Leirviken Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Slutt og drite deg ut da.Grow older, gain knowledge! Sorry, prøvde bare å holde grisepraten i live. Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Anders da... Kom ikke her og kall Robert ekkel fordi han liker en finger i rompa, når det er viden kjent her på bygda hva DU liker i bakluka! :) Ikke røp for mye nå Sandmo;) folk har fetisher som er litt spesielle:P.. fing i fu, avføringsmiddel før samleie, noen tar en rune rudberg-spesial osv osv. Gærninger! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Hadde fruen stikki en finger oppi ræva mi under samleie hadde jeg antageligvis krøpet sammen i fosterstilling og felt etpar tårer :D Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Ikke røp for mye nå Sandmo;) Nei, det KAN jeg ikke:P Blir så kjedelig på msn hvis snuten kommer og henter deg... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Hadde fruen stikki en finger oppi ræva mi under samleie hadde jeg antageligvis krøpet sammen i fosterstilling og felt etpar tårer :D Det var vell det som skjedde her... Ble liksom ikke noe mer forhold heller da! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Sorry, prøvde bare å holde grisepraten i live. Unnskyld den skarpe tonen... :( Men ærlig talt, så holdes denne tråden i live uansett. Bare grisefolk på forumet her :D Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 ha ha ha ha ha! omfg. ikke rart det er snitt alder på 12 år på dette forumet! EN KJAP KOMENTAR er nok til at alt går på huet her.. Hvordan fant du ut at å bli sugd var godt?.. du ble sugd!!! hvordan fant du ut hvordan du kom til verden? du så på tv hva naboen gjorde med morra di! NETTOP! grow knowledge mf! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 skulle nesten ønsket å si at jeg ER homo.. da kunne jeg glatt skryti av å ha 10x mere erfaring enn deg.. men jeg får nøye meg med 7! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Den som har hatt mest (og hardest) sex i denne tråden er vell utvilsomt hånda til mr. yrkessjåfør :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Unnskyld den skarpe tonen... :( Men ærlig talt, så holdes denne tråden i live uansett. Bare grisefolk på forumet her :D Hehe, ja det stemmer :) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 ha ha ha ha ha! omfg. ikke rart det er snitt alder på 12 år på dette forumet! EN KJAP KOMENTAR er nok til at alt går på huet her.. Hvordan fant du ut at å bli sugd var godt?.. du ble sugd!!! hvordan fant du ut hvordan du kom til verden? du så på tv hva naboen gjorde med morra di! NETTOP! grow knowledge mf! Jeg var ikke serriøs osv osv.. vanskelig for deg og skjønne osv.. men chill litt du og nå da ;) Nytt tema kanskje? det har jo nettopp vært helg, så noen har kanskje en historie og fortelle? :) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgeeee Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 skulle nesten ønsket å si at jeg ER homo.. da kunne jeg glatt skryti av å ha 10x mere erfaring enn deg.. men jeg får nøye meg med 7! Bare å si det til oss, skal ikke se ned på deg fordet:) Værtfall ikke gi deg fingeren, itilfell du setter deg på den:ass: Siter kverulanter, snakk til noen andre.. takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 truckers are the best fuckers;) ask ya mom;= hahah! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet November 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 Morsom du da Robert.. :D (...Han har faktisk et poeng også...) èn ting som faktisk funker som faen: MELLOM pungen og ræva er det et arti punkt man kan trykke borti samtidig som man drar/suger en fyr.. Mange mannfolk som ikke veit om det engang, da er det griseartig å ''overraske dem''...:D Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 Det stemmer ;) Men fisting i rassen som flere over her tenner på, det blir litt for mye for meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg