lissom ett dårlig sexliv:hammer nei fordi dere er som ei 14 år gammal jente når man sier at du vil ta hu i ræva.. neeeeeeeeeeeeeeeeeeei ææææææææææææææææææææææææsj... fyyyyyyyyyyyyy stfu nOobs Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Jævla A4 er dere.. sitter her og breier dere og skryter av en masse piss.. trukke halvparten av dere noen gang har blitt pult ordentlig. bare standard fyllekos Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Ro ned nå, da.:D Dessuten er det vel ikke guttene som som regel "blir pult", er det vel? Med mindre du er veldig inn i såkalt rollebytte, da... Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Ro ned nå, da.:D Dessuten er det vel ikke guttene som som regel "blir pult", er det vel? Med mindre du er veldig inn i såkalt rollebytte, da... nei det er jeg ikke og så langt skjer det ikke heller! men en skikkelig orgasme er ikkeno å klage på!:ass: Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 (endret) Du gir deg vel ikke før du har fingra oss alle? Endret Oktober 4, 2009 av Leirviken Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 drft-r får meg alltid til å le! :D kommer til å drepe meg en dag. må ellers si jeg kommer til å dø uten dårlig samvittighet, selv om jeg aldri har hatt noen finger i toern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 hahhah Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 nei fordi dere er som ei 14 år gammal jente når man sier at du vil ta hu i ræva.. neeeeeeeeeeeeeeeeeeei ææææææææææææææææææææææææsj... fyyyyyyyyyyyyy stfu nOobs Med andre ord du er bombesikker på at vi ikke har fått den ekle opplevelsen av at kvinfolk PLUTSELIG har stikki en finger opp i ræva vår? For min del var det finito den kvelden, så JA jeg har desverre blitt antastet i rompa. Ikke gøy for min del. Vet ikke med andre jeg.. Kanskje de ikke har prøvd? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 hvis du må ha fing i fu for å nyte det, da bør du finne deg en annen hobby! FYSJ Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Anders da... Kom ikke her og kall Robert ekkel fordi han liker en finger i rompa, når det er viden kjent her på bygda hva DU liker i bakluka! :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 hahhah Kan jeg spørre om hvordan du kom på tanken med skitskyving til å begynne med? Har du sitti inne kanskje? Hørt mang en gang at folk har driti blod etter å ha mista såpa. Så mulig det er som hos jentene? Vondt den første gangen, så vil man ha mer og mer.. Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Kan jeg spørre om hvordan du kom på tanken med skitskyving til å begynne med? Har du sitti inne kanskje? Hørt mang en gang at folk har driti blod etter å ha mista såpa. Så mulig det er som hos jentene? Vondt den første gangen, så vil man ha mer og mer.. Slutt og drite deg ut da. Grow older, gain knowledge! Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg